Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
daar heb je volkomen gelijk in
en volgens mij is een monza zelfs nog zwaarder dan een volvo 240ahah bedankt gse
hier kan ik wat meeik kwam laatst nog zo’n diesel blok tegen op de sloop en ga morgen meteen kijken of die plaat er nog op zit.
is natuurlijk wel intressant zo’n plaatorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door larsjeG40
ik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegden of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben
met commodore fusee,s
kun je gewoon commodore monza senator,klauwen en schijven pakken dacht ik
nergens 2 mm afhalenheb die setup ook op m,n manta remt als n dijk
in dat geval denk ik dat ik nog even wacht met de volvo remklauwen ben benieuwd hoe de monza klauwen remmen
dus met een dieselplaat gaat je oliedruk omhoog?
wat weer gunstig is voor de smeringik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegden of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben
wat voor schijven heb je eigenlijk gebruikt voor die volvo remklauwen?
aangezien je 5 bouts nafen hebtdat zijn dan zeker geen schijven van een honda prelude? of heb je er nieuwe gaten in geboord?
wat is er dan anders aan een dieselplaat?
dus mijn 2,7 zal wel snel slijten als ik er mee ga rossen?
nou hoeft dat niet echt van het max. koppel is al bij 4500 toerennou was het maar zoiets zelfs dat is het niet
ik dacht eerst nog dat ze zich een komma vergiste hadden maar dat hadden ze ook niet
het is zeg maar een rechte versnellingspook en die is bevestigd met unibals(of kogelgewrichten)
en het voorste plaatje is cnc gefreest uit alluminium wel mooi gedaan maar erg prijzigwat me terouwens wel opviel is dat de afstand van motor naar versnellingsbak steun bij de 240 anders is dan bij de 265:wtf:wtf
plaatje zal ik ff schieten de volgende x als ik er weer ben
is er iemand die er 1 heeft ingebouwd en de versnellingsbaksteun moest aanpassen?
dus met andere woorden ?
er is goed mee te rossen maar daar integen slijt het wel onwijs snel?of zie ik het fout?
ja en de schakelas volgens mij ook
aha oke bedankt
ga vanmiddag meteen even kijken of hij dan goed uit komt
ik heb bij biesheuvel wel hele mooie schakelwegverkorters gezien maar wel onwijs duur (475 euro)
denk dat als het niet past dat ik dan zelf zoiets ga maken
16 maart 2009 om 19:52 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470501bettus?
heb je mijn u2u nog ontvangen?:afroaha oke
maar wil het toch nog even na meten voor de zekerheid niet dat ik na het spuiten alsnog het pook gat moet aan passendus ik wacht nog even op de maat ervan:afro
niemand??
ja dat ligt er dus aan hoeveel het scheelt 2cm kan opzich nog wel
heeft er iemand mischien een 240 liggen en zou even de afstand willen meten tussen bevestiging motor en het hart van de pook?
origineel gepost door mantaevo
heb momenteel zelf nog geen filmpje
wacht liever tot ie ingereden is!
heb hem wel al afgeduwd voor te kijken hoe ie gaat! :thumbup
maar nu even rustig inrijden en dan zien we wel
zodra ie ingereden is zal ik een filmpje posten!
de eps is van een corsa !zelf omgebouwd zodat dit past in de manta!
is zeker een aanrader hier voor de gene die met brede velgen (banden) rijden en of klein stuurke of verkort stuurhuis hebben ingebouwd
ikzelf heb klein stuurke 30cm en kort stuurhuis en brede velge werkt perfect!
er zit toch een duitse goedkeuring bij! van mattig! bij de motorkap!
krijg je deze dan niet gekeurd???andy mijne hoeft niet naar de keuring is oldieen moet hem dringend eens poetsen nog niet de tijd voor gehad:o
dinitrol hangt nog op de achterflanken en alles onder de stof hihi
king:past dit geheel dan wel met je kachelhuis?
ik vind het wel zeer vindingrijk hoe je dit hebt gedaan
is het moeilijk om het aan te passen voor je manta?is het niet minder werk om het pook gat in de auto aan te passen? ik weet niet precies hoeveel het scheelt?
mooi systeem dan eps is dat zelfbouw? of komt dit uit amerikaanse versies?:wtf
achteras zal wel versleten lagers of iets dergelijks wezen
dat ie niet goed start kan mischien zijn dat de contacten iets gecorrodeert zijn of het relais werkt niet goedluchtfilter zou ik zoiezo vervangen kost bijna niks en is zo gedaan en kan nog een hoop schelen ook
binnenrotor kun je zo vervangen en hoeft niet afgesteld te worden volgens mij
origineel gepost door joep12
ik heb een 2.5 (4 cil) met een 2.0 kop erop.maar dan zijn er wel 2.4 kleppen ingeslepen, met een 280 graden nokkenas.
totaal heeft die motor 165kp op de achterwielen.
motor is ook te koop…:thumbup:kewlpics:kewlpics:kewlpics is het een kronenburg kop?
ja je rotor moet er evengoed op blijven
cool :kewlpics:kewlpics:kewlpics
der staat in het cih een topic over een aftermarket inbouw ontsteking*
mischien is dat een oplossing
volgens de topic starter is het makkelijk om te bouwen en werkt het perfectheb er inmiddels 2 gevonden heeft er nog iemand intresse in 1?:afro
VERKOCHT
-
AuteurBerichten