Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
koert517
Deelnemerja idd dit was hem
heb nu een set 45 mm carbs die moeten het nu gaan doen
blokkie heb ik compleet gereviseerd en natuurtijk even getrag er achter
istoch even leuker als een 4 bak denk ikkoert517
Deelnemer
31 januari 2007 om 16:17 In reactie op: alles op een rij: Ombouw naar dubbele carburateurs #17310223koert517
Deelnemerik heb net een setje carburateurs gekocht maar deze zijn door het stil liggen een beetje vies geworden
waarmee kan je dit het beste schoonmaken?
een acht in de thinner leggen of zo?vr gr sjoerd
koert517
DeelnemerOrigineel gepost door The_Undertaker
Origineel gepost door Black Magic
hier een paar foto,s van mijn ascona b
enook eentje waar mijn manta op staathttp://www.netresol.nl/opelforum/pics/1960862.jpeg
http://www.netresol.nl/opelforum/pics/1960864.jpeg
http://www.netresol.nl/opelforum/pics/100_0792.jpegFF fixe


hoe krijg jij jouw koplampen zo met die zwarte tint er in?
en die achterlampen kan je die zo kopen dat ze helemaal rood zijn?
koert517
Deelnemerhierbij mij kadett die een testrit je maakt
http://videos.streetfire.net/video/9b9571be-37d5-44a2-bfa6-98af00da3e7f.htm
tis maar een 1300 cc
koert517
Deelnemerhet is mijn blokkie niet
maar mijn vraag was of het ook uitmaakt dat de schuimfilters zo dicht op de kelken zitten
ben namelijk met een d kadett bezig met webers er op maar durf niet met open kelken terijden. en k&n filters kan ik niet kwijt
koert517
Deelnemergoeidag
op deze onderstaande foto zitten er schuimfilters op de kelken gebonden met ty-raps, maakt dit niet uit voor je lucht doorstoming?
ik dacht dat een schuimfilter altijd meer volume nodig had

koert517
Deelnemermet de grote van de aansluitingen bij het spruitstuk is er geen verschil volgen mij hoor. als hij maar genoeg bezine krijgt dan is het altijd goed, mijn 2.4 draait ook goed op deze solex.
koert517
DeelnemerOrigineel gepost door kadett-c-coupe
hoi koert
die spruitstuk heb ik ook op mn 2.0e zitten als ik het goed zie.maar waar komt dat origineel eigenlijk vandaan? wat voor motortype? al vast bedankt!
hallo
dit spruitstuk met carburateur heeft eerst op mijn 1.6 S gezeten. maar op een 2.0E zit een injectie op maar kan wel een 2.0 S of N geweest zijn maar daar zaten varajet carburateurs op volgens mij
koert517
Deelnemer


koert517
DeelnemerOrigineel gepost door golfkiller
een 2.4 met carb??? loopt dat nog een beetje???jazeker loopt zeker goed. ik kon jouw naam wel gebruiken want golfjes zijn verleden tijd
koert517
Deelnemerhier mijn asconatje
een paar pagina’s terug staat ie ook maar das al weer even geleden
heb er nu intussen 15000 km mee gereden en er zit in tijd al een 2.4 in


21 juli 2006 om 15:35 In reactie op: [COPY] Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / A #17327518koert517
Deelnemerdus gewoon 15w40 olie van castrol is wel goed zeggen jullie
en met standaard boegies wat bedoel je daar mee? in de zin van wat voor typenummer? bv ngk b8hs
21 juli 2006 om 15:35 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17309959koert517
Deelnemerdus gewoon 15w40 olie van castrol is wel goed zeggen jullie
en met standaard boegies wat bedoel je daar mee? in de zin van wat voor typenummer? bv ngk b8hs
14 juli 2006 om 16:40 In reactie op: [COPY] Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / A #17327515koert517
Deelnemerwat voorsoort olie gebruiken jullie altijd voor in een 2.4. heb namelijk gehoord dat er geen volsynthetische olie in mag.??
en hoeveel liter gaat er in met een carter van een 16. s van een ascona?
en wat voor bougie kunnen julliemij aanraden in samen werking met een electronische ontsteking van een 2.0E motor.
vr gr sjoerd
14 juli 2006 om 16:40 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17309956koert517
Deelnemerwat voorsoort olie gebruiken jullie altijd voor in een 2.4. heb namelijk gehoord dat er geen volsynthetische olie in mag.??
en hoeveel liter gaat er in met een carter van een 16. s van een ascona?
en wat voor bougie kunnen julliemij aanraden in samen werking met een electronische ontsteking van een 2.0E motor.
vr gr sjoerd
koert517
Deelnemerhier nog een acona tje
hehehe:thumbup
1 juni 2006 om 16:09 In reactie op: [COPY] Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / A #17327508koert517
DeelnemerOrigineel gepost door henk 400rr
Ja, afmetingen van het koppelingshuis is gelijk.en welke koppeling heb ik daar bij nodig, gewoon de normale van een 1600 of een van 2400?
?
gr1 juni 2006 om 16:09 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17309949koert517
DeelnemerOrigineel gepost door henk 400rr
Ja, afmetingen van het koppelingshuis is gelijk.en welke koppeling heb ik daar bij nodig, gewoon de normale van een 1600 of een van 2400?
?
gr31 mei 2006 om 15:01 In reactie op: [COPY] Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / A #17327505koert517
Deelnemerpast zo’n 2400 ook voor een vierbak van een 1600 s?
31 mei 2006 om 15:01 In reactie op: Alles op een rij: Ombouwen 2,4E motor in Manta / Ascona / …e #17309946koert517
Deelnemerpast zo’n 2400 ook voor een vierbak van een 1600 s?
koert517
Deelnemeroeh dat ziet er wel zeer goed uit..
kan je trots opwezen:wors
koert517
Deelnemerja dat kan wel.
hoe zal ik hem gaan verlagen? het moet mooi lijken maar het moet niet te gek worden en ik wil hem wel een beetje voorover hebben staan,
de velgen zijn 13 inch met 175-50-13 banden er om toe.
koert517
Deelnemerja dat klopt wel ik ben sjoerd, en ja hij heeft daar gestaan op de hoofdweg, maar ik heb hem tot valtermond uitgehaalt
koert517
Deelnemerhoe kan jij hem al hebben gezien dan? hij staat in finsterwolde in een schuur. en die a-manta is van mijn buurjongen.
-
AuteurBerichten