Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
16 januari 2011 om 17:00 In reactie op: cdc40 radio astra h, Gid binnen, iemand een tech2 ? #17792771
En de CDC40 heeft een sound processor.
En volgens mij mist die wel de MP3 functionaliteit wat de CD30/CD70 enz wel hebben.Misschien weet ik wel een GID te koop op korte termijn.
Een origineel fabrieksdak of een achteraf ingezaagd dak?
1) Is wel de bedoeling. maar universele garages kunnen niet van elk type en merk weten hoe ze die moeten resetten. Dit is dus iets dat je voor lief neemt bij een universeel.
Sommige merken (Opel gelukkig niet) zijn niet eens te resetten zonder speciaal gereedschap.2) Peilen: Motor op bedrijfstemperatuur. 5 Minuten wachten. Dan peilstok eruit trekken en schoonmaken. Dan nog een keer insteken en aflezen. Idd op vlakke ondergrond zoals gezegd.
Even de accupool losgooien een paar minuutjes.
Daarna weer proberen.
Als hij het dan nog niet doet…..Naar de dealer.Z22YH zal dat zijn.
Dat grote ECOTEC deksel trek je eraf.
Dan zie je als je ervoor staat rechts onder het inlaatspruitstuk een kunstof dop met zeskant zitten. Daar zit hij onder.
Is ook fijn bijkomen zonder speciale sleutel :PControleer eerst de schakelaar maar eens van het portier.
Heb je wel een piepgeluidje als je de sleutel in contact hebt (eerste stand) en je de deur los doet?Onder normale omstandigheden hoeft de olie niet ververst te worden.
Alleen bij zware gebruiksomstandigheden.Alleen bij het wegrijden?
Ik zou hem zo en zo eens uit (laten) lezen op foutcodes.
Maakt het nog uit als je de parrot harder of zachter zet?
HTC Desire wil gewoon met bluetooth hoor.
Flash de laatste softwareversie naar de telefoon en laat de UHP ook updaten bij de dealer. Dan werkt hij gewoon via Bluetooth.Houders (cradle) zullen er niet voor zijn en ook niet komen.
Klopt. Het is een vrij groot bestand dat over een slome seriële bus wordt verstuurd.
Duurt wel eventjes ;)Ik moest 3X lezen voordat ik het begreep. Gebruik eens punten en komma’s. Die zitten ook het toestenbord ;)
Maar dat het een automaat is maakt niets uit hoor!
Gewoon hendel erin. En laten programmeren.
En hopen dat de kabelboom al wel voorbereid is.Achter heeft alleen mechanische indicatoren.
In de vorm van piepplaatjes die gaan piepen als je remt.Das de stekker van de EGR klep dus.
Of er zitten meer storingen in jouw motor of hij moet even gereset worden.
Dat kan bij de dealer of iemand anders met een OBD2 tester.Daar is niet veel beschrijving voor nodig denk ik.
Dat kunststof afwerkinsplaatje binnen wegklikken.
Dan heb je daar gewoon 3 schroeven achter waar de spiegel mee vast zit.Die handremkabel is alleen als 1 geheel te krijgen.
Op de nieuwe Insignia’s zitten verbeterde dopjes.
Die klikken ook vast als je ze erop drukt.Opsturen kan je proberen.
Is goedkoper dan een nieuwe.Jawel. Niet zo moeilijk.
Een brug is wel makkelijk.En je contactdeel is nog wel goed dan?
Al een aantal keer gezien dat het contactslot intern blijft hangen en de startmotor te lang aanstuurt…..Tot verbranden aan toe.[rquote=1839798&tid=140250&author=blue.gsi]thermostaat is geen 4 eur en zeker geen uurtje werk de hele distri moet los dus als dat toch los is dan pakken we dat ook gelijk weer aan.maar ik had wel iets meer hulp verwacht op dit forum maar ja helaas
dus beheerders VERWIJDER mijn account maar[/rquote]
Ok, Geen €4. Komt pakking bij. NOU €5 dan. Minder dan een tientje in elk geval.
Distributieriem vervangen is half uur werk bij zo’n ding al sje je best doet. En ik doe het dagelijks dus ik weet wel hoe dat zit en hoe lang je ermee bezig bent.En jij verwacht hulp met een dergelijke houding. Goed bezig!
Je kan gewoon vragen hoe iets zit. We kunnen beschrijvingen en stappenplannen posten. Maar neej.
Meneer heeft zijn eigen logica.Toppie!
Xperia X1 behoort ook gewoon te werken volgens mij hoor.
Was de X1 niet geproduceerd door HTC (staat me iets van bij).
Het zijn ook niet de meest recente telefoons die 2.
Maar dan is het gewoon jammer. Het klopt dat sommige telefoons niet werken willen. alleen klote dat het net jou treft :(@Botsie, Update wordt alleen geschreven naar de UHP. Kan geen kwaad voor de tuning.
Idd. TECH 2 of opcom Kenveld reset.
Dan is hij weer gereset.Wat je ook kan proberen is je auto even een paar minuten op contact laten staan.
Intern is het motorstuuraparaat dan kapot.
Of de eindtrap is eruit gefikt of er ligt een gouddraad los.
Dit is niet zelf te verhelpen.En dat stuurapparaat RV is voor de portiervergendeling.
kan niet. Veren zijn groter van een Astra.
-
AuteurBerichten