Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door corsaboy
Maar ik ken het wel hoor.. vrouwen :vertag:vertagDat kennen we allemaal een beetje…
Maar, ik heb gelukkig een meisje die even gek op auto’s is als mij… ;)origineel gepost door Raymon830
ziet er goed uit.Waar heb je die splitfire twin core kabels vandaan kan ze zelf niet vinden
Ik heb ze via Demon Tweeks over laten komen vanuit engeland.
Betere/sneller/makkelijker lucht doorstroming…
(oftewel minder weerstand)
Kleine update…
Vandaag zou de blok gemonteerd worden… Maar zoals altijd had ik weer pech!
Tijdens het monteren van de vliegwiel schoot ik uit, en haalde m’n hand open op de starterkrans :swear:swear:swear
Daar stond ik dus met een ontblote pees (maar niet door gelukkig) en een kameraad die ik van de vloer moest op rapen! Haha!Een kort bezoek aan de spoedeisende hulp en een wat hechtingen verder was ik weer in de werkplaats, maar ik kon toch niks meer doen. Ff een paar dagen wachten dus…
:thumbup
§ 9. Carrosserie
Artikel 5.2.41 deuren, motorkap en kofferdeksel
1. De deuren van personenauto’s moeten goed sluiten. De deuren die direkt toegang geven tot de personenruimte, moeten op normale wijze vanaf de binnenzijde en vanaf de buitenzijde kunnen worden geopend.
2. Het slot en de scharnieren van de motorkap en het kofferdeksel van het voertuig moeten een goede sluiting waarborgen.
3. De bevestiging van de scharnieren van de deuren, de motorkap en het kofferdeksel mag niet in ernstige mate door corrosie zijn aangetast. Hierbij is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, hoofdstuk 1, titel 2, afdelingen 1, 2 en 3 van toepassing.
Dat zei ik ook al… Maar ja, hij was erg stijf koppig!
Ik bedenk me net, er zijn ook auto’s waar je de klep met de sleutel open maken, in zo geval is er helemaal geen knop!
Goed onderhouden 1.4 vs. minder goed onderhouden 1.6?
origineel gepost door Corsa16V
Oliefilter van een Renault Scenic uit 2001 ofzo bestellen.Dat had ik idd ergens gelezen… Maar, de schroefdraad komt niet 100% overeen (M18x1.5 vs. M20x1.5).
origineel gepost door roger rabbit
opel diesel filtertjeWelke moet ik dan hebben?
Volgens het opgestelde schema, moeten we eind november helemaal klaar zijn…
Dus, dat komt goed uit… (als het verstrekte info. klopt tenminste… ;) haha! )oké…
Weet je toevallig wanneer ze de regels weer gaan aanpassen?
(Misschien moet ik wat extra vaart maken met m’n ombouw (Corsa A C20XE)).
Alvast bedankt! :thumbup
:thumbup Dank je!
Kleine update…
M’n wagen kan maandag naar de andere werkplek om de blok er in te lepelen (eindelijk!)
Dus, alles moest klaar gemaakt worden…
Roest plekjes behandeld en opnieuw gelakt…






Nieuwe isolatie geplakt en m’n twin-core radiator (met dubbele ventilator) gemonteerd.


Wat moet nog?
Kabelboom in zoverre mogelijk terugzetten
Reservoirs terugzetten
Remmen en wielen monteren
En, alle ander kleine dingen terug monteren (weet eigenlijk niet meer wat ze allemaal zijn…)Kut spammer…
Ik heb zo’n hekel aan die sluip enquetes!
Blokkeren die handel!
origineel gepost door Raymon830
als er olie op het wegdek lag dan kan ie de gemeente aansprakelijk stellen. Ken frank ook en vind het kut voor hem maar beter dat ie zelf niks heeftAlleen als het al gemeld was bij de gemeente/politie, helaas…
Heb het ook al een keer aan de hand gehad.26 september 2010 om 18:21 In reactie op: Corsa 1.6 GSI loopt onregelmatig stationar of slaat af #17734081Zoekfunctie…
Ik heb nog een set voor je…
Daar is helemaal niks mis mee…
Ik heb alle 4 de delen grijs gedraaid! haha!Maar die tijdperk is voorbij…
Vakantie? Wat is dat?
:-p
Misschien houdt ‘ie wel van Rat-Style… ;)
Zeg maar tegen je ouders dat je nooit te vroeg er aan kan beginnen!
En, dat het opknappen van je bolide je van de straat houdt! Ha ha!!!Ha ha!
Ik ken het probleem… ;)
(voorzichtig) trekken…
is wel wat kracht voor nodigIk heb helaas geen materiaal om dit zelf te doen…
Een kameraad van me heeft een eigen garage in bosscherveld (maastricht), misschien kan hij je helpen.
Info:
R&M Tuning
Fort Willemweg 12-a
6219 PB Maastricht
telefoon: 043-3215719Mvg Paul
Ik kan je niet helpen als ik koppijn krijg van het lezen van je posts…
origineel gepost door DanielC20xe
en typen kun jij waarschijnlijk ook niet zo goed he kapot OF kapotte?????????Tja, wat moet ik zeggen… Het zal niet aan mijn typkunsten liggen. Ik denk dat het meer aan feit ligt dat nederlands niet mijn moedertaal is.
Typ jij maar eens in het engels, zal ik kijken hoeveel fouten dat jij maakt!
(ik heb m’n foutje voor je gecorrigeerd…)Maar ff on topic:
Ik denk dat een ervaren iemand +/- 1,5 uur bezig zal zijn om dit te fixen.
Laat het na de tijd doen en ben je misschien maar een paar tientjes kwijt…Pfff…
weer eentje met een kapotte comma toets…
origineel gepost door TheGeneral
origineel gepost door corsaboy
Originally posted by Fearless
Carterbeschermplaat wordt hem niet hoor met een goed verlaagde Corsa B. Want die moet nog lager staan als je stab.stang inclusief die spacers. Dan scrhraap je elke drempel op die plaat.onzin,
mijn B lag goed laag aan de voorkant.
En ik had onder de gehele oppervklate van de stabistang een beschermplaat van traanplaat. Custom made..
ZIt dus ook strak tegen de stabistang aanMijn plaat is dus net zo laag als de stang (ok 5mm lager door de dikte van de plaat).
Drempels kon ik nooit recht overheen, ging netjes schuin en raakte ze dus haast nooit, af en toe een zachte tik, maar kuilen op de snelweg zorgde voor dikke vonken onder de auto weg..Maar dus geen deuken in spruitstuk, kapotte carterpan of lekke oliefillters..
Hoe dik had jij die plaat dan dit kunnen we namelijk ook wel toepassen zodra het apparaat klaar is
Staat erbij… 5mm!
-
AuteurBerichten