Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
en dan is het lullig als je je accu eruit haalt met dubbel slot .
en je motorkap ook nog dicht doet :Pmaar ook daar heb je trukje voor :P
u2u
:thumbup dank je wel voor de uitleg
sorry even beetje offtopic
wim kan je de aansluiting iets beter uitleggen.
aangezien ik het niet helemaal snap:angelvanwaar krijgen de d.r.v. stoom . neem aan niet van de stadslicht(als die aangaat dimmen de d.r.v. zeg je)
dus eigelijk hoort je stadslicht minder stroom door te geven dan de andere aansluiting. (leds dimmen).
:wtf:wtf:wtf
oja en niet dat ik het weet maar mischien iemand anders.
hoe heb je het precies aangesloten je dagrij verlichting hoort namelijk ook uit te gaan als je je stadslicht aandoet.
of zijn de stadslicht jou dagrijverlichting ?
heb je de fabricant/leveraar op de hoogte gesteld ?’
die weet zowiezo wat de waarde’s zijn,
en ook de oplossing.die moet die ook verzorgen
zoals ik uit je berichten opmaak zijn de koplampen speciaal voor jou model auto.ik verkoop alle soorten led :angel maar voor als dimlicht is het niets.
aangezien de lichtopbrengst heel snel afneemt kwa afstand alles verder dan een meter wordt onvoeldoende verlicht. stadslichten en ovrige wel weer erg goed voor echt wit licht te krijgenverder wordt het toch echt xenon, look alike kan ik je afraden
dan zou ik zeggen de verkeerde waarde van de weerstanden.
hier kan je uitrekenen welke je nodig hebt :http://faq.tweakers.net/cme/ledweerstand.html
wat jij heb is gewoon en kabeltje met weerstand. dus niet er zelf tussen gezet. (anders kan die nog verkeerd om zitten)
ik heb een g ,dus ik weet niet als die van jou aangeeft welke stuk is of alleen dat er een stuk is.je schreef :
Bij de koplampen zaten ook 2 weerstandunits van het merk Carnabics welke je er tussen moest plaatsen zodat het (probleem) niet zou moeten voorkomen..wat bedoel je ermee hele units ??? of gewoon 2 losse weerstandjes ?
inprenciepe zoude als die weestandjes erop zitten ,
er niet eens lampen in hoeven te zitten (zonder fouten) .dus of de weestandje is stuk of een verkeerde .
dat denk ik althansdan ga ik ongetwijvelt een domme vraag stellen
maar hoezo de gril dichtmaken :wtf, is toch juist goed voor de verbranding koude lucht.
ik dacht altijd dat altijd liever 10 graden te koud dan te warm ?
vind het een nette waggen .
dat zeker maar ja je zou naar de onderhoud moeten kijken .
aangezien het niet eentje is met de minste km.s .
mischien kan iemand die er vanstand van heeft met je meegaan.origineel gepost door frankastra
het is een astra coupe uit 2000 met een 1.8 motor de 116 pk versie. motor code weetik zo snel niet zou ik ergens moeten opzoeken.x1.8xe1
ik heb hem zelf ook en vind het hele fijne auto.
al hebben die motor’s wel eens last van dat de ecu kapot gaat.verder heel goed kijken en persoonlijk zeg ik ik zou liever eentje via een forum kopen ;).
is iets meer werk met zoek
maar vaak staat er gelijk een hele geschiedenis van de auto op het zelfde forum.kan er zo 3 dikke astra’s opnoemen die altijd goed zijn onderhouden en er dik uitzien .
1 opc en 1 look alike , en tijdje geleden zag ik een coupe weet alleen niet als die er nog is .ik heb vandaag de kap “die in kleur is” eraf gehaalt en toen kon ik dus ook de onderkap eraf halen . is dus toch appart te vervangen .
scheelt toch weer een duitik weet niet wat andere doen met hun auto. rijden /glijden,
het kost jammer genoeg alleen mij wat :argueeven ontopich
hoe haal je hem uitelkaar ?
spiegel eruitklikken ?
zit de bovenkap in kleur van binnenuit vast(schroef) of gewoon klick-systeem.
ik denk als die 2 eruit zijn de rest voor zichzelf spreekt:thumbup
dank je voor je antwoord t-yo
ik had al zo’n vermoeden :S
moet dus een spiegeltje en een huis halen zijn bijde stuk
en in het kapje een scheurtje maar dat kan er mee door :fy1doorrijdersalles vanaf de 1,8 benzine is 5 gaats en diesel volgens mij meestal ook .
ik weet niet eens als er wel een 1,6 coupe is dus ik denk een 5 gaats .
volgens mij ook speciaal voor de coupemijne hebben ze ook stuk gereden.
bij mij is de zwarte onderkap stuk .:(is dat zwarte onderkapje los te vervangen ? of is dat tevens waar de motortje in zit ?
p.s. heb een elechtrische -verwarmde spiegels (astra g)
sorry las spoeiers :o ow op die manier
sorry las spoeiers :o ow op die manier
pm .
:angel
maar wat bedoel je met kit resten ?tenzij je de maat koopt voor het grootlicht.:angel
elke lamp heeft een eigen fitting dat moet overeen komen anders past het niet.
4 december 2010 om 20:48 In reactie op: Ik wil graag bert (famempeters) effe bedanken via deze forum #17769683:thumbup:thumbup:thumbup
kijk en dat soort mensen moet je hebben :thumbupXenon in orginele unit’s gaat perfect. wel even opnieuw afstellen.
Ik had ze er ook inzitten en nog nooit iemand verblindt.geld ook voor mij “ik heb gehoord dat ook die adapters vocht doorlaten. maar je kan het altijd proberen. :jerry
je hebt inderdaad een soordt adapter nodig om hem af te sluiten.
alleen de meeste laten ook nog vocht toe.ik heb de orginele stekker uitgeboord draaden van xenon lamp erdoorheen opgevuld met sooort kit en klaar ;)
origineel gepost door Laagvlieger
Ouderwetse ABS systemen (Astra-F GSI enzo) doen DRRRRRRRR
Moderne ABS systemen hebben een hogere regelfrequentie en die maken daardoor een hoger geluid, meer van BZZZZZZ. :P
ABS dat hoor je nou eenmaal. Is niets aan te doen en het is geen storing.mijn astra g doet gggrrrrr
-
AuteurBerichten