Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als het anders word dan hoor ik het wel,hahaha:D
ja gewoon ander kroon en pignonwiel erin
origineel gepost door mantadevil
ach die manta is inmiddels al geslacht
denk dat iemand onderdelen nodig hadheb je nog onderdelen over,:jerry
origineel gepost door manta_dennis
Ziet er goed uit Koekie. Kom van de week nog ff langs bij jullie in de schuur. :agentdas best Dennis neem gelijk die grilspoiler ff mee:vertag
origineel gepost door hillclimber16V
Goed voorbeeld van het verstevigen van de
torens in de voorvleugels.Las jij dit in één keer af op puntlassen na elkaar.
Met de TIG of halfautomaat?Zelf denk ik een versteviging aan te brengen in de
kadett-c met een buis te zetten tussen de top van de
kegel en vast geschroefd aan de dwarsbalk waar de
motorsteunen op liggen.puntlas met mig/mag en er zit ook nog een buis tussen de schokdemper torens

origineel gepost door jeff-manta
ghegheghe, nou ik maak hier alles wakker smorgens met muziek en apparatuur.
dus nee hoor ik werk gewoon op zondag!!!
alleen al om de dag des heer te verpesten!het valt hier wel mee hoor! misschien dat 25 procent van dit dorp naar de kerk gaat, dus dat zijn er 3 ongeveer!!
is dat inclusief de dominee:D
Dat hoop ik wel anders staan we voor jan l*l in die kouwe k*t schuur te kloten:D
weer druk geweest vandaag.:D
Een nieuwe starre vooras bevestiging in elkaar geknutseld


schokdemper torens vestevigd


En een wiel in de juiste JBF kleur gespoten om te kijken hoe dat eruit ziet,ik vind em zelf wel wies zo :thumbup

En GJ,das mijn buurman en degene waar ik mijn hobbyschuur mee deel,is al lekker opgeschoten met het stak zetten van de B/CC




Driften in Tiel komt allen kijken:D

Driften in Tiel komt allen kijken:D

origineel gepost door carlover
en dan mensen maar horen roepen,ik wil een trekhaak.dat houd veel tegen.
nou,ik zie het.kut voor je,veel succes met het herstel.:thumbup
als er geen trekhaak onder had gezeten had hij em af kunnen schrijven.
door de trekhaak staat de bodem nog op z’n plek en zit alleen z’n achterpaneel en z’n kofferdeksel in elkaar.
de auto waar sik weer achterop geklapt is had ook een trekhaak en die had helemaal geen schade.:vertag
dus doe mij maar wel een trekhaak,is trouwens wel handig ook;)jij gaat veel sneller als ik dus ik denk toch dat ik die 2 deurs ff bij jou neer gooi:D
Moet de achteas er niet eerst onder dan?
origineel gepost door JOZO
origineel gepost door Koekie
nog wat fototjes gevonden

Dit is dan van de Hilmersson. Die link is van een totaal andere uit Zweden
dat snap ik, het komt ook van hun site af;)
het ging toch over deze Hilmersson ofnie,ik dacht even wat van “the making off” laten zien
Bevalt m’n ouwe manta een beetje kale?;)
nog wat fototjes gevonden



Gisteren maar weer wat pica’s geschoten.
Motor is eruit


en we zijn begonnen met het strakmaken




het front ook nog even iets bewerkt voor meer koude lucht

origineel gepost door owidio
is die van jou ook zo rot dan ????:onou, ik heb pas een 2 deurs op gehaald en daar mot nog wel het één en ander aan gebeuren voor dat het weer een leuk driftbakkie is:D
dus als je nou niet meer weet wat je moet doen den hoor ik het wel:jerry
heb je de as er al onder zitten Rik?
Gaat weer lekker owidio, wanneer kan ik de mijne brengen?:P
Ik heb nog wel een as van een commo c liggen, staat onbekent.
origineel gepost door sik
drift foto’s toegevoegd van afgelopen zondag op zandvoorthttp://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=118696&page=1#pid1591985
nette eerste keer op zandvoort koek, volgende keer wel je mond dichtdoen als ze een foto maken :P
Ik had de radio aan en zat rustig mee te zingen:jerry
Haha,jij ook al Sik?:jerry
Maar weer eens een updeet.:D
bodem even gespoten
‘
gaatje in het dat voor de lucht scoop

en toch maar besloten om de motorruimte ook wit te maken dus halen we het blokkie der ff uit.

zo’n bodem krijgt met een onafhankelijke as veel meer te verduren als met een starre en bij die BMW’s scheuren de steunen ook zo uit de bodem.(typisch kwaaltje van een e36)
doe mij maar star,en niet al dat gewicht aan je bodem hangen als je het ook gewoon op de weg kan laten staan.origineel gepost door Jo
Het valt me toch wel op dat men hier steeds meer de keus geeft / handhaaft aan een starre as, i.p.v. onafhankelijke ophanging zoals BMW dat heeft.
Oftewel lijkt het wel zelfs dat de ‘Volvo-as’ telkens bovenaan staat.
Waarom eigenlijk?Omdat naar mijn mening een onafhankelijke ophanging niks bijdraagt onder een manta of ascona,buiten het feit dat het misschien wies is om te vertellen dat je er eentje onder hebt zitten.
-
AuteurBerichten