Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en is het al opgelost ?
zoja wat was het probleemik woon in amsterdam kan het proberen met de opcom .
lijkt mij niet dat het een probleem zou opleveren .
gr16 april 2013 om 18:03 In reactie op: Astra G teller unit uit elkaar halen tutorial gezocht #18127017ja als je een beetje oplet is dat goed te doen.
wel een paar tips .
doe het niet als het plastic koud is leg hem anders even een half uurtje op de verwarming. anders breekt het erg snel.
let op je staafje van je dagteller. die is ook niet te sterk .als je beetje oplet en beleid gebruik is het zo gedaan.
je begint met de teller eruit te halen
daarna eerst voorglas eruit
dan zwarte achterkap (als die eropzit)
daarna zie je een stuk of 7 klipjes zitten (die het witte frame vasthoud) die losmaken
dan kan je het witte frame erzo uithalen
succesvaak is het slecht contact in de stekker.
mocht het echt het motortjes zijn van links heb ik nog een nieuwe spiegelframe met motor voor de zafiraoplossing zal er nog wel komen te staan ;)
we zullen zien wat het was.als je stekkers er liggen is de bekabeling voorbereid .
dan zou je alleen nog een schakelaar nodig moeten hebben
(vaak zit de zekering er gewoon al in)wielnaaf sensor (links-voor)
vervangen en resetten.toevallig van de week van haasje gehoord
dat rode koelvloeistof de waterpomp beter smeertik zou hem ook niet bestellen weet niet wat ze ervoor vragen,
maar op de sloop staan ze ook ;) stukje goedkoper denk iktja tja verloopstuk,dat is het eigenlijk wel
maar het hoort wel gewoon bij de vectra c luchtbuis, zijn inderdaad 2 delenik heb ook even foto’s toegevoegd hoe ik hem heb zitten.
bij mij in de luchtfilterbak heb ik ook de buizen verwijderd.
zoals je ziet past die perfect moet je wel even passen en meten,zodat die mooi recht loopt (Y)
met de aanzuigbuis en flensstuk van de vectra c en verder niks nodig
ook heb ik 2 schroefjes naast me vin-plaatje.






ik heb ook nog een lege ecu liggen !!!
voor de x18xe1
en volgens mij ook nog een uit de z motornou ik heb geen verloopstukje hoor
en die van mij zit ook een stuk strakker .
deze steekt er echt onderuitzal morgen foto’s plaatsen . hij zit een kwartslag gesdraait past precies .
in de 2 gaatje 2 schroefjes en komt niet meer los (Y)liever laat dan nooit .
het spreekt opzich voor zichzelf.
ik zie dat je uit amsterdam komt evt kan ik het ook voor je doen.
groetjes krasyoke mischien alsnog voor de duidelijkheid
niet elke agent wet alle regels dus het kan zo zijn dat agenten dingen kunnen zeggen die niet kloppen.
er zijn heel veel regels veranderd laatste tijd .. dus veel agenten weten het niet dus gaan ze ook geen boete uitschrijven of je staande houde.de regels heel makelijk.
drv mag alleen gevoerd worden als je geen enkele andere verlichting aan hebt. dus ook achterkant niet.
drv wordt stadslicht als die automatisch 50% dimt als je enkele verlichting aandoet.
regels stadslichten
maximaal 2 lampjes per kant … totaal dus 4 lampjes voorled strip wordt gezien als 1 lamp
dus dan heb je ook geen module nodig .
het is maar net hoe je het noemt .
stadslicht of dagrijverlichting.
zolang het maar wit of geel licht is aan de voorkant.dat zijn de regels en ja je kan er dus tussendoor spelen. :thumbup
ik heb ze nog liggen
heb je een pm gestuurd :thumb@danny.astra wrote:
@Mr-T-Opel-Astra-G wrote:
MID of TID :) ?
Hoe kan ik dit zien?
Gaat om 32 Pins
Mvg danny
dan is het een mid.
32 pins en 3 lampjes
precies wat darknight2003 zegt :
gewoon met een naald of een dunne spijker originele stekker eruit halen en omdraaien .
mocht je dan ooit nog gewoon lampje erin willen doen werkt dat ook gewoon :thumbupzo zo zo toe maar wat discussie :)
apk kijkt inderdaad alleen naar je lichtbeeld niet naar de soort lamp zolang die maar wit is.over de drv dat is heel makelijk .
die mag alleen branden als je motor aan is en de rest van de verlichting uit is.
volgens mij ook eens iets gelezen dat er drv op je glas moet staan (maar ja led mag ook)
dus dan ben ik inderdaad wat oom agent gaat zeggen als er led in zit.hoe dan ook sowieso een relay inbouwen ander weet je zeker dat je een boete krijgt en dat is duurder dan de relay.
de relay soort ervoor dat je drv(mistlichten) gaat branden als je je motor start tot je je verlichting aandoet.je kan anders ook een pm sturen over de relay
krasy
nice heb je ook een linkje , waar je de drv vandaan hebt ?
hetecoauto.nl
ga ik ook in mee
stiksel kan in een andere kleur .
+ plus erg goede serves ook als naatje los is kan je hem terug sturen:thumbup
ik heb wel airbags in me stoelen maar niet de juiste stuursapparaat
dus mocht je ze willen ruilen (als dat kan !) wil ik hem wel met je ruilen.@TeamWest wrote:
Hoezo heb je niks aan bixenon?
Je kan toch H7 bixenon nemen, en de bedrading fixen? Dan verandert het lichtbeeld dus op de weg bij het schakelen naar groot licht.Weet niet hoe je unit is ingedeeld..maar je hebt dan enkel een lamp zitten die niks doet, geen man overboord?
h7-bixenon die is nieuw :angel
ik heb perfecte setjes van 50 euro zelf ook 2 jaar in me grootlicht
maar inderdaad hoe vaak gebruik je het .dus gaat bij mij niet snel stuk
me dimlicht zet ik vaker 3x per dag aan . en dan houden ze het ook lang voltja de laatste keer dat ik dit uvel heb verholpen zaten de bougie kabels verkeerd en zat de egr verkeerd afgedopt.
makelijk te zeggen kijken als alles vast zit en geen valse lucht aanzuigt ergens.wimv6 komt volgens mij ook uit de buurt bij jou .
dat is onze opel held :thumbup stuur hem anders een pm -
AuteurBerichten