Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
23 juni 2009 om 20:18 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470643
ik heb em gezien eneuhh,….. petje af hoor ziet er geweldig uit ik zou zeggen “keep on the good work” :thumbup:thumbup
Het word toch eens tijd om wat te gaan doen aan die ascona Louwe het mooie weer komt er aan dus je kunt nog best even zonder pannen op hey dak:jerry
Misschien stomme vraag maar wat is er zo bijzonder aan alstie orineel nederlands is:hmmz:hmmz
Is een orginele duitser of Zwitser minder waard dan??Ik zie het verschil ff niet
was dat nou :wtf
Geven we nou de moed al op:hmmz
16 juni 2009 om 16:04 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470623Ziet er goed uit Melvin,ik zal em eerdaags eens live komen bewonderen als ik m’n rekord weer op kom halen.:thumbup:thumbup
upps
niemand geen zin meer om iets te posten??????
ik vond het zo’n leuke topic……..goed verhaal ook:puke:puke:puke:jerry
ja maar daar kijkt niet iedereen ik kom der namelijk ook nooit alleen manta ,ascona e, senator diplo enz.
Maareuh vind je het erg dan?????:D
Nou hier zijn ze dan de nieuwe foto’s
Het duurt even maar dan heb je ook wat.:jerryKLIK>>>> Foto’s Rekord A ’63 <<<<KLIK
Neem ook even een kijkje op de site
KLIK>>>> JBF Customs.nl <<<<KLIK
Het is even lekker stil geweest rond de rekord maar we hebben niet stil gezeten natuurlijk.
Foto’s komen er natuurlijk zsm bij op de site.
En dan gelijk nog een mededeling van/over het JBF Opel Team,het bestaat niet meer.
Er is geen ruzie ofzo maar ik vond het wel genoeg geweest zo.
er komt wel iets anders voor in de plaats,de site bestaat nog wel daar zullen ook de verdere vorderingen op te volgen zijn.Zo en dat wou ik nou ff kwijt:D
Valt ook weinig aan te stellen dat doet de motor/comp zelf.
origineel gepost door monzarijder
sorry jongens dit is een echte opel motor dus hoort erbij en die velgen zijn juist mooi motorkap en binnen kant klopt word ook nog aan gewerkt maar 1 v6 in een commo vinden jullie wel leuk maar een v8 opel motor in een opel weer niet ???volgens mij heeft opel zelf geen v8,is allemaal geleend bij die yanks:vertag
origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door Koekie
er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
enig idee?????ontsteking wel op tijd staan??
en bougie kabels op de juiste volgorde??normaal zou die met vonk en benzine wel moeten lopen:hmmz
hij doet het inmiddels:jerry
De motor was lopend uit een auto gekomen volgens de verkoper en vervolgens aan de kant gezet…..nou niet dus want de ontstekings pin zat er 180 gr verkeerdom in:fy1:fy1
@obelix ,dat reservoirtje heb ik dan per toeval goed aan gesloten,evengoed bedankt voor je reactie.
maar hoe doe je dat dan met de retour als je dat ding er tussen uit laat?er zit maar 1 carburateur op (zo’n grote) ik heb het nu aangesloten maar ik krijg em niet aan de praat.’
Ik heb benzine en vonk maar hij doet weinig.
enig idee?????niemand?????:(:(:(
origineel gepost door manus
Heb jij met al die projecten nog tijd om te werken dan?:DHaha, eigenlijk niet nee maar ze moeten ook gefinanciert worden dus ik zal wel moeten.
Nee hij rijd nog niet maar het schiet al leuk op.
Ik heb net een nieuwe bus gekocht voor m’n werk dus die moet ook weer helemaal ingericht worden dus dat neemt ook weer wat tijd in beslag.Komt goed Dennis ik ben al weer begonnen.
Ik heb eerst eens de schuur opgeruimt en ben nu weer begonnen met de pendalen op z’n plek te maken.ja motor zit op z’n plek, baksteun aangepast en al een start met de pendalen gemaakt.
Nou nee dat niet echt maar daar verzin ik wel iets op.
Bij de GT/R paste het ook niet en daar zitten ze ook in en dat gaat prima dus dat komt best goed denk.haha,da denk Manus, ’t komt best goed.
Gisteren nog even de carterpan en olie aanzuigbuisje afgemaakt,maandag even de pakking er tussen en dan kandie der in:thumbup
even voor mensen die dachten dat dit project ook weer aan de kant geschoven was:jerry
tunnel is eindelijk weer dicht:P


en het torretje is weer netjes ontdaan van allerlei vettigheid gerevi-verft met een zwart spuitbusje


Ik heb weer wat plaatjes geschoten van hoe die er nu bij staat,hij ligt hier nog iets scheef maar dat is al opgelost.
Dit is de uiteindelijke motor dus ik kan nu beginnen met het herstellen van de tunnel.



gisteren nog wel even met de vloer bezig geweest om alle bitumen er af te helen dan gaat het lassen van de nieuwe tunnel iets makkelijker:D
vlt wel mee toch?:jerry
Bedankt ik zal eens even kijken.
Ik heb even wat foto’s op photobucket gezet dus ik ben benieuwd.
Dit is alleen de pasmotor de 2.8 zit er ook al in die zal ik vanavond even op de gevoelige plaat proberen vast te leggen.Nou ik hoop dat ze het doen




maareuh…………..:o, kun je geen foto’s meer uploaden?
-
AuteurBerichten