Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het rijdend invoeren lukt wel. Die beveiliging is uitgezet.
Echt vind ik het meest vervelend dat ik nu een route plan naar Gerlos. De Benelux cd aangeeft dat het adres zich niet op deze cd bevindt, dus ik die van Oostenrijk erin stop.
Dan kan ‘ie het adres wel vinden. Maar, heb ik natuurlijk geen kaart van Nederland meer.
Ik heb nu een route aangemaakt. Via de grens Arnhem (Benelux CD), Kassel (DU), Munchen (DU), Kufstein (O) en Gerlos (O).
Dit werkt ook, en navigeert ie tot de grens, waarna ik moet wisselen.
Maar dit kan toch niet de enige manier zijn? Het moet eenvoudiger kunnen lijkt me?Dank voor de snelle reactie!
Geeft de navi zelf aan als er van CD gewisseld moet worden? Ik kreeg namelijk alleen de melding eerst: het adres staat niet op deze CD.3 februari 2014 om 21:11 In reactie op: natte vloerbedekking passagierszijde astra h station 2005 #18211611Ik heb ook natte plekken gehad aan de passagiers zijde, alleen toen was het een overloop van de airco.
Deze stond zomers hard op de voeten te blazen en ik denk dat het toen condensvorming oid was.@dj fade out wrote:
Hallo ik heb een opel astra h uit 2008. Sinds kort hoor je tikken/klikken als ik stuur, dit hoor voornamelijk met naar links sturen. Weet iemand wat dit kan zijn? :???:
Dit heb ik ook gehad met mijn H uit 2006. Bij mij is de CIM (stuur)module vervangen, en hiermee is het opgelost.
Was echter wel een dure reparatie.Van die leuke, kleine, updates zijn dit. Enige wat ik jammer vind, is dat hij altijd koude lucht blaast.
Het is niet afhankelijk van de verwarming aan/uit.@demonius abraxis wrote:
Zit deze aansluiting op alle astra h types?
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Op mijn 1.8 sport zit ie in ieder geval.
Kost nog geen €5,- bij de dealer.
Voor de liefhebber, het artikelnummer is: 18 40 708
Zojuist 2 besteld, voor de GTC en de 5drsHeeft iemand een artikelnummer hiervan? En wat is precies de bedoeling met de airco? Een T-stukje ertussen en dan de slang aansluiten?
@suurtje wrote:
Ik heb nu ook een CD70 gekocht nu heb ik ook een gps antenne besteld waar kan ik deze het beste plaatsen in de auto en waar zit ie orgineel in de Astra H ?
Origineel zit ‘ie in de voet van je antenne.
Raar dat ze bij de dealer zeggen dat de cim-module vervangen dient te worden. Stuurwiel bediening heb ik al.
Ook had de dealer het erover dat er een grote kans is dat het niet werkt, wanneer ik een model uit bv. ’08 koop. Omdat mijn Astra uit 2005 komt.
Past een radio + scherm uit een zafira of meriva?Bij de dealer hadden ze het erover dat er ook een deel van de cim-module vervangen dient te worden.
Weet iemand in hoevere dit klopt? Of is het zo dat ik aan alleen de unit, het scherm, de rgb-kabel en de gps-ontvanger genoeg heb?@vfrmarcel wrote:
Ik heb (na veel twijfelen ) voor de vakantie een zandai v41 gekocht en erg tevreden
Inbouw zeer makkelijk ( 399€)
Muziek
Usb werkt top (met 16 gb)
Sd kaartje had ik top 1000 op feilloos (800 nummers heen en weer Spanje )
I pot kabel heb ik wel maar geer ipot
Navigatie feilloos
Telefoon handsfree perfect
Achteruitrij kamera werk goed ook in het donker ( kleine streep door het beeld maar komt door dynamo denk ik
dvd kijken werk ook goed
tv van de kinderen in de hoofdseun niet aangesloten , kunnen ze zelf welHoe lang deze mee gaat is afwachten , misschien ook een optie voor je
Dit heb ik ook gezien, maar ik vind het toch veel mooier als alles origineel is.
Vooral als er dan een aux-in aansluiting op zit, of anders eventueel zelf maken.
Verder zal dit een mooi apparaat zijn hoor, daar twijfel ik niet aan. Met ook een stuk meer functies. Maar toch hou ik meer van de OEM-lookIk zal morgen eens gaan bellen. Heeft iemand artikelnummers van de onderdelen die in een Astra H horen? Een dvd90 is trouwens ook een optie hoor.
Of is deze veel duurder?
De kleur is niet goudachtig, meer metalic grijs.
-edit-
Ik neem aan dat een cd70 of een dvd90 standaard aux-in heeft?Dit is de kleur die ik nu heb.

