Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ja precies ik zal het ook nog eens duidelijk voor je proberen te maken:
in een standaard auto zit halogeen licht (geel)
je kan deze vervangen door.
A. zoals jij zegt de blau-vison van phillips (of white-vision).
zijn duur en na paar keer vervangen had je beter xenon kunnen hebben.
kwa prijs en opbrengst komt dat veel beter uitB. je kan er 100 watt lichten in doen.
zal ik je ten strengste afraden omdat je je kabels kan laten smelten.
ben je verder van huis.C. led verlichting.
mooi wit fel als je er inkijkt . maar als je je auto 2 meter van een muur zet zie je dat er bijna geen lichtopbrengst is op de muur.dat zijn de 3 keuze’s die je hebt.
bij xenon heb je nog een aantal dingen waar je mee te maken krijgt,
welke setje koop ik (prijs/kwaliteit) v.a. 70 euro tot 200+.
welke kleur vanaf: 4200k(geel licht) 6000k(wit licht) 12000k (paars licht)
zie op google voor kleuren tabel.je heb dan ook nog de keus om projector koplampen erin te zetten voor je xenon. die projecteren de lichtbundel gelijk op de weg .
de orginele koplamp-units die hebben een reflector erin zitten , en dat kan strooilicht veroorzaken. als je ze goed afsteld zal je ook(en andere) daar weinig last van hebben.dus A wat wil je uitgeven en B waar doe je het voor.
kleur of licht-opbrengst.mvg krasy
wat bedoel je met wit licht ?
xenon ?
daar zal je wel meer lichtopbrengst mee hebben .
je heb goedkope setjes maar wil je zekerheid koop je een pilot-setje (200euro)en dan kan je omdat het mooier staat ,ledjes in je stadlichten doen die zijn namelijk ook wit. lichtopbrengst is alleen stukken minder dan halogeen (op afstand dan).
wat is niet in rood verkrijgbaar ?
geld het zelfde voor mij . staat volgens mij nergens in de wet dat het halogeen moet zijn .
klopt hooftsteunen ga ik eerst nog reinigen .
en dan samen met blue-dragon zetten we ze erin .
we zullen gelijk foto’s maken maar als je aan de bovenkant van de bank drukt dan voel je al iets hards vaar de pijpjes ingaan.dankzij Blue-Dragon (gerrit) heb ik mijn ecu voor mijn x18xe1 gekocht voor een zeer vriendelijk prijsje. :jerry
@skrm
is het vooral wanneer je van lage toeren als je veel gas geeft dat die inhoud ?.
zoja, grote kans dat het de bobine rail of bougie’s is .als je ecu stuk is dan geeft die dat aan met het mm lampje en kan je hem uitlezen. nooit vervangen als je DENKT dat dat het is.
eerst zeker weten.succes
neej ik heb ook de led in me mist licht zitten en inderdaat is meer voor het oog.
lichtopbrengst is heel weinig . daarin tegen rij ik ook nooit met groot licht maar eenige wat ik ermee doe is zeinen :P
dus ben benieuwt hoe het eruit ziet voor de licht opbrengst is het niet te doen,
had namelijk ook leds in me achteruitrij verlichtring maar er snel weer uitgehaalt zag namelijk niets meer in het donker .neej niets hoeven aan te passen. alleen de rem-licht en dimlicht gaat via de boordcomputer bij mij de rest kan ik vrij wisselen.
en ja de knipperlichten die gaan sneller knipperen maar daar kan je dat zwarte ding(transformator?) voor veranderen dan doet die het ook gewoon met led .je heb een u2u
in een astra g wat ik heb dus zit een h7 in de standaard unit als dimlicht(xenon).
in me grootlicht zit hb3 fitting. stads licht is T10,
en in me mistlicht zit h3achter in de mischlicht ziten van die bolletjes ben even de maat vergeten .
zelfde als in de kenteken verlichting :) die heb ik ook in het led veranderd.je kan je mistlichten veranderen .
je kan je stadslichten veranderen.
je dashbordkastje licht.
kofferbak verlichting.
en toevallig heb ik ze allemaal :angel liggen.je kan zelf je gootlicht in led veranderen dat ga ik van de week proberen. (kwa licht opbrengst)
de stadslicht in led geeft minder licht dan halogeen maar staat wel mooier in combinatie met xenonmvg krasy
1 van de 2 optie’s mag je zelf kiezen :P
maar wel dus alle 4 de gaten een spijker-spaak of iets dergelijks in doen.
dan kan je hem er zo uit trekkenheeft die beste man hem ook uigelezen ?
zoja welke code gaf die aan .
denk dat er dan wat meeer mensen kunnen helpen.als je over een astra g praat zou ik voor bij het raam achter de ventilator dat kapje lostrekken en kijken als je die schroeven vast kan draaien 9 van de 10 keer is het weg
succes
dat er veel werk van uitvloeid .
is niet anders dan slim .p.s. ze zijn dan niet eens verplicht, het bij de vod te maken.
top actie opel bedankt :thumbup
deze actie vond ik super.
zoals sommige aangeven ze doen niets voor niets.
ben ik niet mee eens,
check was gratis en als die goed is/was had je recht op wintercertificaat.
dus niet verplicht.
eenige wat jammer was bij mij. is dat ik geen orginele accu erin heb liggen .
maar ja die is net 3 maanden oud..(geen gm is kosten voor je zelf bij stukgaan)op de foto’s zit de bumper er ook neit erg verkeert uit op de onderlip na :angel
of de bobine-brug dat had ik,
maar dat was zowel koud als warm .kan je testen door 30 te rijden in ze 3 en dan veel gas geven.
als die inhoud/ hapert is het daar ergens het probleem ,bougie bobine ofzo iets dergelijksonderkant zit in het raampje geklemt .
je kan het raampje eruit krijgen door aan de bovenkant van de hoes te trekken :P
de rest heeft dano vertelt3 november 2010 om 23:37 In reactie op: deur astra g station wil niet meer open ? hellup???? #17751614tja ik weet dat als je bestuurderkant op dubbelslot staat en b.v. je accu los is of eruit kan je hem openen door de sleutel gedraait vast te houden en dan te openen . maar ja achter zit natuurlijk geen sleutelgat :hmmz .
maar mischien werkt het toch valt te proberenwist niet dat er een kort en lang progama was :o
ken dan alleen het korte van 23 eurokan hem vinden als je de zoekknop gebruikt
en kan je het echt niet vinden kijk even op de onderte rooster van je bumper in het midden . dan zie je hem zo zitten :thumbup
:angel:thumbup
6 november
ik had het bij me rechter spiegel die ging niet meer omhoog en omlaag .alleen links en rechts.
heb het stellertje in de deur los gemaakt en schoongemaakt.
je kan het handvat er gewoon uitkrijgen met platte schroeverdraaier ,
begin wel in de hoekjes dan kan je waar ze zitten geklikt ander maar je dat stuk.zou dat eerst doen voor je de rest open maakt :angel
succes:thumbup
hmmmz je achterklep gaat toch gewoon op slot als je hem op centrale vergrendeling zet.
en open als je hem ervanaf haalt.ik heb mijne een keer opslot gedaan met de sleutel maar gelijk gevecht om hem ervan te krijgen ,dus gebruik alleen de centrale vergerendeling
:thumbup
-
AuteurBerichten