Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je setje heb gekocht zitten er dus 2 lampen bij + 2 balasten.
de balasten monteer je ergens (mooiste is onder je bumper ergens).
en die sluit je aan op je orginele stekkers de xenon gaat dan weer in de balasten.aan de andere kant je hebt dus de orginele xenon lampen units met ds2 lampen.
zaten die units al orgineel op de astra dan zitten er namelijk al belasten.
heb je die units later erop gezet dan moet je zelf de balasten plaatsen.succes foto;s wilt vaak ook nog wel helpen om duidelijkheid te brengen
zo heel veel respect :wors :wors :wors
dat heb je mooi voor elkaar geknutseld :p
ziet er echt heel mooi uit , :thumbup1405. Uitlaatgasrecirculatie (EGR) klep
:thumbup1405. Exhaust Gas Recirculation (EGR) valve
:thumbup@Astraman wrote:
die inkeping is alleen om hem op zijn plek te houden in de stoel. De hoofdsteun zelf schuift weer over die pinnen heen. Bij bij kun je ze gewoon zonder knopjes in duwen verstellen.
juist dit heb ik dus ook zo
kon het me even niet voor me halen :thumbup@Garciyano wrote:
ik heb vandaag wel de auto uitgelezen, RESULTAAT:
Motormanagment: – Tractieregeling, Foutief signaalABS: – Motorkoppel, ingang geen signaal
– Motorkoppelbeperking, Foutief signaal.
even wachten op onze god (wim-v6)
die kan hier vast wel een goed antwoordt op geven :thumbup0500 Idle speed stepper motor / idle air regulator
vertaalt: Stationair toerental stappenmotor / stationair regelaar
haha dat klopt inderdaad die heeft die van mij ook gemaakt.
zoals bij mij

zal even vragen voor je wat die ervoor wilt hebben ,
welke maat heb je nodig ? 100 mm of 110 mm ?
wat heb je er allemaal al aan aangedaan behalve je wielnaaf ?
brand er ook een motorlampje zoja waneer altijd of soms,
en waar kom je vandaan,Als ik namelijk mijn lampen aanzet, gaat mijn schermpje aan (wel anders scherm maar ok., is het proberen waard)
ja maar als de motor uit is staat er ook spanning op .
als je zonder sleutel op het knopje duwt zie je ook info en gaat het “LAMPJE” branden.
(goed te weten dat die niet brand bijna poederblusser gepakt)dus hoeft helemaal niet aan gesmolte kabels te liggen,
zoals ik aangaf een vriend heeft het ook daar ligt het aan ze MID,
aangezien dat ding bij mij ook bleef branden.die code had ik bij me astra G
toen was het indd. code P0505
A) gasklephuis (stappenmotor)
B) luchtmassa meter
C) ecu (motorstuuraparaat)bij mij was het natuurlijk de ecu
ik heb het een keer eerder gezien ,
toen hebbben we zijn mid met die vanmij geruilt en hij blijft nog steeds branden .
lag dus aan de mid (betekend niet dat die van ook stuk is)normale paking heeft 2 gaten erin ,
de gene die je gebruikt om af te dopen heeft 1 gat erin@CAlberts wrote:
Maar zou ik dan geen foutmelding moeten krijgen?
Ik heb volgens mij niet over de gasklep gesproken.Zou de zin op de factuur: ‘EGR klep afgesloten en pakking monteren met behulp van (de)monteren diverse onderdelen’ betekenen dat hij is afgedopt? Gisteren was ik bij de VOD en zeiden ze dat het niet kon voor mn motor omdat ik dan alleen maar een foutcode zou krijgen en dat dit niet meer te wissen was, omdat je vroeger Turkse software kon inlezen die de foutcode niet gaf en dat dit nu niet meer kon.
klopt was ts die over de gasklephuis sprak en had opgeboord ,
grote kans dat het bij jou ook de oplossing is.mijn x18xe1 is ook afgedopt zonder problemen of lampjes/code’s
zoals jij aangeeft is die indd afgedopt
bougie’s
egr.
gasklep was schoon zei je .15 juni 2011 om 20:58 In reactie op: Motormanagementlampje blijft branden HELP – ASTRA GTC 1.6 #17872096daar is u deskundige :thumbup
als iemand kan helpen is willem hetvolgens mij is dit het verkeerde topic ,
dit is geen te koop/verkoop topicik heb het probleem ook gehad met de ecu .
maar had hem toen 2de hands gekocht voor 200 euro.
en in dat geval gaf die wel een code aan.heb wel eens iets gelezen over een extra massa kabel aan te legen vanaf je ecu ,
maar weet niet als dat de oplossing is ,evt met de opcom aangesloten stukje rijden en de waarde’s meten .
mischien datje dan een probleem kan achterhalen (zelf weet ik de goede waarde’s niet)succes
wat voor motor heb je .
en waar kom je vandaan ?als je op gm-tuningparts aanschaf kost het je de helft :wors
voor een prikkie (250euro) :shock:
ik heb een 2dehandse gekocht voor 200 euronope
ledjes geven gewoon een stukje minder licht.
ander plasma platen maar dat is iets duurder natuurlijkik heb nu 3 jaar me astra en heb in die tijd vervangen aan xe1 kwaaltjes
de luchtmassa-meter
de bobine brug (2 keer heb nog een goede over dus)
gasklephuis gereinigt en opgeboordt
ecu .
egr is bij mij afgedopt :jerryvolgens mij alles dus al gehad hier. :thumbdown
en dan heb ik het er niet over de rest kwa onderhoud hou hem erg goed bij namelijk.ik had hem dan eerst even uitgelezen kan namelijk meerdere dingen zijn
egr-lmm-bobinebrug.:sleeping gasklephuiss schoonmaken kost niets
anders je abs sensor vervangen, maar dan houd die niet in zoals je aangeeft.
dan slaat die eerder door omzo te zeggen ,
soort omgedraaide abs. -
AuteurBerichten