Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Bij de meeste wel als ik me niet vergis…
(Ik weet het alleen zeker van de c20ne en c20xe)Het is een golf I…
De bedoeling was om een G60 blok erin te leggen… Maar, die project staat al een hele tijd stil.kijk maar eens op http://www.autobandenmarkt.nl
Sinds twee weken weer ‘ns in de garage geweest.
M’n spacers waren eindelijk binnen… Dus, monteren die velgen! Haha!
Onder de kap moet ik nog een paar kleine dingen afwerken.
Maar ik ben er bijna!





We werden tegen de eind van de middag afgeleid door een vrijgezellenfeest die ff binnen gefietst kwam! Haha!
Was gezellig… En, ze hadden Brand op de tap!
[rquote=1895363&tid=144637&author=Benjamin corsaGSI]ja dat klopt wel, dan ga je het wel veel beter merken. bij mij is de chip ook wel aangepast naar de mantzel, dus ik weet niet of een standaard chip van Mtech gaat werken op een standaard gsi. [/rquote]
Vreemd…
M-Tech maken toch geen chips op maat…
(Staat in ieder geval zo op hun website vermeld)Klik—> LINK
Kijk maar onderaan…Tja, de hitteschilden zitten daar niet voor niks…
[rquote=1892990&tid=144637&author=joop1970]
Wil je alleen een teleurstelling sparen…
Dat is ook een zeer goede tip hoor! Ik zou alleen met mijn leken verstand zeggen dat 12 pk toename niet helemaal niks is.
Je hebt zelf ook slechte ervaringen met M-t/pech?[/rquote]
12pk mag je met een korreltje zout nemen…
Maar, idd ik heb ook een keer een van m’n wagens laten chippen bij hun (toen was ik nog niet zo wijs… :P )
Ik heb daar alleen maar problemen mee gehad, en volgens hun kwam het niet door de chip.
Achteraf bleek dat wel te zijn, want ik had weer een ori. chip erin gezet en alles was weer prima. Reed zelfs stukken beter/sneller dan met hun chip.En, ik vind schandalig dat ze ori. opel onderdelen als tuning/custom onderdelen en veel meer voor vragen!
Wil je alleen een teleurstelling sparen…
Bij een standaard N/A motor valt er niet veel winnen met chippen (vooral niet met dat zooi van M-Pech)Maar, je moet het zelf weten natuurlijk.
Begin daar maar niet aan…
Pak eerst mechanisch alles aan, en laat dan een programma op maat schrijven. (Heb je meer aan!)
(En, blijf bij M-Pech weg, veels te duur… als je een beetje rond kijkt kan je hetzelfde voor minder krijgen.)
[rquote=1880196&tid=143464&author=Fearless]3 slangen 185 euro…..ik vind het nog al…
Grote kans dat sommige slangen niet echt gaan passen bij een corsa c20xe.[/rquote]
Roose Motorsport maakt een passende set voor de corsa met c20xe.
Ik denk dat het een klem is waar de koplamp mee vast zit.
Pin me er niet op vast… Maar volgens mij zijn ze anders.
Als ik me niet vergis is de banjo een M16x1.5 en de wartel M18x1.5.
De resultaat!


Ik heb weer foto’s!
Front is er terug op…
Ik hoop dat m’n koplampen door de keuring komen! haha! :P


Dank je wel!
Velgen zijn altijd een kwestie van persoonlijke smaak, ik moet wel zeggen dat ze niet echt tot hun recht komen op de foto’s…
Gelukkig vinden we niet alles hetzelfde mooi!Haha! ;)Phhhhhh….
Het duurt me allemaal te lang!
Ik ben nog steeds op onderdelen aan het wachten…
Maar ik heb toch een paar foto’s om te delen
Proef montage velgen (zodat ik de spacers kon bestellen)




Bodemspeling wordt misschien een probleem! Haha! :P
(Gelukkig moet ik de uitlaat nog aanpassen… ;) )

[rquote=1868175&tid=142653&author=Haasje17][rquote=1868129&tid=142653&author=KRSA2000]Je zou toch iets moeten maken waar dit allemaal op gemonteerd wordt. De corsa b heeft standaard trommels achter.
M-Tech heeft alle benodigheden om de boel om te bouwen, maar als je een beetje handig bent kun je de beugels zelf maken en lassen. Spaart je een hoop geld.
(op eBay zijn er ook een aantal verkopers die je kunnen helpen)[/rquote]
Astra G heeft op sommige type ook trommels, deze kun je gewoon demonteren en dan kun je gewoon een wielnaaf monteren. zitten vast met 4 bouten, net zoals de wielnaaf.[/rquote]
Dat zal best, maar zo ver dat ik weet is het niet zo makkelijk bij de corsa…
Als het idd zo makkelijk is, zullen veel mensen balen dat ze (te) veel hebben uitgegeven voor een ombouwkit.[rquote=1868015&tid=142653&author=Haasje17]volgensmij kun je gewoon schijven, wielnaaf, klauwen en beugel van een astra g met 1.7 diesel bestellen en monteren. zijn shijven van 240 mm standaard geleverd onder de astra g, steek 4×100 zit enkel onder de diesel.[/rquote]
Je zou toch iets moeten maken waar dit allemaal op gemonteerd wordt. De corsa b heeft standaard trommels achter.
M-Tech heeft alle benodigheden om de boel om te bouwen, maar als je een beetje handig bent kun je de beugels zelf maken en lassen. Spaart je een hoop geld.
(op eBay zijn er ook een aantal verkopers die je kunnen helpen)
Laat ze door Magnecor maken…
Normaal kost “custom” kabels niks extra’s ten opzichte van hun plug ‘n’ play kabels.
[rquote=1862826&tid=8253&author=UniqueCorsa]KRSA2000: Waar heb je die rode slangen besteld?:D[/rquote]
U2U… ;)
Nog in opbouw…

Nog niet 100% kompleet… :P

Het is bijna zo ver…


Brandstofleidingen vervangen, oliekoeler geplaatst, PBV gemonteerd, en wat kleinere dingen gedaan…
Aangezien dat niemand hier het zuiden weet wat “Aeroquip socketless oil hose” is, kan ik weer wachten op de aansluitingen voor de oliekoeler… :(
Gelukkig ben ik een geduldig mens… :P
De enige nadeel wat ik kan bedenken is een benzineluchtje als de druk in tank te hoog wordt (bv. bij warm weer)
De tankventilatieklep moet blijven zitten en aangesloten blijven, en hoe ik het begrip kan de rest allemaal weg.
Ik was aan het denken om de slang vanaf te tank te laten zitten (evt vervangen) en deze er tussen te zetten:
Amen!
-
AuteurBerichten