Koekie

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 563)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: het kadett400 project #17596125

    Ziet er goed uit,die tunnel moet idd aardig hoog worden

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583455

    Die buis zit ver zat van m’n benen af(25 cm) en ik ga em nog afschoren op de tunnel dus das geen probleem denk ik.
    en hier ff een fototje van de Six,ik ben er nog niet mee bezig dus ik heb niet veel foto’s.

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583452

    nou ja het lijkt niet veel maar het was wel ff werk.
    Ik heb het laaste stuk bodem afgemaakt en links en rechts een nieuwe uitgang voor de
    uitlaat gemaakt,beetje jammer datie achter het wiel komt maar ervoor ging echt niet passen
    Ik denk dat het evengoed wel wies staat als het klaar is

    er komt naderhand wel een mooi plaatje alu om de pijp heel zodat het lijk datie door het scherm komt

    en de laatste pijp van de kooi even pas gemaakt

    en zelf nog wat geëxpirimenteert en het hart van een velg verzet voor meer ET waarde

    voor:

    na:

    In reactie op: achteras b manta #17597380

    origineel gepost door Bastos400

    origineel gepost door Koekie

    origineel gepost door Manta 24V
    Voor driften is 100 pk zonder turbo genoeg, het komt meer op stuurmanskunst aan. :)

    Daar kun je het op nat best mee maar als je op droog wat wil laten zien dan zul je toch wel wat meer vermogen moeten hebben anders ga je dat niet redden

    vanaf 200 pk is dan wel een vereiste,de wedsrijden worden gereden met auto´s die tussen de 3 en 500 PK hebben;).

    nat weer lukt het met een 1200 nog bij wijze van,en die 200pk hebben de meeste hier neit ndoig hoor om hem opzei te gooien al is het asfalt 40+:)

    gr manta19sr,

    ja weer gezeik met inloggen

    Ik kan hier wel een hele discussie van maken maar een bocht of een rotonde driften op straat of de hele tarzanbocht dwars houden daar zit wel ff verschil in,daar heb je wel Pk’s voor nodig.
    Als dat zo zou zijn wat jij zegt dan snap ik niet waarom al die drifters er dikke turbo’s opschroeven en die v8 motoren erin prutsen als het met een standaard 2 litertje ook gaat:jerry

    maareuhhh, on topic maar weer

    In reactie op: achteras b manta #17597374

    origineel gepost door Manta 24V
    Voor driften is 100 pk zonder turbo genoeg, het komt meer op stuurmanskunst aan. :)

    Daar kun je het op nat best mee maar als je op droog wat wil laten zien dan zul je toch wel wat meer vermogen moeten hebben anders ga je dat niet redden

    vanaf 200 pk is dan wel een vereiste,de wedsrijden worden gereden met auto´s die tussen de 3 en 500 PK hebben;).

    In reactie op: het kadett400 project #17596122

    Hoe ga je dat doen met de schokdempers?
    Ook van een manta of een eigen-fabrikaat

    In reactie op: Ascona 400 op mobile #17596640

    :wtf Voor 58 duizend vind ik em niet eens mooi meer.
    gaat toch nergens meer over ,het is maar gewoon een Ascona.
    Geen verkeerd woord over een Ascona maar voor dat geld kun je wat iets mooiers kopen denk ik zo.

    In reactie op: het kadett400 project #17596118

    origineel gepost door josje mobiel
    waarom gebruik je deze vooras??? is het niet makkelijker om er gewoon 2 nieuwe motorsteunen voor te maken?

    Misschien omdat bij het orgineel ook de bodem en de assen van een manta werden gebruikt.;)

    mooi project,zal dit zeker gaan volgen

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583451

    :hmmz duwen,lijkt me niet handig gewoon trekken dus:D cyl. zit onder schanierpunt vast.

