Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Weer wat gedaan aan de BCC,het gaat niet hard meer we komen er wel :biggrin:
Remmetjes achter klaargemaakt.



bovenbouw op de bestuurders deur gemaakt voor de lexaan ramen.

En nog even gekeken hoe het eindresultaat er ongeveer uit zal zien :biggrin: ,voor de motivatie zullen we maar zeggen ;)



ja en????:hmmz
Dat het een fotosoep is staat ook in de flash,tis gewoon een wies ding en er moet ook gewoon Manta op,zo heilig is die naam nou ook weer niet
Tis net als z’n beide voorgangers een coupe versie van z’n burgelijke broertje dus gewoon een Mantaorigineel gepost door jomanta
origineel gepost door Koekie
Ik had nog 9 en 10J’s liggen en daar heb ik even wat bandjes om getrokken voor trackdays en opelmeetings,het oog wil ook wat.
Helaas te weinig vermogen om hierop te kunnen driften
Jammer, …. want ik vind dit echt wel vet staan zo :wub
Optisch zal het er ongeveer hetzelfde uitzien alleen dan met 7J velgen met een zeer lage ET waarde.
Maar de echte staan mooier vind ik zelf ookZo maar weer eens een klein updeetje.
Ben even druk met andere dingen,en nu weer rustig begonnen met de Ascona BCC.
Zoals ik al zei,tis nog niet veel maar alle beetjes helpen.bedrading voor de motor,dashbord en verlichting is voor 99% klaar



remleidingen tot aan de achteras zijn ook klaar

toch nog even wat aanpassingen aan de achteras,bovenste reactie stangen zijn nu meer naar boven en naar achteren geplaatst.

Ik had nog 9 en 10J’s liggen en daar heb ik even wat bandjes om getrokken voor trackdays en opelmeetings,het oog wil ook wat. :biggrin:
Helaas te weinig vermogen om hierop te kunnen driften :angry2:
en ik heb ook al een opvolger voordat ikzelf ben begonnen :biggrin:

ik ben trouwens nog op zoek naar een nette Sparco Evo L of XL voor leuk geld dus als iemand iets weet laat het me weten.
Volgens mij gaat dit over een a-tje dat is toch iets lastiger dan in een b
misschien een wat topics van @Jo opzoeken.origineel gepost door yungjojo9
En ook nog een kleinigheid in huis gehaald.
Alhouwel ik denk dat de veren toch net wat te kort gaan zijn. Verschil dat ik meet het origineel is 10 cm:hmmz
Verlagings veren zijn meestal veel korter dan orgineel dat wil niet zeggen datie ook 10 cm lager word
origineel gepost door michiel026
origineel gepost door schuitje
ik had niet anders verwacht :jerrygroetjes
:jerry:jerry
???:hmmz
ssssssssst…….:D
Nee helaas nog niet echt,ben ff druk met andere dingen alleen uitlaat afgemaakt.


Wij waren er ook maar sik had vrijdags de auto al kapot en omdat ’s maandags het driften tot na 17.00 uur werd uitgesteld, zijn wij wat eerder gaan rijden ivm de file’s.
over 3 weken weer een wedstrijd van het ODC op het Norfolk terrein in Den Haag,was afgelopen weekend weer geweldig.
het is een omega maar die zijn idd goed ja,pas nog helemaal na laten kijken loop als een zonnetje
Hoef je zelf nix aan ta doen hoor Melvin,daar zijn bedrijven voor;)
origineel gepost door Pietje
Netjes hoor Niels.Alleen wat ik me nog kon herinneren van de kadett is dat je er overal zo makkelijk bij kon als je er aan wo sleutelen.
Dat zie ik hier niet meer gebeuren moet ik je eerlijk bekennen.
Maar wel netjes gemaakt.
En Koekie tijdens het inrijden ligt er een steen onder het gaspedaal dat je niet volgas kunt. Snap je het dan??
Het ging niet om die laatste post van Niels maar om het motor praat in het algemeen,daar heb ik geen kaas van gegeten.
Daarom zeg ik petje af,hij is erg allround en verstaat z’n vak, dat is te zien.
Ik had het er laatst met Sik nog over dat ik best eens daar wil gaan kijken.Al die technische praat gaat mij boven m’n pet:hmmz
Maar respect voor je werk, zo te zien ben jij van alle markten aardig thuis:thumbupzo weer een klein updeetje,
dashbord bijna klaar.


gaspendaal aangepast en geplaatst

en even een tussen as zonder hanglager gemaakt.
deze is alleen om te passen,buis word nog vervangen door ééntje uit 1 stuk :D

Klopt,die heeft ook bij ons gelopen volgens mij had die koets ook achterschade gehad. was eerst metallic groen
Bedankt ik denk dat het zo gaat lukken:thumbup
origineel gepost door GSE
Staat der bij de Sennie B hrc niet op bij de Omega B staat der wel de cil diamter bij de aansluiting.Maar de aansluiting die bij een Sennie B het dichtste bij de rembekrachtiger zit is voor de vooras en die het verste weg zit is voor de achteras.
Je moet wel ff onthouden dat je verschil in remleidingen hebt tussen enkel geflenst en dubbelgeflenst…
“enkel geflenst en dubbelgeflenst…” wat houd dat in?
en zijn de cyl van een omega en een senator wel gelijk,hoeveel mm moet de cyl wezen?met de bus:jerry
Alleen met de rekord maar die was vrijdag al kappt,versnellingsbak aan gust.
Driften was verplaatst naat 17.00 uur
origineel gepost door manta_dennis
Mooi snap-off systeempie koek.
Zit al weer aardig schot in de zaak.:thumbupDa denk onie? zou je wel willen weten waar ik die vandaan heb hè:P
origineel gepost door Roderick
Ziet er weer netjes uit Sik, achterkant goed schoon. Dat was niet zo toen ik je zag driften op zandvoort.Ik hoop je snel te zien op zandvoort
:thumbup
Aankomend weekend weer tijdens de paasraces is het weer zover:D
laten we het netjes houden hè:fy1
gewoon jaloers:P
ben weer wat verder met de auto,het is niet veel maar hier toch wat foto’s
snap-off gemonteerd,das makkelijker uitstappen met m’n nogal grote six-pack:D


tank geplaatst


en wat met de bedrading aan het stoeien geweest.
ik ga zelf een nieuwe kabelboon maken om het geheel wat minder storings gevoelig te maken
geen loze en overbodige bedrading dus.





en vanavond nog even wat extra lampjes in het dashbord gezet

origineel gepost door McLambo
Maar, zou je dat nu wel doen een Ascona neus erop? Krijg je zo’n bastaard auto… ? :hmmzWat zeg jij nou:fy1:fy1:fy1…………..:D
-
AuteurBerichten