Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De betere garages hebben daar een middeltje voor.
Spuitvet wat niet vlekt op kleding enzo.Maar je zou zelf kunnen beginnen met het schoonmaken van de gordel.
Dat helpt ook nog wel eens.Die is al vervangen wordt gezegd.
Maar de toerenteller valt nog steeds weg dan Tanja?2 januari 2011 om 08:18 In reactie op: Opel Astra (F) Stationwagon c1.4n 1998 Interieurfilter #17786460Filter zit onder de waterkeerplaat onder parafaanplaat (plaat onder de wissers).
Let erop dat je de waterkeerplaat weer GOED monteerd in het richeltje van de parafaan anders loopt je interieur vol water!en er ook mee om weet te gaan!!!!
Tuurlijk loopt een motor niet kapot van duurdere olie.
Dus dat kunnen ze best adviseren.
Alleen is alleen HUN portemonnee erbij gebaat.
Waarom meer betalen dan nodig?Kijk, Wat opel voorschrijft is de meest ideale olie onder gemiddelde/normale omstandigheden!
Is het gewoon je dagelijkse auto, Is dat gewoon het beste en voordeligste!!!
Tuurlijk kan er volsyntheet premium superlube weetikveel in van 20 euro de liter, alleen das zonde van het geld.
Doe er dan de voorschreven olie in en besteed dat geld aan andere dingen waar je wel wat aan hebt.Heb je zo’n blok zwaar opgevoerd, turbo’s erop, of rij je juist erg weinig en veel korte stukken en nooit boven de 100 km/u. Sjah dan kan een andere olie beter zijn dan de voorgeschreven.
Ik hoop dat het ene beetje duidelijk is zo ;)
Verschilt per motor.
Lawaaiige of erg warm draaiende motoren hebben het wel.Volgens mij is het een Opel waar het om gaat.
Waarom zou je dan op allerlei sites gaan kijken van anderen om te zien wat voor olie erin moet.Ik snap dat niet he. Opel heeft die motor gebouwd, Ingenieurs van Opel hebben het onderzocht. Waarom dan bij derden kijken?
( Die tevens niet geheel belangeloos zijn in het te verkopen van een zo duur mogelijke olie)Het wordt zo ingewikkeld en onduidelijk gemaakt zo.
1: Settings, en dan display nachtmodus aan.
Is niet zo moeilijk dacht ik.2: Geen idee! Wel interessant verhaal!
Mooie GTC!!!
Nix mis mee!
Je hebt gewoon een gloeistift kapot.
Eerste 4 is de foutcode.
De laatset 2 kun je als eindgebruiker wel vergeten, dat is de sympton byte. Kunnen wij niets mee.Dat staat daar ook niet in hoor ;)
Kunstof huis rondom de pook loshalen (4 schroefjes en een kunstof clip)
Dan geloof ik 3 torx schroeven uit de kachelbediening draaien.
Dan ruk je met een ruk het kachelpaneel omlaag.
Dan zit daar aan de achterkant het lampje (2 zelfs geloof ik).En inbouwen in omgekeerde volgorde.
Dat is gewoon ECC.
Dat andere systeem dat je bedoeld is SAC. ( Dan heb je die cijfertjes rond de knop).Ik heb zelf ook ECC maar totaal geen klachten. Heb hem altijd op 21/22 graden staan.
Ik zou beginnen met het laden van de nieuwste software voor de climate control.
Wat kun je daarna nog doen mocht het geen verbetering geven, de sensoren uit (laten) lezen, de werking van de kleppen eens goed bekijken. Of een thermometer meenemen en meten hoeveel graden het daadwerkelijk is in het interieur. Misschien is het voor het gevoel meer, maar in werkelijkheid wel goed.
Kun je niet uitlezen met een OBD reader volgens mij.
Die automatenbak valt niet onder de OBD norm volgens mij.Enigste manier om een EGR mooi schoon te houden is te zorgen dat het allemaal goed schoonbrand.
Dus trek hem eens door. Jaag hem een keer door Duitsland heen enzo. Dan heb je er echt nooit ellende mee.dat is de laatste ja.
Hij loopt op 3 cilinders? bedoel je dat?
Of af en toe?De conditie van de bougies is HEEL belangrijk.
De Ionisatiespanning gebruikt hij als pingeldetectie.
Dus zorg voor goede bougies!Hij zit daar echt wel.
Alleen hij zit niet op een plek die echt toegankelijk is.
Vergeet niet dat de olie niet zomaar verdwijnt. Je hebt dus waarschijnlijk een lek stuurhuis.jawel. maar echt in de buurt zit ik niet he :P
En de tijd dat ik veel in Alphen zat is ook niet meer.Ook verschilt het idd per merk olie.
Het zit hem maar net wat voor dopes ze erin mikken en in hoeverre dat de olie gevoelig maakt voor sludgevorming.Bij ons wagenpark is het DE oplossing voor sludgevorming (bij redelijk normaal gebruik) en ook bij oliezuipers!
Die verbruiken dan echt een stuk minder bij gebruik van 10W40.99% kans dat het de motor zelf is.
Haal het dashboardkastje eruit op het moment dat hij niet werkt.
Trek dan een keer aan die dikke rode en bruine draad die de motor ingaan.
Gegarandeerd dat ie dan ineens aanspringt.
Dan is de kachelmotor dus kapot.Zorgen voor de laatste software op zowel de telefoon!!! als de UHP.
Meer kun je niet doen.
Werkt het nog niet. Dan heb je pech.
:([rquote=1823531&tid=139017&author=justin26]temperatuur blok is perfect ik heb ook geen storingslampje branden. dus het is geen electronische storing.groetjes justin[/rquote]
Ow? En dat kun je zo zien dan?:D
Op Usenet heb ik week geleden de laatste versie gezet :P
Vergeet niet dat het resultaat van tuning 100% afhankelijk is van de staat van je blok.
Heb je een lui blok. Dan moet je ook geen hele grote vermogenswinst verwachten.
Heb je een blok dat lekker los is, dan kan het je zelfs verrassen kwa vermogenswinst. -
AuteurBerichten