Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
De reden is eigenlijk als je een 4 cyl cih in deze auto wil hangen dan moet je ook slijpen,dus als je dan toch moet slijpen……,dan maar gelijk een 6 cyl derin dacht ik:D
Ik doe het ook niet voor de snelheid,het loopt gewoon mooier als een 4 potter en het geluid is 10x beter natuurlijk.
En het moest wel een carburateur zijn natuurlijk,dus vandaar deze motor.het vermogen scheelt me niet zo heel veel,al gaat dat wel van 50 naar 140 PK dus das best een beetje vermogenswinst dacht ik zo en zo’n 2.8 klinkt toch wel wat beter als zo’n 2.4 en ik heb eigenlijk ook liever een carburateur i.p.v een injectie
in dat ouwe lijk, het word trouwens niet een project zoals de rest:vertag het is de bedoeling datie met een maandje wel weer rondrijd.
Gisteren wel even drastisch met de slijptol huisgehouden,even de slotplaat er tussen uit en de tunnel wat uitgeholt:jerry
Ik heb allen nog een foto met de motor eruit van de rest zal ik zaterdag even een paar plaatje schieten.??????? waar is de picture uploader gebleven?????????
Ja wat zal ik zeggen zo’1.7 is toch bij lange na geen 6 cyl. dus ik kon het niet echt laten en met wat storingen de laatste tijd was de beslissing snel genomen, hahaha niet dat ik daar heel veel voor nodig heb:jerry:jerry
ik heb trouwens net de motor op gehaald en even snel gemeten hoe ik uit kom maar ik moet nog wel even slijpen denk ik,haha
dat gaat nog niet helemaal vanzelf maar het komt goed denk ik,het word net zoiets als bij danny (manta24v)z’n manta als ik het zo bekijk:D zo’n ,6 wat op het eerste gezicht op een 4 lijkt want zover zittie onder het schutbord:hmmzNou het gaat dan eindelijk gebeuren er word toch even een ander torretje in gepropt
vandaag aangeschaft en het is een 2.8S geworden:vertag
Zodra ik foto’s heb zal ik ze plaatsen want dit klusje gaat zekers niet lukken zonder de slijptol te starten:Dorigineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Koekie
dank u, dank u:wors:wors:worsNou niet te veel komplimenten geven straks ga ik nog naast m’n schoenen lopen,hahaha
ik heb em gewoon in de schuur gespoten en de nummers en het opel logo zijn stickers
hahahaha
volgens mij heb je toch al niet zo vaak schoenen aan:jerry
ja wooden shoes mischien:jerry:Pwil hem wel ruilen met m,n station:P:P:o
haha inderdaad ja, naast m’n klompen klinkt ook beter trouwens :P
:hmmz:hmmz ruilen????staatie al op kenteken dan?:vertag
eneuhh je weet het hè,van ruilen komt huilen:jerrydank u, dank u:wors:wors:wors
Nou niet te veel komplimenten geven straks ga ik nog naast m’n schoenen lopen,hahaha
ik heb em gewoon in de schuur gespoten en de nummers en het opel logo zijn stickers
Het is wel een geleende foto maar dit is em geworden.
Zo kwamen we aan in sevenum afgelopen zondag op het kadett c treffen.
We waren zaterdags eerst in Bottrop op een Hotrod treffen geweest en besloten zondags s’morgens
om toch ook maar even in Sevenum te gaan kijken.
origineel gepost door henkjan_80
Ziet er goed en je verwacht mooi weer zo te zien. Je wisserarmen komen waarschijnlijk nog welDie komen nog ja, ik had de wisserbladen eraf gehaald om de armpjes te spuiten maar nu zijn die plastik dingetjes lam dus blijven ze niet meer zitten.
mijn dank voor jullie reacties de buitenkant krijgt misschien nog een nummer 63 (bouwjaar) op de deur ala nashcar en verder laat ik em zo.
hier dan wat foto’s van het voorlopige resultaat,de binnenkant moet nog maar dat komt nog wel.
hij is bijna klaar:thumbup:thumbup
ik zal zaterdag wel ff nieuwe pica’s plaatseneven een wat nieuwe fototjes
Waar die site gebleven is danny is mij ook een raadsel ik ben al bezig om em weer in de lucht te krijgen,hou het in de gaten zou ik zeggen.
@14XE, er ligt 1 lange opbouwspeaker van canton-pullman op de hoedenplank
en @cooperdude, de bumpers komen er zeker weer op maar dan zonder rozetten.
hier probeerd mijn zoon de “nieuwe”stoelen uit en zo te zien zijn ze goedgekeurd.

m’n maat is inmiddels begonnen met het strakmaken






hier wat fotootjes van de rekord zoals die nu is en volgende week gaan we ermee beginnen zodat er een nieuw kleurtje op kan.
volgens mij moet op de zwarte/gele draad een kontact + en de groene gaat naar je dash voor de toerenteller.
normaal gaan die draden(bij oudere type motoren) direct naar je bobine en bij deze gaan ze via de computer.Hij is nu ook verlaagd zal eens foto’s plaatsen
Jo met 7 x 13 begon die al fix te schaven dus die grote van die manta zal nie echt gaan denk ik:P
hier wat foto’s van de velgen onder de rekord:)
6 en 7J
orgineel zit er 4,5 onder dus das een stuk beter dacht ik zo:Ddonderdag m’n “nieuwe” velgies opgehaald bij de Mik en gisteren even gestraald en gespoten:P
origineel gepost door Ericjuh
euhmm… sinds wanneer is kitten een onderdeel van plaatwerk?:hmmz
volgens mij al jaren alleen is het wel de bedoeling om het eerst te lassen:Dalhoewel er worden tegenwoordig hele auto’s fabriek af aan elkaar gekit/gelijmt;)
Wat voor achteras ga je gebruiken?
orginele of van een manta of zo iets.Je pakt het wel grondig aan :thumbup:thumbup
ziet er goed uit laat die :kewlpics:kewlpics maar komen :D:Dorigineel gepost door Jo
origineel gepost door barry ti3000
Volgens mij heeft Pascal een dagboek bij gehouden van 15 jaar.Altijd leuke info .Heej Jo waar staan die foto´s van die LV van Johan die volgens mij wel op een eerder foto van jou staat tussen die van ons in.En de AD van Den hartog zie ik ook niet? Dat heb ik altijd een heele mooie wagen gevonde. Als ik dat zo lees zijn er mensen die veel onderdelen hebben met al dat gesloop.De -ad- is paar jaar geleden nog bij me geweest.
Waar zijn die achterlichten van die ind die a zitten Jo?
Haha, hoezo er ligt een hele fijne 1.7 in die doet het voorlopig best even uiterlijk iets aanpassen en zorgen dat de manta weer klaar is,die is even belangrijker.
Word mat donkergrijs net als de gt/r was zeg maar, een mat zwarte motorkap en uitgelaste velgjes deronder dan vind ik het wel best denk ik.:P
hier alvast een fotosoepje voor het idee

-
AuteurBerichten