Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:thumbup
ik zal morgen kijken ,als ik nog rode heb volgens mij nog origineel astra wijzers in het rood liggen
en ook nog een witte plaat kan je dan ook overzetten. k
hoeft geen tellerbak te hebben allen witte platen (maar die zijn stuk moeilijker lost te krijgen . )hahaha nee klopt een foto van achter gezien zit het stuur aan je linker kant :P
en van de voorkant zit de stuur aan je rechter kant :jerry hahahhaahha
goed kijken stuur zit gewoon links ;):D leuk om te horen .
we hebben het graag gedaan voor je .het probleem was meerdere dingen eigenlijk. zie topic
de bougie kabels zaten verkeerd (op tijd)
lambdasensor was niet aangesloten
benzine druk regelaar zat het vacumslangetje los dus werkte niet
de egr klep was verkeerd afgedopt dus werkte juist tegen.dat zijn de meeste dingen die zijn gedaan om hem iets prettiger te laten rijden .
daarbij is nog niet alles aangepakt het ging namelijk om dat die beter ging rijden. en dat is gelukthet is een erg mooie astra om te zien heel weinig roest erg strak .zalf het dakje ziet er top uit
alleen er zijn te veel mensen die hebben (geprobeerd) hem te maken (verkloten)meerdere stekkers afgeknipt bij sommige stekkers zat niks meer (stadslicht).
bij andere was er van een ander merk auto de sensor gebruikt zoals nokkenassenor is niet die van een astra (opel).al met al kan je nog genoeg doen om de auto weer origineel en in topconditie te krijgen.
mocht je nog ergens mee zitten kan je altijd contact opnemen :thumbuptoch reclame maken voor mezelf aangeboden monteur amsterdam
:jerry
@turbosix wrote:
Ik heb hier in zuidwest Friesland (Sint Nicolaasga/joure) een op-com om een mede opel-liefhebber te helpen.
Kosten: een gezellig praatje tijdens het uitlezen :Dhier een amsterdam
zelfde kosten als hierbovenzijn er echt mensen die 20 euro vragen terwijl je een opcom koopt voor 25 euro ???
5 euro snap ik nog zodat je niet elke dag aan het uitlezen bent maar okeamsterdam kost je niks. wil je wat betalen dan kost het een blikje red bull
denk toch bobinebrug dan . kan aan het weer liggen zit nu veel meer vocht in de lucht
ps wat is je woonplaats ?hmmz egr afgedopt en tja hij rijd weer stuk beter :shock:
nou amsterdammertje komt even bij me langs en gaan even de sensors testen.
en kijken als de distributieriem op tijd staat (kan ook aangezien waarschijnlijk de fout in de nokkenassensor zit)ben benieuwd als we het kunnen vinden ;)
precies wat blue zegt als het geen verschil maakt dus stekker vast/los van je lmm dan is dat je probleem
als die nog slechter loopt dan die het al doen zonder lmm . dan grote kans dat die goed is ,
waar komen jullie vandaan ?:thumbup
al gelukt anders maar keertje langsrijden in west kan ik even meten voor je
heb ook nog extra belasten en lampen liggen om te testen :thumbup
jammer dat het niet meer werkt :(
als je op zoek bent naar een setje voor de 3deurs heb ik nog een hele nette set liggen
zit met 2 schroeven vast.
makkelijke manier is er niet even je midden console losmaken21 oktober 2012 om 09:05 In reactie op: Management lampje brandt met steeds zelfde fout P0500 #18073322welk type heb je ? x18xe1?
foutcode p0500 betekend stationair toerental hoog :
oplossingen zijn
a. gasklephuis(stappenmotor)
b. lucht massa meter (massa kabel)
c ecu (van binnen contact los) is te reviseren .mijn mening is gewoon projector koplampen plug en play
zie onder tunningparts—> verlichting.
http://www.gm-tuningparts.nl/tuningparts.php” onclick=”window.open(this.href);return false;(bestel.nr. XK-GZ35-PP) SET XENON / PROJECTOR KOPLAMPEN ASTRA-G zwarte uitvoering / elektrisch verstelbaar / PLUG & PLAY / e-keur 179,00
veel projector koplampen hebben slechte lichtopbrengst .(niet allemaal)
maar verschillende mensen en verschillende meningen zo te zien.
om hem mooi in je originele lamp te plaatsen moet je het wel aanpassen.
ik paste altijd de originele fittingen aan. geen last van trillende lampen of vocht.
als je hem dan nog goed laat afstellen is het beter dan 70% van de projector koplampen.maar ik heb er nu ook projectors inzetten , ervoor angels gehad maar die waren echt bagger. (van een bekend merk)
projectors heeft scherpere lijnen en inderdaad totaal geen strooilicht .en ziet er nog mooi uit ik heb de donkere versie.maar het is wat vind je zelf mooi dat is wat je moet doen. :thumbup
ik ben van meening dat xenon , goed in je orgineel passen (zonder al te veel strooilicht)
mits je ze goed afsteld.in de orginele koplamp zitten de fittingen:
stadslicht T10
dimlicht h7
grootlicht hb3
mistlicht H3dat zijn de lampen die in de voorkant gaan van een astra
mocht je nog xenon of leds voor leuke prijs willen pm me maar :thumbupgasklephuis schoonmaken.
andere bougie’s maakt niet uit als ze schoon zijn.
andere bobine .
en in deze volgorde
evt injectorcleaner erin4 augustus 2012 om 08:38 In reactie op: Welke lamp in het mistlicht (ASTRA G) (MISTLICHT INGEBOUWD) #17819795astra g koplampen orgineel:
stadslicht t10
dimlicht h7
grootlicht hb3
mistlicht h3coupe mistlicht h1 de rest is het zelfde
controleer gelijk je schijven als je toch gaat beginnen
ik denk dat het toch je rechter wielnaaf is (met sensor erin)
aangezien de snelheid ook niet doet zoals het hoort.ik had dat als eerst geprobeerd evt eentje van de sloop om te proberen.
(zelf het zelfde probleem gehad) fout hoeft ook niet telkens aanwezig te zijn een seconde verkeerde waarde en de lampjes blijven branden tot contact uit is geweestheb hem nu toevallig links maar na schoonmaken geen last meer van.
moet die van mij ook omzetten alleen dat lukt dus niet met een opcom :(
ghe ghe ziet er goed uit (lijkt op die van mij)
anders kan je mij ook een pm sturen :thumbup
voor zeer nette prijs professioneel werk -
AuteurBerichten