Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
met lenso BSX.
Had ik ook onder de GSi. Alleen dan geen zwart hart.Ding schreeuwt trouwens om een 40 mm verlaging!
DVD100 is een compleet ander systeem. Ik denk het niet eigenlijk.
Ligt er ook aan of het een Zafira A of B is.
Een Zaf B werkt niet 100% zonder de originele radio.zolang het geen 1.9 diesel is. ;)
Een beetje weinig info vind je ook niet?
Begin maar eens met een nieuw batterijtje.
origineel gepost door FKsport
300 euro wsa het gemaakt! scheelt veel met OPEL dat : 1500 vraagd ;)Neej VROEG!
Prijs van de computer is flink gezakt zoals ik net al vermeldde.Oww die ja.
Maar ik zie er prijzen bij staan waar ik niet vrolijk van zou worden.
Aangezien de nieuwe X18XE1 en Z18XE ECU’s nu niet heel veel duurder meer zijn dan die gebruikte X20XEV’s.Maar tis maar net waar je op dat moment geschikt aan kan komen.
Tuurlijk geeft ie een foutmelding! Kan niet anders!
Hoe issie uitgelezen dan?Dus verders brand nix op je instrument?
origineel gepost door Blue-Dragon
Stuurapparaat van een x20xev kan je ook gebruiken.Hoe dat dan?
a) Hoe bevestig je het stuurapparaat op die plaats,
b) Hoe krijg je het stuurapparaat waterdicht (X20XEV is geen hybride ECU)Afhankelijk van het bouwjaar uis de Z16XEP of 6 jaar/90.000km of 10 jaar/150.000 km.
150.000 is absoluut geen probleem voor deze riemen!
Vergelijk de distributieloop en de riemsoort maar eens met die van bv de Z16XE.
Dan zie je waarom de XEP riem het zo lang vol kan houden.
Het is gewoon een heel degelijke constructie die de riem minimaal belast.Let op!!!
Dit kan niet met elke CD30!!!
Officieel 5W30.
Rij je minder dan 15.000 per jaar mag je ook overstappen op 10W40.Maar onder niet starten verstaan we dus het niet rondgaan van de motor he!
– Startmotor defect,
– Massa slecht zoals Wim zegt,
Maar wat ook regelmatig voorkomt bij een G is dat de pluspool die op de dikke kabel gekrompen zit overgangsweerstand krijgt.
Dus voel eens aan die pool of die misschien warm wordt.wat is onderspanning?
Kachelweerstand heet dat :P
Die zit onder de paravaanplaat naast de kachelmotor.Massakabelverhaal gaat alleen op bij storing op de luchtmassameter.
Een kapot stuurapparaat komt helaas vaak voor op de X18XE1.
Ondertussen is er een andere fabrikant en deze ecu’s zijn wel goed (en de helft goedkoper).Niet goed vastgeklikt in die houder waardoor hij resoneert?
Iets anders kan het niet zijn.
Constructie van beide pompen is hetzelfde.
Alleen de opbrengst is hoger.
Of je hebt een lege tank…..Zijn speciale contactjes.
PC headers krijg je niet passend in de Fakra stekker.
De meeste dealers zullen die gewoon hebben.Wie zegt dat het wegdraaital van die pulsgever juist is voor de snelheidsmeter?
Beter nog pak je gewoon een originele signaalvormer van een NIET abs versie Astra G.
Dus 1 wielnaaf + signaalvormer = werkende teller.
Weet alleen niet waar ze zitten in een G, In een Corsa-C zitten ze in dat bakje onder de motorkap. Lijkt op een relais.Diagnose moet altijd gesteld worden.
Hoe lang dat duurt verschilt per storing.Maar met aandrukken werkte hij wel dan.
Ik neem aan dat je een Z16XEP hebt. Dan komt de krukassensor nog wel eens voor.
Kapotte nokkenassensor is geen reden om niet te starten!Toevallig een Nokia telefoon?
Verders. zorg bij problemen altijd voor de laatste UPDATES van de firmware in zowel de radio als de telefoon zelf!!!
Wordt een nieuw slot. Schakelaartje zit daar in verwerkt.
Wat je nog even kan doen is controleren of het stekkertje op het slot er niet uitgelopen is. Dat heb ik ook al 2X meegemaakt bij een Astra-H/Zafira-B.Opel schrijft voor 110 Nm voor deze modellen.
En aandraaien in een stervorm.
Defecte nokkenasregelaars?
Verouderde software?Wat zegt de dealer?
14 november 2010 om 19:08 In reactie op: Weigeren linker knipperlicht af en toe….Niemand een idee m #17757905Foutcodes in de CIM of UEC?
-
AuteurBerichten