    Volvo as is ongeveer een 7cm breder geloof ik

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583449

    origineel gepost door eddepet007
    was idd al een topic over geweest

    maar verdwijnd wel meer hier

    mooi projeckt
    sik trouwens ook
    goed bezig daaro

    Ja hè, ik dacht al dat ik gek geworden was:wtf
    maarja we maken gewoon weer een nieuwe:D

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17564871

    Dat ziet er allemaal goed uit,ik heb idd ook net een Volvo as onder m’n manta gehangen met 4-link en coil-overs.
    Ik heb zelf nog geen ervaring met deze assen maar de berichten zijn goed.

    keep on the good work:thumbup

    Ascona BCC

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586042

    ga dit ff lekker ergens anders doen jongens-offtopic

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583447

    origineel gepost door henk 400rr
    Als je in het donker gaat rijden kun je misschien beter even een kapje over de tellers heen zetten, anders reflecteren de tellers zo in je voorruit.

    Verder ga vooral zo door, ook met posten van up-dates, ik volg jullie projecten altijd wel. :thumbup

    Bedankt voor de tip, Henk ik zal eens kijken wat ik boven die tellers kan maken.

    origineel gepost door mr-turbo
    Wat heeft iedereen ineens toch met dat rare driften ? :P

    Hoe staat het trouwens met de hotrod blitz ?

    Die hotrod blitz was bj ’66 en heeft plaats gemaakt voor een Opel 2ltr six uit 1937,het echte werk zeg maar ik kan niet alles bewaren al zou ik dat wel willen.

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583444

    Gisteren m’n handrem afgemaakt

    en vandaag een start gemaakt met het dashbord

    In reactie op: SIK'S DRIFT AUTO'S #17586024

    origineel gepost door js 400
    je bent weer lekker bezig he,ik heb je projekten ook even bij ons op het forum gezet:P

    En waarom die van mij niet dan?:hmmz

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583439

    gewoon 100%,goedkoop en doeltreffend.
    die volvo as heeft zich aardig bewezen bij sik, die zijn sterk genoeg,we laten ze na het lassen uitklokken en dat werkt perfect.

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583436

    ja Louwe das idd lang geleden,ik ben druk geweest met het drifthgebeuren veel met Sik mee geweest naar wedstijden en ondertussen ook aangestoken met het driftvirus natuurlijk:D
    Maar sinds ik besloten heb om met de BCC te gaan driften heb ik er ook weer goed zin in om hem af te maken en dat is te zien denk ik zo.

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583433

    gewoon dikke jas aan, muts op en gewoon door gaan:D

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583430

    Voorschermen worden alleen uitgerolt en ik zet alles idd in de menie,….is daar iets mis mee dan.

    Die achteras ziet er wel fijn uit ja ik hoop dat het ook nog werkt:D

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583424

    Zijn idd van een golf 1
    Het project bestaat al een poosje maar sinds bekent is datie voor het driften word gebruikt gaat het een stuk sneller,ik heb er nou weer zin in zeg maar:D

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583417

    ach Manus,zo prutsen we gewoon een beetje door:D

    In reactie op: Koekie’s Ascona BCC DriftAuto #17583411

    @14XE,die velgen zijn van BMW M3 of 330d voor de winterbandjes.


    @hillclimber16V
    ,nieuwe pijp met manta binnenwerk en dat 4 link is idd omdat het staartstuk ontbreekt en betere wegligging natuurlijk.


    @gts
    power,die achterbanden zijn voor normaal cirquit gebruik en voor het driften heb ik wat velgen het hart verplaatst zodat ze heel breed lijken maar eigenlijk 7J zijn,voordeliger met de bandjes dus:D

    In reactie op: hoezo verkrachte manta #17542647

    Ik vind de voorkant meer wat weg hebben van z’n grote broer een Chevy Monza en over smaak valt te twisten natuurlijk maar het is zover ik kan zien wel netjes gedaan.

    In reactie op: 21-22-23 augustus 2009 Sevenum!! Opel Power Nederland #17448543

    Goed weekend gehad,gek gezellig zal ik maar zeggen.
    Sik heeft nog een paar mooie burnouts kunnen laten zien met de JBF DRIFT Rekord en een beker gepakt natuurlijk enja die muziek in de manege was idd KUT…oh sorry *** :P

    In reactie op: Rekord a Roestauratie(update 19.01.2010) #17395313

    gebeurt hier nog iets of istie de schredder in:wtf

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 563)