Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nieuw en origineel plaatwerk voor B1 kadett? Succes!
Ik denk ook dat je voor de overige onderdelen toch 2e hands aan het opknappen komt…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Met een schroevendraaier eruit wippen. Een beetje lompe kracht zal wel nodig zijn als ik er zo naar kijk (koek en oxidatie)
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Maar wel 35pk meer…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Uit laten lezen, kom je er zo achter.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
20 juli 2016 om 16:49 In reactie op: Astra H Interieur en kentekenplaatlampen vervangen door led #18181562Waarom ben ik een geitenzeiker?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
20 juli 2016 om 05:38 In reactie op: Astra H Interieur en kentekenplaatlampen vervangen door led #18181560@Rob-Epe wrote:
Maar die leds met die 2 draadjes, die kosten €0,05 per stuk.
Hier in NL worden ze aangeboden voor 2,- en 2,49 per 2 stuks.
Je koopt dan dus een product wat eigenlijk niet deugt en bovendien 20x in prijs is verdubbelt.Als ik 5ct 20 keer verdubbel kom ik op €52,428.80 uit… :jerry
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Als je veel koppel hebt, hoef je geen hoge toeren te maken. Kun je een andere overbrengings verhouding gebruiken.
Dat van hoge toeren is nog van de 2-takt tijd.Sent from my SM-G935F using Tapatalk
@wim-v6 wrote:
@Corsa_GSi wrote:
Waarom moet de cheater ook met de map sensor worden verbonden?
Of zit de EGR klep dat standaard ook al, maar zie je dat niet. :hmmzECU voor de gek houden, om vervolgens de motor te arm te laten draaien.
Dat alles om het lampje uit te houden.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Zou de lambdasonde waardes een te arme mengsel niet moeten voorkomen?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
@berlistuta wrote:
Vectra opc zonder geblindeerde ruiten:
en met….. 70% doorlatend voorraam en voorzijkant 30% doorlatend de rest.
Zie niks…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
De A = GSI idd
Sent from my SM-P900 using Tapatalk
10 juli 2016 om 09:37 In reactie op: Op rem drukken, pedaal gaat plots wat dieper en remt harder #18322781Rembekrachtiger en vacuumleidingen na laten kijken
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
B-merk klepstoters gebruikt toevallig?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Alleen auto(schade/sloop)bedrijven die geregistreerd zijn mogen er op bieden…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Niet zonder het nodige €€€’s tegen aan te gooien dus…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
6 juli 2016 om 17:50 In reactie op: EGR-cheater gemonteerd, SAI verwijderd. OPHELOST!! (x14xe) #18322554@wim-v6 wrote:
De cheater neemt ook de Map sensor in de Maling lees ik, dan ga je je afstelling van de ontsteking en inspuiting dus afstellen op een werkende EGR, terwijl deze er niet is.
Dat kan leiden tot een te arm mengsel (te warme verbranding).
Zal in 99 van de 100 gevallen goed gaan.
verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini
Zou de lambdasonde waardes een te arme mengsel niet moeten voorkomen?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Dat had ook via een PM kunnen verlopen mannen… Dit is geen vuile was topic.
@Duurt, jammer voor je wagen… maar gelukkig heb je zelf niks aan overgehouden.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Airco pomp kan ook de boosdoener zijn. Als ie te zwaar loopt vreet ie ook meer vermogen.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
:thumb goed om te horen dat het project nog actief is!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ik heb zo’n vaag vermoeden dat het gestaakte project is geworden.
Helaas…
Ik was me aan het verheugen op het eindresultaat!Sent from my SM-P900 using Tapatalk
Je was me net voor…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
(Maar niet op je teller :jerry)
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hehe… iemand die het snapt!
Merci CommoCruiserSent from my SM-P900 using Tapatalk
Bart je hebt gelijk… gaat enigzins off-topic.
@Step-han, laat maar eens zien dan.
Maak een foto van je dash als je 120km/h rijdt met beide sets. Of doe desnoods de as steun test wat ik al beschreven had met beide sets…
Ben benieuwd naar het verschil in toerental.Als je toch bezig bent, zoek eens op waar de snelheids sensors zitten. Misschien snap je dan wel waarom dat de rpm en teller snelheid een vaste verhouding hebben. En niet kan veranderen met de bandenmaat.
(Sorry bart…)Sent from my SM-P900 using Tapatalk
*zucht…
Het gaat nu niet om teller snelheid vs werkelijke snelheid. Maar om de toerental/snelheid verhouding op de teller.Snelheid wordt niet op de band gemeten maar op de aandrijfas of wielnaaf. Dus bandenmaat heeft geen invloed op de toerental/snelheid verhouding op de teller.
Een voorbeeld:
Bandenmaat X
2500rpm = 3000 wiel/as omwentelingen = 120 op de tellerBandenmaat Y
2500rpm = (nog steeds) 3000 wiel/as omwentelingen = (dus ook nog steeds) 120 op de tellerGeloof je me niet?
Zet je wagen op as steunen en haal je wielen er vanaf. Nu heb je theoretisch een bandenmaat van een dinky toy. Welke toerental heb je nu bij 120km/h op de teller? Juist…
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
-
AuteurBerichten