Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Jup dit meisje is inderdaad 17 haha
Heeeeel leuk autootje en staat er mooi bij meid!!!daylines zijn gewoon als stadslicht te gebruiken…. zitten bij mij al 2 jaar in mn auto.. ook al 2 keer ermee gekeurd geen enkel probleem.. kom zelf uit utrecht en zie ERG veel politie.. en nog nooit dat de politie er uberhaupt naar omgekeken heeft..
haha kan gebeuren… en de schade valt mee.. de reflector werkt gewoon nog om de gesmolte plek heen.. dus is ook geen afkeur.. beetje jammer van de ‘looks’ maargoed je kan niet alles hebben in t leven :P
bij de tigra van mn vriendin zit dit standaart zo..
de kleine lampjes in de middelste de grote(dubbele) in de buitenste en de mistlampen de binnenste..
dus ik denk dat je ze in het begin verkeerd erin heb gedaan.. of dat de vorige eigenaar dat heeft gedaan(als je ze 2ehands hebt gekocht) en anders zou ik het niet weten maar zoals ze nu zitten horen ze :D
kijk je lambdasonde-sensor eens na.. mijn astra had het ook.. steeds als de motor warm was ging de mm lampje aan.. bleek mn lambda sensor te zijn..
okee helemaal top.. dat ga ik gelijk proberen als ik bij de station ben…
dank je voor je reactie..
sorry voor het late reageren maar ik kan op mijn telefoon niet een bericht verzenden.. wel typen maar niet verzenden :S
maar okee.. zitten die stukjes klittenband aan de boven of achterkant van het remlicht??
bedankt alvast voor je reactie!
gr benno
21 februari 2013 om 00:28 In reactie op: dayline devil eyes astra f 96 heb hulp nodig bij aansluiten #17937123als je handmatige gekocht heb en je hebt wel hoogte regeling is er niks aan de hand..
ze zijn gewoon met de hand af te stellen en voor de apk hoef je alleen even je hoogteregel schakelaartje uit je dashboard te wippen.. dit doe ik ook ieder jaar..
andersom, dus he je geen hoogte verstelling maar wel de lampen met elec hoogte verstelling.. kan je ze nog steeds met de hand afstellen en hoef je niks te doen met het schakelaartje(want die heb je niet) en als je geen schakelaartje heb hoeft het ook neit te werken..(schakelaartje is dat wieltje met 1,2,3 erop)
ja verder weet ik opzich alles wel… maar ik dacht echt dat et waarde achterkant hart –> binnenkant velg was :P heb het ook even vermeld bij mijn werkgever.. gevraagt welke van de 2 t was..
en hij wist het ook niet :S dan ben je filiaal manager :P :P
hij hebt t opgezocht en kwam er idd ook op uit!!
en ja van zulke topics leer je nog steeds.. daar zijn de forums ook voor natuurlijk.. :P
……. inderdaad!!!
werk al 3 tot 4 jaar bij euromaster en dat is mij nog nooit verteld…
er werd mij ook nooit tegen gesproken… maar bij deze…
mijn excuses @ries e!!!
dat ziet er netjes uit!!!
@ries e wrote:
4×100 op een astra g heeft ook standaard et49. Dit zijn allemaal velgen van 5,5 en 6 J breed.
Ga je bijvoorbeeld 4cm bredere velgen monteren met dezelfde et waarde, dan zijn de velgen aan de buitenkant 2cm breder en ook 2cm aan de binnenkant! Aan de binnenkant is deze ruimte er vaak niet waardoor de velg/ band tegen de wielophanging aanloopt.
hey,
dit klopt niet helemaal..
de et waarde (in dit geval 49) is de afstand tussen het vlakke stuk wat op je wielnaaf/remtrommel gaat en de binnenste rand van je velg….
dus een bredere velg met dezelfde etwaarde zal ALLEEN naar buiten komen.. aan de etwaarde verander je niks dus zal de afstand hart-rand hetzelfde blijven..
in het geval hoe jij het beschrijft zou het dan et69 worden en 2cm verder naar buiten.. ;)
dit klopt niet!! excuses aan ries e
@jeroenk wrote:
http://wetten.overheid.nl/BWBR0009071/geldigheidsdatum_11-02-2013
Hier staat het non-apk gedeelte. Wordt dus melding gemaakt over de ‘daartoe bestemde plaats’ voor het kenteken.
In dit geval heb je die niet, dus zouden ze niet mogen mauwen ;)
okeee fijn om te weten dat het waarschijnlijk geen probleem is…..
