Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou er geen vet inspuiten!!!
Daar kunnen koolresten aan blijven plakken. Gewoon goed met remmenreiniger/carburateurreinigger en een staalborstel reinigen.
Aansturen kan door op de buitenste pinnen (pin 1 en 5) 12 volt te zetten.Controleer de bougies.
Zijn die goed, dan heb je een goede kans dat de motortemperatuursensor defect is en een verkeerde waarde aangeeft. Afhankelijk van hoever hij heen is is de motor alleen te starten met een beetje gas te geven of zelfs alleen maar te starten met volgas.
Bij een 8 klepper zit die achterop het inlaatspruitstuk. Meestal een blauw stekkertje.Hoezo kan het geen electronisch probleem zijn omdat het lampje niet brandt??? En als het lampje wel brandt is het dus zeker mechanisch. :P
Slaat dus nergens op ;)Demonteer de EGR klep en maak hem schoon. 10 min werk en je weet het zeker. Ook kunnen EGR kleppen lekken naar buiten toe. Daardoor kan hij ook slecht gaan lopen.
Thermostaatje van €4…..en 1 uur werk.
En dan al deze werkzaamheden erbij halen. Sorry maar das echt geld weggooien. Koppakkingen komen bij een Astra G zeer zelden voor.
En als je zegt dat je alles kan. Dan kun je toch ook wel 2 merktekens tegenover elkaar zetten ofniet dan.Ik gok een diesel.
maar nu zeg je er niet bij dat het gele lampje brandt op het dashboard.
In elk geval is voor de veiligheid de turbo uitgeschakeld.
Misschien een vacuumprobleem, of een lekke turboslang, of kapotte turbodruksensor.Oud type motor dus.
Das jammer.
Toevallig paar weken terug een met hetzelfde.
Motorstuurapparaat defect.
Een uitgang van het motorstuurapparaat werkte niet meer waardoor hij op cilinder 1 niet meer vonkte.Dat is de kleur Charcoal denk ik.
Anders koop je er een splinternieuwe auto bij met garantie.
Heb je nooit geen gezeur meer.
En na 2 jaar weer een nieuwe….en dan weer enz..Dus zeg maar, Wat moet je voor die auto hebben dan?
Ik neem hem zo in. Moet andere motor in dus veel issie niet waard.Onzin!!!
Bluetooth van Opel werkt prima!
Ik heb zelf ook de UHP4.
Mijn 2 telefoons werken er perfect op.
HTC HD2, HTC Hero, HTC Desire, Sonyericsosns, Samsungs, Iphones, Prima!
Alleen lopen bepaalde Nokia’s wel eens te etteren.En vergeet niet dat de nieuwste software op de UHP moet maar VOORAL ook op de telefoon!!!
En dat laatste vergeet men nog wel eens!Ligt er ook aan wat voor motor het is.
Ik ken deze foutcode bij de nieuwe generatie motoren ook door inwendige motorvervuiling.
aanslag op de kleppen. Waardoor zo nu en dan overslag.Ow ja! Dat klinkt erg logisch!!! :wtf
10 januari 2011 om 20:20 In reactie op: vervangen schijfrem en blokken (vraagje over de hydroliek) #17794230Let erop dat je de Astra H achterklauwen de zuigers niet met een tang kunt terugdraaien! Er zit een spindel in.
Je moet ze dus terugdraaien!
Dat kan nooit geen kwaad ;)
Die kans is heel groot dat het daar aan ligt ja.
Of dat het 100% zeker is?? Moeilijk te zeggen op afstand ofniet?Zou kunnen. Ik plaats de parrot bij een Astra H altijd achter het kickpanel RV. Toevallig lopen in die goot alle voedingskabels die je nodig hebt. Op die plek heb ik nooit last van storingen.
OPC antenne bestellen.
Die hebben het voetje gedraaid zeg maar. Dus de spriet voor op de voet ipv achter.10 januari 2011 om 17:10 In reactie op: cdc40 radio astra h, Gid binnen, iemand een tech2 ? #17792767Klopt. Maar NIET in Nederland!!!!
Je hebt 3 soorten.
Standaard, Advanced en Premium.
In nederland is alleen de middelste geleverd.
In bepaalde landen had de CDC40 premium speakers.Dan zit er niets anders op dan te meten….
Desnoods een snapshot te (laten) maken an de datalijst met dat hij koud is en inhoudt.Hangt aan het schutbord. Zit een vacuumslangetje aan en een 3 polige groene stekker.
Thermostaat werkt wel goed?
alstu ;)
En zoals ik het lees heb jij het nu op de juiste manier aangesloten. Weg met die adapterkabels/verloopkabels en zooi. Gewoon netjes zo!
9 januari 2011 om 19:28 In reactie op: Astra H Cruise control niet meer aan na tankstationbezoek #17792330[rquote=1836924&tid=140096&author=Black GTC]Sorry dat ik dit zeggen moet, maar dit bewijst maar weer eens dat net als het ABS systeem ook het cruise control systeem niet zo verfijnd is als bij een BMW.
Een BMW kost meer maar nu is het duidelijk dat de systemen bij BMW echt veel verfijnder zijn dan bij Opel. En de BMW die ik had was zelfs van bouwjaar 2000 ipv deze Astra van 2006.
Ik vind het erg jammer dat Opel niet veel geld besteed aan dit soort dingen.[/rquote]En wat voor BMW was dat dan wel niet?
BMW en Opel hebben dezelfde toeleveranciers van dergelijke systemen.
En wat me al vaker opvalt is dat je problemen en minpunten zoekt die er echt niet zijn.
Wat maakt het nou uit dat je een keer moet remmen? Ik zie dat echt niet als een groot probleem.9 januari 2011 om 19:22 In reactie op: cdc40 radio astra h, Gid binnen, iemand een tech2 ? #17792765Volgens mij is een CDC40 altijd alleen geleverd icm GID of CID.
De equalizer instellingen enzo kunnen niet worden weergegeven op een BID.Denk er wel om dat het eigenlijk een Isuzu is (japanner).
De 2.2 motor is wel van Opel (basis is de X20XEV uit de Vectra B enzo) alleen is deze voorzien van een japans inspuitsysteem.
De 6 cilinder is een japanse 6 cilinder. Dus geen Opel motor.
Verders zijn mij daar weinig problemen van bekend.Nou ja. de EGR heeft wel iets met de motortemperatuur te maken.
Hij maakt de verbranding koeler. Maar niet dusdanig dat je het ziet op de meter. Dus er is wat anders aan de hand. -
AuteurBerichten