Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Je kunt het niet terugduwen omdat hij dan weer terug schiet..
origineel gepost door Vinci
http://klussenbedrijfwiegman.come2me.nl/1083577/ANTI-roest-behandelingLeuk, maar een bootticket terschelling met auto kost 91euro :o, hoe doe je dat?
Nee, dat is je zijraam.
Ik bedoel je grote achterraam.
Distributieriem staat gewoon goed op spanning? Lager in waterpomp ok?
heb je al geprobeerd:
– motorkap open
– motor starten
– kijken waar het lek zit of waar je het ziet borrelenevt beetje gas geven..
Bij een X16xel zit hij naast de thermostaat naast de distributieriem…
origineel gepost door DarkNL08
OP-EL-01:D
Die bestaan:

Heb je een klapsleutel? met afstandbediening?
Voor mijn F heb ik een sleutel laten bijmaken bij Mister minit, kostte 40 euro. Dealer was 105…
Ik heb dan alleen een sleutel, of ze een andere hebben weet ik niet.
Temp meter op nul, is je temp sensor motorregeling wel ok?
1 november 2010 om 10:09 In reactie op: deur astra g station wil niet meer open ? hellup???? #17751599Ff minpool van accu 10 minuten loshalen, en dan weer aansluiten, misschien werkt dat. Heb het hier ook wel is gehad…
origineel gepost door wim-v6
Dat is het probleem bij de meeste beginners..die zijn allemaal bang dat ze het mollen, zo ben ik ook begonnen.
als ik het nu mol repareer ik het ook weer netjes.
zo heb ik laatst het boutje van de distri spanner van een Z18XE af moeten slijpen, de monterende garage had de torkx bout verrot gedraait, deze zat ook nog eens knoert vast.
Willem
Maar als je distributieriem eraf loopt heb je toch best wel een groot probleem?:o
Is het leuk om alleen te kopen kijken en een beetje te kletsen? zo ja, dan kom ik even :)
Is het niet handiger om je auto dan in te ruilen en en Astra met zwaardere motor terug te kopen?
Die –.– is je buitentemp sensor… Zit onder de voorbumper.
origineel gepost door bjornspiering
heb daar ook last van gehad, bij mij was het de EGR die bleef haken, deze is toen schoongemaakt met remreiniger, maar hij begint nu weer een beetje zo te doen dat de toerenblijven haken tussen de 1000 en 1500 laat er binnenkort bij de grote beurt een nieuwe opzetten.Afdoppen is ook een optie.
Verder radiateur, koplamp etc halen op de sloop :)
Gefeliciteerd Frank!
Frame wat krom is zul je moeten terugbuigen he…
Verder ziet het er niet uit alsof er meer aan mankeert dan de voorkant.
Stationair toerental wat opschroeven wil wel eens helpen denk ik.
al is uitgelezen? Dan kun je meer weten…
Ritje Tsjechië stelt niks voor qua kilometers. Afgelopen zomer in 18 dagen 4500 km gereden met de Astra F X16xel en nooit langs de weg komen te staan met oververhitte motor of wat.
In de bergen toeren hooghouden, remmen op de motor.
Van te voren even je vloeistoffen checken, dan moet het lukken.
massa goed?
origineel gepost door *Jurgen*
en hoe zit het met de electronica tijdens het afspuiten dan? Klinkt namelijk wel goed :PAls het regent rijd je auto toch ook gewoon?
Ik heb vaker de hogedrukspuit op het motorruim gezet nadat ik olie had gemorst en het binnenin vreselijk stonk. Motortje laten lopen en geen probleem.
2 oktober 2010 om 09:52 In reactie op: Astra of Vectra ocassion; acceptabele kilometerstand #17736120origineel gepost door ytzen
origineel gepost door KadAstra-EF
Ik heb zelf een Opel Astra F uit 1992 met 450.000 km op de teller.
Behalve dan dat hij een beetje pk’s mist met de jaren neemt hij nog steeds geen olie en koelvloeistof. dus deze km-stand kan ook. je moet natuurlijk wel zuinig zijn met je auto en hem net zo behandelen als je eigen kinderen.Rik
en hoeveel van deze heb je zelf gereden?
Als hij een dieseltje heeft kan dat wel, AstraTD op dit forum heeft ook twee wagens staan met hoge km stand…
Voor benzine llijkt het me erg onwaarschijnlijk?
Koen
Auto: Opel Astra F CDX
Bouwjaar: 1995
Motor: 1.6 16v
Km Stand: 108.000 -
AuteurBerichten