Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@mclambo Wat voor een auto en motor hebben we het over?
Als je gaatjes in je gasklephuis opboort kan dit nooit onregelmatig lopen tot gevolg hebben. Stationair toerental zal juist omhoog gaan!Verders is het zelfs met de TECH2 niet altijd mogelijk om bij elk type motor stationair toerental in te stellen. Dit is een vaste waarde en dit bijstellen heeft ook geen zin.
Omdat er waarschijnlijk iets anders mis is. Toerental omhoogstellen (als dit zou kunnen) is dan ook geen oplossing van het probleem.Hoeveel km staat erop ondertussen?
Even een nieuw slangetje erop. Ja kan stotteren veroorzaken.
Bv de turbo wordt vacuumbediend. Als hij het vacuum niet kan vasthouden dan zwiept de turbodruk ook alle kanten op.Dat is een lint in je stuurkolom.
Het kan ook zijn dat de CAN bus volledig wegvalt.
Maar ding moet gewoon aan de computer.Zo op afstand is hier nix mee te doen. Zelfs als je de auto hebt zijn zulke storingen al lastig zat.
Wat is een commonrail stekker?
Bedoel je de stekker van de commonrail druksensor?
Of de stekker van de commonrail drukregelaar?BC functies en stuurwielbediening (behalve volume) blijven werken. Alleen de tijd instellen klan niet meer en RDS sync werkt ook niet meer.
Goedkoopste optie is een CD30 MP3 gebruikt.
Ik heb er laatst een verkocht voor €100.CD70 Navi kan ook. Maar daar komt misschien ook een display bij. Ligt eraan wat je nu hebt.
En deze units zijn een stuk duurder.Ok dank je. Morgen nog eens kijken.
Vacuümslangetje. Van de vacuümpomp die rechts op het blok zit.
Hmm waar staat die optie verstopt bij jullie?
Binnenkort moet ik een sloopteller voor een kennis inbouwen.
Zou wel mooi zijn als de km stand een beetje overeen kwam met de huidige.zijn niet hetzelfde volgens mij.
Iemand die het kan bevestigen?weer die rare getallen. 4 cijfers ;)
Die foutcode op je sleutel is simpel. Daarvoor moet je nieuwe software laten laden op de CIM (stuurkolommodule).
Waarschijnlijk loop je een aantal versies achter.Wat bedoel je? Software zelf of de kaarten?
Software is uiteraard anders.
Storing komt wel weer terug na het wissen dan?
Ja ik wil daar ook nog mee bezig. Maar niet in me eigen auto. :P
Heb een aantal dashes hier liggen.
Ik ga een losse CAN bus op een plankje maken hier.
En dan eens wat knooien. En dan weet ik ook meer. Maar moet nog een CIM hebben. Laatst een weggegooid. Heb ik nu spijt van:D
Maar vind er wel weer keer eentje.Welke zekering je moet verwijderen? Geen idee. De voeding van je dash in elk geval. En anders het instrumentenpaneel even eruit trekken, Das 10 min werk. Als ie maar spanningsloos wordt. Daar gaat het om.
De sensor zit aan de zijkant van het blok pal boven de multiriem.
Daar zit aan de zijkant een brugje met die sensor erin.
Controleer die stekker maar eens.Ramen hoef je alleen maar helemaal naar boven te doen en vast te houden. Naar beneden hoeft niet ;)
Ik begin een beetje te denken aan marterschade.
Is er al goed gekeken onder de auto op doorgeknaagde draden?We wachten af!
@Afterburner. Duidelijk verhaal!!!! :thumbup
@Jelmer. Ja deze functie zit ook in de TECH2kan niet. Das gewoon een testfunctie.
Voel eens aan de pluspool. En dan vooral dat stuk waar de kabel vastgeknepen zit in de pool. Voel even of die warm/heet wordt.
Als dat het niet is moet je lekstroom meten. En dan 1 voor 1 verbruikers uitschakelen door de zekeringen uit te trekken.
1) Verval garantie
2) Hoe wou je het doen? Tuner?Wat voor een Zafira is het?
En die foutcodes snap ik niet!
Een foutcode bestaat uit een letter gevolgd door max 4 cijfers.Koelwatertemperatuur? of buitentemperatuur?
Weet ik zo niet uit het hoofd.
Wat ook wel eens helpt is je telefoon een keer opnieuw opstarten!
Ga eens naar een andere dealer zou ik zeggen.
Dit is echt wel een gevalletje coulance.
En daar komt bij dat hun ECHT fout zijn omdat ze gezegd hebben dat je door moest rijden. -
AuteurBerichten