@arjontje en ik ga de ledjes onder een kleine hoek zetten dat zie iets meer op de achterruit gericht staan dan dat ze naar beneden/achteren staan.. dus dan moet het wel goedkomen…bedankt allemaal..
als het allemaal zover is zal ik waarschijnlijk toch ook nog even navragen bij de rdw van hoe of wat… want ik meen ooit eens iets gehoord te hebben van dat de plaat niet hoger mag zitten dan een aantal cm ofzo…. en toch wel even erg makkelijk om te weten dat als ik een politiefuik inrijd… (die zijn niet zo meegaant!!!)maar ben in ieder geval wel blij dat hij op deze manier door de apk keuring komt..
okee.. dus kan gewoon met ploppers onder de spoiler ??
dat zou mooi zijn..
nee ik dacht dat er ook nog eisen waren van HOE die bevestigt zit en dat hij niet hoger dan bepaald aantal cm mag zitten ofzoiets…
thnx voor je reactie!
8 februari 2013 om 18:36 In reactie op: dayline devil eyes astra f 96 heb hulp nodig bij aansluiten #17937119daylines zijn 2keer H1 lampjes en je gewone knipperlichtbolletje ui je oude knipperlicht..
bij xenon hoef je niks aan te passen.. enkel een klein gaatje snijden in het rubber van het dimlicht.. zodat je draden naar je balast erdoor kunnen.. en dit sluit je weer af met het rubbertje op je xenondraden…
kortom stelt ECHT niet zo veel voor… (heb het zelf ook!)
heb er geen foto van met de lampen aan… maar staat mooi en geeft goed licht met de lenzen!!
ook wij zijn aanwezig.. zoiezo met de tigra.. heel misschien ook met de astra…
ik heb jaren bij euromaster gewerkt en ik kan je vertellen dat er NIET alleen belang was voor banden en velgen.. we deden wel degelijk alles.. maar aangezien we geen lasser/apparaat hadden werd dit uitbesteed..
de klant kreeg de keus, zelf fixxen of wij deden het.. en dan werd ie nog een keer gekeurd(als het goed is dan goedgekeurt..)
kosten weet ik niet want ik liep alleen in de werkplaats..
en zoals dion al zei zou ik ook mijn auto never naar kwikfit brengen.. al zijn ze soms goedkoper dan profile of euromaster
koplampen nog niet afgesteld omdat we bezig zijn met verlagen en de achterkant niet mee wil werken…
maar ben er wel achter dat die zilverkleurige schroef voor de breeedte afstelling is.. en die op de stelmotor is voor de hoogte…
ow okee.. ja ik zal dan eens echt op zoek gaan naar een setje voor een tigra..
eerst ff kijken voor de as los te maken of die dan ietsje wil zakken.. hoeft namelijk niet veel.. een cm of 2 3 is zat..
maar bedankt voor het meedenken!!!
en nog meer tips?? altijd welkom!
kijk… daar had ik inderdaad nog niet over nagedacht!! terwijl we dat ook met mn astra hebben moeten doen! dankuuu fearless gaan we morgen gelijk maar eens proberen.. zou fijn zijn als dat werkt!!
thnx!
jup alles zit zoals het hoort:P is niet mijn eerste auto die ik verlaagt heb zegmaar :P
naduwen en stukje rijden schieten ook niet echt op.. zitten er nu alweer ruim een week op..en ja waarom geen schroefset…. daar krijg ik niet echt duidelijk antwoord op.. (ik denk dat ze bang is dat ik m stiekem steeds ietsje lager zet:P)
nee zijn gewoon de originele dempers ook.. en ja mijn idee was ook schroefset.. maar ze wil t niet :(
vrouwen blijven beetje eigenwijs he :P dus ik denk dat we maar moeten gaan persen als niemand raad weet…
zelfs met deze kou van de afgelopen dagen.. nog steeds geen condens :P
gewoon de hele “naad” waar je lamp-delen in elkaar schuiven helemaal dichtsmeren met kit..
dan goed laten uitharden min 24uur en dan evt voorzichtig het overtollige kit eraf wrijven..succes ermee :D
misschien ook een idee.. ik heb geen kit weggehaald maar gewoon weer lamp in elkaar gebouwd en vastgezet(zitten van die metalen klemmetjes rondom) en weer een minuut of 4 in de over gelegt..
dan goed uit laten harden en dan afkitten met sileconen kit.. lampen zitten al 3 weken in d tigra van mn vriendin en hebben nog geen condens gehad.. terwijl ze dat ervoor wel hadden ;)
naar mijn idee kan je ook gewoon jouw haak eraf halen en dan deze haak erop schroeven.. dan zit ie vast zoals het hoort.. alleen kan je dan je bank niet omklappen…
tenminste dit is hoe ik het zie.. en anders vat ik het niet helemaal ;)
-
AuteurBerichten