Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Thanks! Ik ben er ook erg tevreden over, maar heb het doekje nog niet gebruikt omdat ik
in de loop van deze week nog een keer ga proberen om de kleinere stukjes steenslag eruit te krijgen.En de koplamp gewoon mee waxen is niet hetzelfde zeker? :D
Groetjes.
Daar heb je gelijk in, maar als een product dan 15 euro zou kosten…
maarja dan heb je wel meteen een hele fles :-PVraag is, welk product :hmmz
Mijn werk kan je trouwens hier bekijken: viewtopic.php?f=124&t=158055&p=2032817#p2032817
Groetjes.Als je lampen niet té hard verweerd zijn, zou ik deze kit echt aanraden..
Voor 10 euro, en op een kwartiertje kan het echt al klaar zijn.
Daar heb je je polijstmachine nog niet voor genomen :-PEn ja.. ik heb nog geen ervaring met kleien, maar het klinkt voor mij een beetje “ongeloofwaardig”.
Hoewel ik al genoeg dingen erover heb gelezen wat het tegendeel heel duidelijk bewijzen :thumbVolgende grote poetsbeurt zou het er wel eens van kunnen komen :D
Puur uit nieuwsgierigheid :DGroetjes.
Koplamp is reeds gemaakt.
Voor:

na:


Het turtle product werkt echt super goed, op de foto’s zie je het niet
maar ik had vorige week eens met een te grof schuurpapiertje geprobeert.
Hierdoor kreeg ik vrij diepe krassen in mijn koplamp bovenaan.
Deze zijn volledig weg, alleen de steenslag vooraan krijg ik er niet uit.Dus echt een nieuwe koplamp krijg je er niet van, maar ik denk
dat de verbetering wel meer dan duidelijk is :DGroetjes.
Als je een contract hebt getekend, staat de km stand dan niet op het contract vermeld?
Zoja, kan je hier natuurlijk wel je geld voor terug eisen maar het geld dat je er zelf in hebt
gestoken ben je dan zoiso kwijt..Als de wagen verder gewoon goed rijd zou ik hem houden,
want zeg nu zelf als de wagen €1250 gekost heeft en je hebt er zelf al €670 in gestoken
is het de moeite niet meer om die 1250 euro terug te eisen. Dan ben je alsnog 670 kwijt..
En je zit zonder wagen ;)Groetjes.
In mijn pakketje zit een doekje in een gesloten verpakking.
Na behandeling moet je met het doekje over de koplamp gaan, dit moet dan 24 uur rusten.Geen idee welk product het in feite is… :???:
Maar je kan natuurlijk wel afwegen.. dit pakketje koste 10 euro,
als je een product vindt om je koplamp te beschermen zou ik dus eerst maar even prijs vergelijken :thumbGroetjes.
Ik heb het vandaag ook getest, en de verwering is er echt helemaal af!
Ik heb zelfs een paar vrij diepe krassen kunnen verwijderen.Als je de kans hebt om machinaal te polijsten is dat wel handig,
maar met de hand is het goed te doen. Je hebt alleen even wat kracht nodig :thumb .Verder ga ik een der dagen de voorkant van de koplamp ook nog doen omdat het product zo goed meevalt.
Ik heb nu alleen de bovenkant (ernstigste) gedaan om het product gelijk even te testen.Ik kan het iedereen in ieder geval aanbevelen :D
Groetjes!
Sorry, had niet gelezen dat het met papierplakband afgeplakt was.
Nu zou dat toch niet zo’n hardnekkige plaklaag mogen nalaten denk ik?Het spreekt voor zich dat je niet met duck-tape moet beginnen :D
Groetjes.
Ik ga het vrijdag ook proberen, maar het lijkt mij inderdaad ook wel allemaal in orde :thumb
Je moet inderdaad oppassen met welke plakband je alles afplakt..
maar krijg je de plakresten er niet af met een goeie shampoo?Anders misschien proberen met een wasmiddeltje als dreft, maar
daarna wel opnieuw bescherming aanbrengen. Dreft is naar het schijnt
niet zo goed voor je beschermlaagjes.Groetjes.
Normaal is het gewoon goed wassen, drogen en daarna 1x waxen.
Ik wil er nu eens echt veel werk insteken, en kijken of het echt zo’n verschil gaat maken :DJa meguiars heb ik hier al veel voorbij zien komen, maar deze wax zal zijn werk ook wel doen zeker? :D
Ik heb gelezen dat een pate beter zou zijn, omdat in de vloeibare wax nog allerlei producten
zitten die de wax vloeibaar moeten houden. Dus voor de 2 wax-laagjes maar de pate gebruiken?Groetjes.
Deze heeft mij 10 euro gekost :thumb
Dus de prijs daar moet ik het niet voor laten :DEn het lijkt mij ook wel een vrij goed product.
Natuurlijk verwacht ik met deze kit niet de resultaten die je behaalt met
professioneel materiaal. Maar de verwering op mijn koplamp (zie beginpost)
is niet zo super ernstig.Groetjes.
Ik heb vandaag deze gaan kopen:

