Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
er staat idd 23 en 20 op
origineel gepost door sik
ha ha dat dacht ik ook toen ik aan het schilderen was, en om met die natte verf de voorkant nog ff te schuren leek me niet zo verstandig :hmmz :Ddenk dat ik dat maandag avond nog ff doe
misschien wel ff mooier ja dan istie weer fris en fruitig,wel ff plamuur en verf bestellen datie voor ronde 1 van odc ook weer schadevrij gemaakt kan worden hé:jerry
Als Olav vraagt om een dikke wagen dan kan die em krijgen ook, ofnie?:D
Maareuh,waarom nie gelijk ff de voorschermen en de voordeuren Sik?da denk;)
origineel gepost door daruler
jajja was der ook michiel nog gezien en koekie:Pmaar heb nog wel wat fotos van de rekord voor dat die stuk was:P
heb me kostelijk vermaakt die dag
Ik had eerst niet in de gaten dat jij dat was totdat Sik het vertelde:o
Maar dan moet je de volgende Ronde ook maar even komen zeker dan zal er nog meer spectakel te zien zijn
origineel gepost door Kale gek
ik ben er ook geweest mare waarom heb ik jou niet zien rijden Sik??? ben wel rond 3 u naar huis gegaan.. is zeker te vroeg geweest..was wel weer gaaf om te zien begint ook bij mij steeds meer te jeuken… denk toch dat ik de ‘nieuwe’manta beetje bij beetje klaar ga maken.. moet toch iets mee gebeuren kan ik t gelijk combineren..als je nou het verhaal leest en goed op die foto’s kijkt dan zie je Sik in die E30 zitten;)
origineel gepost door michiel026
dat kan niet hoor:o en waarom drifte die niet mee met ze opeltje:(?Steekas gebroken,waarschijnlijk een keer per ongeluk de steekassen L en R vewisselt en daar kunnen ze niet tegen.
Volgende ronde weer met de rekord:DJa volgens mij istie helemaal om;)
Ik heb ze niet zelf gemaakt maar ze stonden op het driftforum.
origineel gepost door mayhem
er is geen opel achtige die tegen de monaro opkan.nieuwe manta zie ik niet zitten, naam klopt niet.
zelfde als de nieuwe scirocco, prachtige wagen, enkel die naam, totaal niets met de oude oer scirocco te maken.Heeft zoveel met de scirocco te maken datie net als z’n voorganger een platgeslagen golf is.
als je het zo bekijkt heeft de nieuwe golf ook nix met de golf I te maken en de passat en de corsa en ga zo maar door.
origineel gepost door *Jurgen*
ziet er al erg stoer uit! Wat hebben die wielen een camber zeg! Speciaal voor het driften? Kan niet wachten totdat deze aan het lopen komt en in de kleur staat. Ga zo door!:jerryMeer camber is idd wel makkelijk maar dit was toch iets te veel maar is alweer verholpen door de bovenste kogel om te draaien.
origineel gepost door mr-turbo
origineel gepost door dennis121
manta A is sowieso al lelijken een polo vind je dan wel mooi ??
ik heb persoonlijk niets met vw, dat heeft maar gedeeltelijk met de autos te maken , meer nog met het type wat erin rijdt :)
+1
origineel gepost door Tiedo
de GT/R2 is echt stoer zo met die zwarte wielen:wubDat vond ik nou ook,ik had alleen liever gehad dat de GT/R 2 gelijk een CC was geweest die vind ik toch mooier dan de coupé.
Dan had het ook niet zo lang geduurd denk ik.;)origineel gepost door teungts
dit is een dodge Chargerhttp://www.dodge.com/en/2010/charger/
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/dodge/dodge-charger-srt-8-2006-nieuwstaat-70625976.html?plaatsdatum=xdagen&plaatsdatum__x=1dat zei ik ook maar onderhuids is het gewoon een crysler 300C,net als de magnum:vertag

Toch zou ik het niet echt een probleem vinden alstie bij me voor de deur stond.
Dat is ook geen retro model maar gewoon een nieuwe.
Een crysler 300C met een nieuw jasje zeg maar.
en dit kan er ook mee:D

