Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je moet me er niet op vastpinnen, maar ik dacht dat je ze gewoon om kon zetten…
Black diamond schijven (geboord/gegroefd of beide), black diamond predator blokken icm HEL remleidingen…
That’s the way to go…
:thumb
Ik had twee weken geleden een CO van 0.25% bij APK, en ik heb geen kat of lambda.
Een adapter…
In elke automateriaalzaak en (auto)audiozaak te verkrijgen.
Kost maar een paar centen.http://www.avantius.nl/product/adapter-plug26110/” onclick=”window.open(this.href);return false;
27 juni 2011 om 22:03 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867359Icm welke cilinderkoppen zijn deze inlaatspruitstukken geleverd?
Edit:
Ik ben er al achter…
Dit type spruitstuk werd geleverd op dis motoren. Dus met KS859 kop, en als ik me niet vergis hadden deze kleinere inlaat en uitlaatpoorten net als de KS400 (vergeleken met coscast en KS700 koppen).Lijkt mij wel een vreemd combo eigenlijk… Een vergroot spruitstuk met een verkleinde kop.
:hmmz
26 juni 2011 om 19:55 In reactie op: Vreemde vondst marktplaats: dik inlaatspruitstuk C20XE #17867353Kan je dan ook echt een vermogen toename verwachten?
Flinke verbetering!
Nu de velgen nog… ;)@xanquezer wrote:
DB uitlaat telt niet mee.
kijk op RDW.nl
politie kijkt wel naar aantal DB (max 80)
Aantal dB is auto afhankelijk, ik mag met m’n corsa 90dB produceren volgens de RDW database (88 officieel, en je mag 2 erboven zitten).
En een te hoge aantal dB is idd geen APK afkeur (tot 2014 in ieder geval).
(Ik had +/-105dB bij m’n laatste APK, 15 juni ’11)Zoek maar op google… Laguna splitters worden bijna op alle auto’s gemonteerd!
Er zijn genoeg how to’s te vinden.De meeste halen kleine v-tjes uit de splitter waar hij de bocht om moet, verwarmen met en fohn/verfstripper helpt ook om alles mooi passend te krijgen. Voor de rest is het gewoon vast schroeven met zelftappers. (En, natuurlijk inkorten bij de wielkasten)
Afhankelijk van de auto, moet er ook een stuk uit in het midden om de breedte goed te krijgen.19 juni 2011 om 15:28 In reactie op: Waarom is het zo moeilijk een Astra Coupé Turbo te verkopen. #17882647kijk maar op gaspedaal.nl en zie je wat ze doen…
r_kluft zit goed met z’n prijs vergeleken met wat nog te koop is.
FK is ook een goed merk, en ook niet te duur.
Het zou een optie kunnen zijn.Voor:


Na:

Voor:


Na:


Ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met weitec.
Heb ik op m’n astra f HB, astra f cabrio en corsa b gsi gehad, en zit nu ook een setje onder m’n B-tje sport.19 juni 2011 om 09:56 In reactie op: Waarom is het zo moeilijk een Astra Coupé Turbo te verkopen. #17882640Is geen verkeerde vraagprijs, als je gaat vergelijken op gaspedaal.nl
Tja, ze willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij…Gewoon geduld hebben.
Als je meer dan 30mm gaat verlagen moet je ook andere schokbrekers er onder zetten.
60/40 is een mooie verlaging, staat de corsa goed.
Koop dan wel een wegliggingsset, met veren & schokbrekers wat op elkaar afgestemd zijn. Anders gaat het niet goed komen.En, hoe hanskadett al zei, auto daarna laten uitlijnen.
(Misschien is een schroefsetje toch een optie)
Ik heb m’n vrouwtje via m’n tuning club leren kennen, ze was al vanaf het begin een “petrol-head”.
En, wat ze regelmatig zegt: Ik heb liever dat je aan je auto’s sleutelt, dan dat je elke avond in de kroeg zit.
Ik denk niet dat de LED’s teveel watt hebben, ze zouden minder stroom moeten trekken dan de ori. lampen.
Ik denk dat je gewoon ergens kortsluiting maak. Haal de boel maar weer los, en controleer alles.
Welke maat band wil je erop zetten? Is de auto verlaagd? Wielkasten uitgerold?
Ik heb op mijn corsa 6.5J velgen ET40 met 16mm spacers (dus eigenlijk ET24) icm 195/45 banden.
In hoeverre hij verlaagt is weet ik niet meer, maar is redelijk wat.
Het past prima…
Maar m’n wielkasten zijn ook iets uitgerold.Het past niet zomaar er in, je moet een deel van je dashboard eruit zagen en wat beugels verbuigen.
@mrmonkey wrote:
heb je geluk gehad met die koplampen dat ie daar mee goedgekeurd is :hmmz
Ik heb andere (normale) koplampen/knipperlichten voor de keuring en voor weggebruik.
De donkere lampen ga ik alleen voor meetings, enz. gebruiken.Goed nieuws en slecht nieuws vandaag…
Goed nieuws:
Ben voor APK geweest, met vlag en wimpel geslaagd!
FF leuk om te melden: Remverschil voor was maar 1% en achter zelfs 0% (beide 5 keer gemeten!)
En, m’n CO was maar 0.25% ondanks dat ik geen kat of lambda heb.Slecht nieuws:
Ik kan de RDW keuring morgen gaan afzeggen.
Tijdens het (opnieuw) balanceren van de velgen ben ik er achtergekomen dat de spoorverbreders het begeven hadden.
Bij eentje brak het naafje er vanaf toen de wiel terug erop ging en de andere 3 hadden haarscheurtjes rondom de naafjes.
Bedankt SCC deutschland! :swearMaar ja, vrijdag heb ik nieuwe spoorverbreders (Eibach).
Onder de auto bij de achteras/brug kun je de handrem stellen.
Kan je hem niet meer verstellen… Moet hij vervangen worden.http://www.autovaux.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.txautosport.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.demon-tweeks.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.lmfvauxhall.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.roosemotorsport.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.sbdev.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.marktplaats.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;@otdh wrote:
1: idd zoals wim zegt, tenzij die omega idd ook een ombouw gehad heeft
2: Lambda Sonde zit thv de rechter aandrijfas
3: bandjes oppompen tot 2 bar
4: lossen en alles controleren, denk dat je de kant die t minste remt alleen op hoeft te stellen ( hoe is de handrem? )
5: trommels voldoen prima, schijf ombouw is ook niet zo 1-2-3 gedaan
6: radiateur voldoet prima, ik rij een corsa a met een B gsi radiateur en dat met een c20let… koelt primaNa-aper! Haha! :wink:
idd, een C20LET thermostaat er in mikken. Was ik vergeten te melden.
-
AuteurBerichten