Video: http://www.youtube.com/watch?v=y4uBggEBZZg&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;Wat denken jullie hiervan?
Ik ga het vrijdag testen, het enige dat ik wel zou willen doen is om de
schuurpapiertjes eerst een nacht laten weken in water, en daarna met
de tuinslang de koplamp nat maken ipv met dat spuitbusje.Iemand tips?
Groetjes.
ga ik morgen eens naar kijken.
als ik het niet vind post ik wel foto’s :thumb .groetjes!
Mijn astra staat standaard op 195 maar de rest van de cijfers ken ik niet,
zal morgen eens kijken op mijn reserveband, die is namelijk nog origineel.
(denk er nu pas aan om daar te kijken :-P ).En ik zal morgen ook eens kijken of de velg beschadigd is.
Maar kan de trilling ook niet zijn omdat de maat niet volledig klopt?De velgenmaat van de winterbanden is namelijk niet helemaal dezelfde als van de Zafira A.
De exacte maat van de zafira A moet ik helaas voorlopig schuldig blijven :angelEnfin, ik zal het eens allemaal testen. Zal het vanzelf wel merken als ze trillen :D
Groetjes.
Bedankt!
Nu deze banden komen van een Zafira A.
Maar de zafira trilde met deze wielen.Ligt dit aan de banden of aan de zafira?
Maw, zal ik dit bij de astra ook hebben?Groetjes.
Ik heb via http://www.buggyboys.be/nl/tech_tellerafwijking.htm” onclick=”window.open(this.href);return false; de berekening al eens gemaakt.
En in hoogte verschillen beide banden 0.36 cm en omtrek 1.13 cm.Mij lijkt het dus perfect te passen?
Groetjes.
Ik heb ook nooit kalkdruppels, maar ik zeem dan ook tot de wagen helemaal droog is :thumb
Ik begrijp trouwens niet wat er zo fout is aan zemen, ik heb nooit last van die swirls o.i.d.Gewoon met proper water (geen zeep of zeep resten erin) zemen, en je zeemvel voldoende uitspoelen.
Groetjes.
@Juffer1 wrote:
Door hem droog af te spoelen (zal eens kijken of ik daar een filmpje van kan maken) en /of door een microvezeldroog doek te gebruiken.
Ik had op deze post speciaal niet gereageerd omdat ik dacht dat je ermee aan het lachen was :jerry
Ik ben al benieuwd naar je verslag :DGroetjes.
Sorry , maar ik begrijp nog steeds niet wat er wordt bedoelt met “droogspoelen” :jerry
Groetjes.
Bij elk merk is er wel iets, en de kans is vrij groot denk ik dat als je overstapt
op een ander merk je toch op dezelfde problemen stuit.
Aangezien Opel toch veel gemeenschappelijke onderdelen heeft met bepaalde andere merken dacht ik?En als het dan geen typische Opel problemen zijn, zullen het wel weer typische merk-x problemen worden..
Maar dat staat in feite los van mijn “probleem” natuurlijk :D
Groetjes.
z 16 xep
Euro 4
1.6 L
10.0 – 11.5 : 11
Multi point injection
twinport
Ik snap alleen niet goed waar de compressie voor staat? :D
Groetjes.
En dan gaat de tax nog omhoog ook…
Vrij logisch dus eigenlijk :-P
Zo had ik er dus nog niet over nagedacht… :hmmzDe eerste keer toen ik ermee naar mijn werk reed, en het regende heb ik
echt zitten zoeken naar dat 1e hendeltje voor die achterruitenwisser..
Ik begreep niet waarom dat hendeltje niet werkte, tot ik op mijn werk aankwam en eens
ging kijken of er eigenlijk wel een ruitenwisser opstond…. :jerryGroetjes.
Het enige wat ik wel mis in mijn coupé is een achterruitenwisser :hmmz
Waarom is zoiets er in godsnaam afgelaten? :DGroetjes.
@Juffer1 wrote:
Om nou wat roestvorming op de remleidingen te vergelijken met een doodskist op wielen vindt ik wel erg ver gaan.,
Je weet (of kon weten) dat dit bij de astra G en astra H een aandachtspunt zou kunnen zijn als je je er iets in zou verdiepen.Om er nou achter te komen of de auto is verkocht zou je ook iemand (een kennis) eens langs de garage kunnen sturen met de mededeling dat deze persoon op zoek is naar zo’n auto.
Je weet dat binnen 5 minuten of de auto nou wel of niet is verkocht lijkt me ?Als de remleidingen bijna doorgeroest zijn, en de remmen zijn zogoed als op…
dan rijd ik toch niet met een gerust gevoel op de autostrade hoor :thumbEn het gaat er niet over of dat het een aandachtspunt is of niet.
Als jij een wagen wil kopen met lederen bekleding, de verkoper verzekert je aan de telefoon
dat de bekleding van de wagen leder is. En achteraf ga je naar de wagen kijken en
het blijkt geen lederen bekleding te zijn, ga jij die wagen dan nog kopen?Niet volledig dezelfde situatie, maar je zou toch moeten begrijpen wat ik hiermee bedoel.
Groetjes.
-
AuteurBerichten