Dat was het vroeger toch ook al Jo
Dit is ongeveer de bedoeling maar dan zonder dat zwarte dak
let niet op m’n teken kunsten ik heb geen fotosoep ik moet het nog met paint doen:o
Die heeft Raymond van manta400.nl al onder z’n ascona zitten.
Even een geschiedenis les
zo was tie

motor donor

en dit is de GT/R








Dit is het eerste uitstapje voor de GT/R2







dit is de laatste foto voordat ie weer gesloopt werd

en zo zagtie eruit na z’n BUTTlift:jerry


origineel gepost door GSE
Motor oliekoeler hoef je niet te gebruiken,die kun je weg laten.
Voor de rest kun je alles overzetten van blok A naar B.Mocht je nog een inlaat spruitstuk zoeken van een 30E dat heb ik wel liggen,kun je ruilen tegen die C30NE luchtweger,die past nl niet op je huidige 2500 kabelboom en is voor een 177pk C30NE/204pk C30SE.
Volgens mij zijn de luchtwegers van een C30NE en een C30SE niet gelijk, de laatste is groter
origineel gepost door Redmen
ja ik baal der ook echt goed vanze hebben een dakplaat losgemaakt en toen een gat in het dak gemaakt daarna hebben ze de stalen deuren open gemaakt ( die kunnen alleen van binnenuit open ) waarschijnlijk een auto of busje na binnen gereden vol gegooid en toen stalen deur weer dicht en via het dak na buiten zo lijkt het van buiten of er niks is gebeurd :swear:swear:fy1:swear:thumbdown
zo denk ik dat ze het gedaan hebben want de stalen deur kan van buiten uit nie open en op de zijdeur zitten inbraak sloten en een antikraakstrip maarja wie denk dat ze via het dak komen:mad:
misschien even een hangslot aan de buitenkant monteren kan de deur niet meer van binnen open, en om nou alles via het dak naar buiten te doen is vaak geen optie.
Dan hou je je gereedschap de volgende keer misschien wat langer,maar het blijft evenzogoed kloteIk denk idd dat de A zich het beste leent voor een retro model
Het zou trouwens ook wel erg onnozel zijn om één van die oude koetsen te pakken want die komen niet echt door de hedendaagse crashtests heen denk ikorigineel gepost door brobbel1
ik hoop dat ze de a manta nemen.
maar zo als je bij de 500 al ziet.
zit geen vergelijking in.
ik vind de oude 500 mooier dan de nieuwe.
net als de andere modelen mustang gt enzdat is onzin met de camaro en de challenger is het toch ook gelukt:vertag




Ach het heeft zo moeten zijn, anders had ik deze misschien niet gebouwd
origineel gepost door Rene_Wijlaars
origineel gepost door Christian-tsx
GTR 1, GTR 2, GTR 3, orginele of replica, …………wat houd dat allemaal in? heb je foto’s?
denk dat het eerdere driftauto’s waren, die gesloopt zijn voor andere auto’s??verder goed bezig, waar heb je je as laten uitklokken? ben benieuwd hoe de buitenkant gespoten is, wil de kadett zelf misschien ook spuiten
Die GTR’s daar word een (of meerdere) Manta mee bedoeld waar Koekie een Ascona neus en kont op gemaakt had (echt een dikke wagen), alleen die was gauw genoeg total loss. Misschien dat op de JBF site nog foto’s staan.
De GT/R was een manta met ascona neus en kont,opgebouw in 400 stijl op de voorbumper na die was normaal met een sportspoiler eronder.
Deze heeft maar 2 weken geleeft en toen was die total los.De GT/R 2 was de zelfde auto, andere koets,meerdere looks geprobeerd nooit verder dan een laag primer gekomen:D
De GT/R 3 of beter gezegt de Ascona BCC is gedeeltelijk de 2e maar met een andere achter kant eraan en die zie je nu in dit topic.
Ik zal eens foto’s van beide opzoeken(staan op een andere computer) maar misschien dat Manus de GT/R1 alvast kan posten hij heeft em op z’n bureau blad staan:D
Dar zeg ik ,ik ben ook geen 20 meer:jerry
-
AuteurBerichten