Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
nee dat niet hij lijkt wel gewoon recht te draaien..
maar of hij in lijn staat dat weet ik ook niet 100% zeker weet ook niet echt hoe ik dit na kan gaan.heb wel zelf de versnellingsbaksteungaten zelf geboort. mischien niet op de juiste plek?
mmischien dat de powerflexrubbers invloed hebben gehad op de uitlijning?
kan mischien ook wezen omdat hij onbelast draait onder de auto heb hem namelijk niet op z’n wielen staan.—-> dus omdat de motor nog onregelmatig stationair loopt hoor je de speling in de versnellingsbak/splain/klok.
zal eens kijken wat hij doet als hij rijd.
eerst even voorzichtig een paar x op en neer in de straat.vind het een erg gaaf ding maar erg duur en jammer van die motor. niet echt speciaal onder de kap
zijn de inlaatkanalen van een 20 niet heel anders dan een 24?
ik heb namelijk inlaat spruitstukken liggen van een 2.0 voor webers.en die komen met de gaten absoluut niet overheen met mijn 2.2 kop :S
maar mischien heb ik het fout?lijkt wel een stalen uitbouw
wel een 400 dasboard en verstevigingen in de a stijl.
lijkt me wel een mooi project is er nog meer van bekend?en louwe… wat voor remmen heb jij eigenlijk onder je ascona?
ja want anders zou hij hellemaal niks doen.
als ik in het handboek kijk staat er iets van een ruitenwisser relais.
maar die ken ik nie vinden hoe ziet zoiets eruit?ik heb ooit eens voor zo´n motor alleen dan wel met een 240 5 bak
1000 euro betaald!dit is tenminste een knappe prijs alleen is er maar weinig animo voor lijkt het
ja maar de kom is wel makkelijk om er in 1 x een 265 aan te hangen!
u2u
nee mpm oil
heb het terouwens wel gevonden op hun site:PHandgeschakelde versnellingsbak Getrag 265 5/1
Smeermiddel inhoud: 1,5 liter
Product aanbeveling: 10000 – GEAROIL (80W-90) GL-5
Gebruik: Normaal, controleer elke 12 maanden
Product alternatieven: 11000 – GEARBOXOIL (SAE 80) GL-4
Gebruik: Normaal, controleer elke 12 maandenwist niet dat het het op die sites kon vinden wel handig!!
leuk ding maar belachelijk veel geld voor een uitgebouwde met een oud 2.4 blokkie erin en trommel remmen achter!
vacuum vervroeger op de ontsteking?
compressor cih?????
foto’s!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????:thumbup
en wat voor prijskaartje hangt er nou aan zo iets?
ja maar de rest van dat spul wil ik niet daar heb ik geen ruimte voor
en het is zo’n gedoe om de hele voortrein op te halen in een polozo! das link zo vlakbij de pedalen!
ziet eruit alsof de drukgroep geklapt isvoorderest ziet het er allemaal maar een beetje prutserig uit:thumbdown
ik dacht dat je die ascona verkocht had!
ik wil de bovenste draagarmen wel!
de rest hoef ik niet te hebben!
dus weet nie of je ze voor me los wilt halen en wat je ervoor wilt hebben?dat is een pittig verschil in dikte bij die assen!!
maar net wat je zegt breekt het ene niet dan breekt het ander welja dat begrijp ik wel maar ze verkopen hier geen kroon oil!
hmm daar kan ik niet zo veel mee
vakwerk!!!
wat een top kadett!! zit erg mooi in de lak
ben benieuwd hoe het eruit zal zien met rolkooi en kuipen erin:worsben je terouwens tevreden over de acceleratie van die kadett?
ziet er mooi uit! iemand ervaring met dit product?
4 oktober 2009 om 09:09 In reactie op: het rode monster is nu een blauwe schoonheid aan het worden! #17531149ziet er goed uit alleen jammer dat ze de binnenkant van de stijlen niet hebben meegspoten
het had makkelijk gekunt nou die toch uit mekaar stondklopt hellemaal
-
AuteurBerichten