Zal eens bij de dealer informeren of de frontjes los zijn te bestellen.Een Astra H. Alleen is de rest van mijn dash licht grijs. Met donker grijze knoppen.
Kan je een ander frontje ervoor kopen?Deze zit vastgekit.
En het lijkt me niet dat het heel moeilijk is om dit vast te plakken.
Alle contactpunten voorzien van een dunne laag kit. En dan goed vastdrukken. Mijne, ook een H hatch, moest 2 dagen drogen.
Dit is bij de dealer gedaan. Zorg wel dat je de juiste kit gebruikt, niet iets van de gamma oid. Er komt toch een behoorlijke druk op te staan.Het probleem is niet dat ik water in de dorpel heb, maar het ligt erop.
Ik ga vanmiddag even kijken hoe ik het kan oplossen. Het is nu gelukkig droog.ik twijfel een beetje wat een juiste oplossing is. Ik denk namelijk niet dat het kan worden opgelost door een “afdakje” op de speaker. Deze zit namelijk boven de connectoren.
Ik denk dat het eerder komt door de kieren die zijn ontstaan omdat ik het niet heb bevestigd met adapterringen.
Morgen ga ik eens kijken of ik iets kan doen aan die nieuw ontstane kieren. En of dat eventueel een oplossing is.@Blue-Dragon wrote:
Komt indd via de speakers naar binnen.
Op de originele zit een soort van afdakje(half cirkel) daar valt dan het water op en geleid zich zo naar beneden toe.
Om dit euvel te verhelpen , neem je een klein emmertje en knipt of snijd daar een halve cirkel uit.En dat maak je dan vast op de nieuwe speaker.
Het is een beetje logisch nadenken om het te monteren.Zou ik hier eventueel ook deze http://www.gomaxx.com/Caraudio-Electronics/Aansluitdelen/Speakerringen/Opel/3946-Opel-Astra-H-2004.html ringen voor kunnen gebruiken?
Of missen deze ook het “afdakje?”@opel-mark wrote:
Om die te zien moet je (gratis)forum lid worden op http://www.astratuningclub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;, daar staat hoe ik mijn astra H stationwagon voorzien heb van andere speakers, en tevens de speakerkapjes bij de spiegel heb verbouwd zodat daar een tweewegsysteem in kan.
Wat ik bij de cd30 mis is een loudness, en ik vermoed dat die bij de cd70 veel beter ingesteld staat waardoor de klank nog mooier wordt.
Mark
http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;Dank je wel voor de snelle reactie!
Ik ga er eens uitgebreid naar kijken.Gr. Floris
@Juffer1 wrote:
Opel-Mark heeft hier een hele how to voor gemaakt dacht ik.
Hij heeft op zijn CD30 een set MTX speakers aangesloten.Zelf heb ik de swap gemaakt van een CD30 naar een CD70 en dat scheelde ook al enorm.
Weet je ook waar de howto van Opel-Mark staat?
In de lijst met how-to’s staat ie niet tussen.Ik zou de dealer proberen. ;)
@dion87 wrote:
@kwalihavome wrote:
Ik heb soms wel eens, als ik tijdens het tanken niet mn sleutel uit het contact haal, dat hij blijft doortellen.
Blijft er staan dat ik nog maar 50km kan rijden, terwijl de tank vol is.
Misschien re-start ‘ie als je je auto opnieuw aftankt?denk dat je het verkeert begrijpt, het scherm komt uit een diezel :P
Ja weet ik, maar ik opper een mogelijke oplossing.
Ik heb soms wel eens, als ik tijdens het tanken niet mn sleutel uit het contact haal, dat hij blijft doortellen.
Blijft er staan dat ik nog maar 50km kan rijden, terwijl de tank vol is.
Misschien re-start ‘ie als je je auto opnieuw aftankt?Ja natuurlijk heb ik de auto eerst gewassen, vervolgens met een kleur restorer behandeld en uiteindelijk in de wax gezet.
het gaat alleen om het dak. Maar ik heb ook geen idee wat spuiten daarvan kost. Dacht dat wrappen wel goedkoper zou zijn.
Met poetsen heb ik al geprobeerd om de kleur terug te krijgen. Lukt wel voor even, maar na een week zie je dan toch alweer dat het minder rood is.
Heb dit ook al laten doen met wax-oil, maar dit gaf ook niet het gewenste resultaat.
Zijn er dan nog andere oplossingen? Of een betere manier van poetsen? Ik begin me er nu wel een beetje aan te storen, aan die licht rode kleur.Ik heb net gebeld met een bedrijf in Bergambacht, en die rekenen €165,-. ongeacht de kleur.
Is dit een redelijke prijs?Gr. Floris
-
AuteurBerichten