Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Probleem is nog altijd niet opgelost…
Gisteren de motor nog es doen warmdraaien (tot net onder het rood) afgezet, radiatordop afgedraaid en temp gemeten, 95°C
en dat is zonder thermostaat…Wat kan ik doen, koelkanalen eens doorspoelen ofoz?
trouwens heb nu een electronische ontsteking gemonteerd, dus die zou altijd goed moeten staan nu…
(valt ook niks meer aan te regelen)nope zijn andere!
de naaf van trommelremmen voor bij kadett c is een paar mm kleiner van diameter dan die van schijfrem naaf! dus verschilt de diameter van je lager ook
ik heb trouwens nog een setje voor 1 kant liggen van SKF.
had het voor de mijne gekocht maar heb schijfremmen en past dus niet ;)heb het dan opgezocht in mn werkplaatshandboek en blijkbaar is hetgeen ik gekocht had voor trommels.
als het voor en achter met trommels dezelfde zijn weet ik niet.
Maar die van schijven en trommels zijn dus iig niet dezelfde
het is die rechtsboven moest je er interesse in hebben ;)
netjes hoor!
en ben nog altijd geinteresseerd in de velgen… :)
het vordert goed met je kadett!
zal mooi worden als hij helemaal af is
allebei warm!
alsook dat dunne darmpje dat normaal naar de verwarming gaatmaar eens aan de gang dan met de ontsteking…
bedankt.
ja…
kan de waterdarmen bijna niet vasthoudenen idd fan is snaar aangedreven en staat juist gemonteerd hoor ;)
draait mee met waterpomp dus kan je toch niet regelen dan?
LIJKT nieuw ja, heb ik herspoten :D
met waterdarmen bedoel ik slangen.
en loopt echt vol in het rood na 5 min stationair draaien, net als voor ik de kadett uit elkaar haalde.en ja, kachel kan ik niet opzetten, zit geen op momenteel heb gewoon die slang die vanop je waterpomp naar de kachel loopt direct terug op het blok gezet… (juist hoop ik?)
denk dat ik inderdaad de ontsteking nog eens moet controleren en even de radiateur testen.
Wat doe ik trouwens best voor koelvloeistof? Zuiver of aanlengen met gedestileerd water?
alvast bedankt voor de tips.
trouwens, hoe kan ik het koelsysteem goed ontluchten?
ivm uw ophanging volgend setje gevonden:
wel duur maar op hecktriebler forum toch wel wat tevreden klanten :)
kzal wa helpen!

misschien zoiets?

hmm, een foto waarop dak werk, moet ingekaderd worden :D
8 juni 2010 om 21:44 In reactie op: Stenders Opel Manta B1 2.0s & Rekord, BMW E36 en Senator! #17481322die staalplamuur (vermoed dat je Debrasel gebruik) is vooral bedoeld voor het plamuren van lasnaden of hervormen van vormen in je koetswerk dus niet voor grote opervlakken (zijkwanden ofzo).
Heel sterk spul, gebruik het zelf ook en zeer tevreden over, al heb je wel wat moed nodig om het strak te schuren…
goed bezig hier!
ik zou het ook niet zelf doen, maar heb het daarstraks eens bekeken in de garage en ziet er wel nog goed uit…
begrijp ook niet echt waarom iedereen die hoek moet dicht lassen maarja, zal met smaak te maken hebben zeker :P
voor de rest: :wors
knap hoor! wou dat die van mij al zo ver was :)
waaauw :)
origineel gepost door johani500driver
zonde man, maar als het een poederblusser was mag je blij zijn dat hij het niet deed, want dan kan je heel de auto afschrijven:mad:inderdaad, wees blij dat die het niet deed…
succes met de werken ;)
2 juni 2010 om 07:30 In reactie op: Weer een kadettje erbij !!!!! update!! 28-11-2010 blokje ver #17672414het gaat goed daar!
en zeker mooi gelast :thumbup11 mei 2010 om 20:43 In reactie op: project kadett coupe UPDATE 30-8 NA 12 JAAR WEER OP DE WEG #17481508kost toch veel na verloop van tijd?
En 2k lak is toch beter dan 1K.en kans op reactie als je er 2k eindlak op spuit door de verdunner
nuja, als het eindresultaat maar goed is :)
9 mei 2010 om 20:51 In reactie op: project kadett coupe UPDATE 30-8 NA 12 JAAR WEER OP DE WEG #17481503gaat aardig vooruit!
maar spuit jij nu alles met motip busjes?
7 mei 2010 om 08:05 In reactie op: zoek iemand die zijn koffer van kadett c heeft dicht gebouwd #17667585ben ik ook van plan maar zoek ook nog naar ideeen…
schitterend project!
mooie kadett!
welk kleur is dat?
-
AuteurBerichten