larsjeG40

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 559)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: mijn ascona 400 project updateje #17370293

    daar heb je volkomen gelijk in
    en volgens mij is een monza zelfs nog zwaarder dan een volvo 240

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469533

    ahah bedankt gse
    hier kan ik wat mee

    ik kwam laatst nog zo’n diesel blok tegen op de sloop en ga morgen meteen kijken of die plaat er nog op zit.
    is natuurlijk wel intressant zo’n plaat

    In reactie op: mijn ascona 400 project updateje #17370291

    origineel gepost door louwe 16 klepper

    origineel gepost door larsjeG40
    ik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
    vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegd

    en of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben

    met commodore fusee,s
    kun je gewoon commodore monza senator,klauwen en schijven pakken dacht ik
    nergens 2 mm afhalen

    heb die setup ook op m,n manta remt als n dijk

    in dat geval denk ik dat ik nog even wacht met de volvo remklauwen ben benieuwd hoe de monza klauwen remmen

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469528

    dus met een dieselplaat gaat je oliedruk omhoog?
    wat weer gunstig is voor de smering

    In reactie op: mijn ascona 400 project updateje #17370288

    ik heb op dit moment monza 3l klauwen en schijven en inderdaad het lijkt wel te passen
    vraag me alleen af of ik wel die 2mm van de bevestiging af moet halen wat veel wordt gezegd

    en of het erg veel beter remt dan de monza klauwen aangezien deze een enorm zuigeroppervlakte hebben

    In reactie op: mijn ascona 400 project updateje #17370286

    wat voor schijven heb je eigenlijk gebruikt voor die volvo remklauwen?
    aangezien je 5 bouts nafen hebt

    dat zijn dan zeker geen schijven van een honda prelude? of heb je er nieuwe gaten in geboord?

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469521

    wat is er dan anders aan een dieselplaat?

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469517

    dus mijn 2,7 zal wel snel slijten als ik er mee ga rossen?
    nou hoeft dat niet echt van het max. koppel is al bij 4500 toeren

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470449

    nou was het maar zoiets zelfs dat is het niet

    ik dacht eerst nog dat ze zich een komma vergiste hadden maar dat hadden ze ook niet

    het is zeg maar een rechte versnellingspook en die is bevestigd met unibals(of kogelgewrichten)
    en het voorste plaatje is cnc gefreest uit alluminium wel mooi gedaan maar erg prijzig

    wat me terouwens wel opviel is dat de afstand van motor naar versnellingsbak steun bij de 240 anders is dan bij de 265:wtf:wtf

    plaatje zal ik ff schieten de volgende x als ik er weer ben

    is er iemand die er 1 heeft ingebouwd en de versnellingsbaksteun moest aanpassen?

    In reactie op: cih en stevig rijden #17469513

    dus met andere woorden ?
    er is goed mee te rossen maar daar integen slijt het wel onwijs snel?

    of zie ik het fout?

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470446

    ja en de schakelas volgens mij ook

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470444

    aha oke bedankt

    ga vanmiddag meteen even kijken of hij dan goed uit komt

    ik heb bij biesheuvel wel hele mooie schakelwegverkorters gezien maar wel onwijs duur (475 euro)

    denk dat als het niet past dat ik dan zelf zoiets ga maken

    bettus?
    heb je mijn u2u nog ontvangen?:afro

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470441

    aha oke
    maar wil het toch nog even na meten voor de zekerheid niet dat ik na het spuiten alsnog het pook gat moet aan passen

    dus ik wacht nog even op de maat ervan:afro

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470438

    niemand??

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470437

    ja dat ligt er dus aan hoeveel het scheelt 2cm kan opzich nog wel

    heeft er iemand mischien een 240 liggen en zou even de afstand willen meten tussen bevestiging motor en het hart van de pook?

    In reactie op: project manta turbo #17386012

    origineel gepost door mantaevo
    heb momenteel zelf nog geen filmpje
    wacht liever tot ie ingereden is!
    heb hem wel al afgeduwd voor te kijken hoe ie gaat! :thumbup
    maar nu even rustig inrijden en dan zien we wel
    zodra ie ingereden is zal ik een filmpje posten!
    de eps is van een corsa !zelf omgebouwd zodat dit past in de manta!
    is zeker een aanrader hier voor de gene die met brede velgen (banden) rijden en of klein stuurke of verkort stuurhuis hebben ingebouwd
    ikzelf heb klein stuurke 30cm en kort stuurhuis en brede velge werkt perfect!
    er zit toch een duitse goedkeuring bij! van mattig! bij de motorkap!
    krijg je deze dan niet gekeurd???andy mijne hoeft niet naar de keuring is oldie

    en moet hem dringend eens poetsen nog niet de tijd voor gehad:o
    dinitrol hangt nog op de achterflanken en alles onder de stof hihi
    king:

    past dit geheel dan wel met je kachelhuis?
    ik vind het wel zeer vindingrijk hoe je dit hebt gedaan
    is het moeilijk om het aan te passen voor je manta?

    In reactie op: pook afstand gertrag 265 #17470435

    is het niet minder werk om het pook gat in de auto aan te passen? ik weet niet precies hoeveel het scheelt?

    In reactie op: project manta turbo #17386002

    mooi systeem dan eps is dat zelfbouw? of komt dit uit amerikaanse versies?:wtf

    In reactie op: Opel Ascona B met kuren #17469674

    achteras zal wel versleten lagers of iets dergelijks wezen
    dat ie niet goed start kan mischien zijn dat de contacten iets gecorrodeert zijn of het relais werkt niet goed

    luchtfilter zou ik zoiezo vervangen kost bijna niks en is zo gedaan en kan nog een hoop schelen ook

    binnenrotor kun je zo vervangen en hoeft niet afgesteld te worden volgens mij

    In reactie op: 2.4. 2.0e cill kop #17467593

    origineel gepost door joep12
    ik heb een 2.5 (4 cil) met een 2.0 kop erop.

    maar dan zijn er wel 2.4 kleppen ingeslepen, met een 280 graden nokkenas.
    totaal heeft die motor 165kp op de achterwielen.
    motor is ook te koop…:thumbup

    :kewlpics:kewlpics:kewlpics is het een kronenburg kop?

    In reactie op: Iemand bekend met deze ontsteking? #17464900

    ja je rotor moet er evengoed op blijven

    In reactie op: verbreed staal, wat is/wordt de ET? #17462207

    cool :kewlpics:kewlpics:kewlpics

    In reactie op: ontstekingsproblemen… (weer al) #17467843

    der staat in het cih een topic over een aftermarket inbouw ontsteking*
    mischien is dat een oplossing
    volgens de topic starter is het makkelijk om te bouwen en werkt het perfect

    In reactie op: bak aan motor steun **intresse? #17464960

    heb er inmiddels 2 gevonden heeft er nog iemand intresse in 1?:afro

    VERKOCHT

25 berichten aan het bekijken - 351 tot 375 (van in totaal 559)