Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
[rquote=1820687&tid=136074&author=HAICO]mooi werk,dit ga ik ook nog een keer doen.
is het chassis wel breed genoeg voor een V8 ?[/rquote]
Nou moet ik ook zeggen dat ik dat van jou ook al eens eerder verwacht had,Haico.
maar aan de onderkant is een v8 niet zo breed,en ik heb geen binnenschermen.
En er zijn zoveel verschillende headers te koop dat er vast wel een paar zullen zijn waar ik mee weg kom.Ohja, dan vergeet ik bijna nog te updaten.
Achterkant voor 80% klaar (chassis moet even gedraait worden)maar goed genoeg om even te kijken hoe het eruit ziet als die weer op z’n wielen staan.



Zo gisteren weer wat verder gekomen met de achterkant van het chassis.
Chassis 10 cm ge-Z en de montage punten van de bladveren 20 cm hoger gezet.




Nee, hoef zelfs niet voor de motor terug te komen zei de beste man alleen als ik de kleur ging veranderen moest ik het laten wijzigen.
Er zit namelijk geen type goedkeuring op zo’n auto en ik heb ook geen apk meer.:vertagIk kijk meer op killbillet.com en radrodsrule.com, ik ken A.A.P. wel maar die auto’s glimmen te veel.





en morgen…… oh das vandaag al:o begin ik met de achterkant

Olympia? Volgens mij waren die er toen nog niet.:vertag
Dak choppen en de vloer omhoog alstie nog niet laag genoeg is idd. :vertag
Onderkant deur word onderkant koets dus dat scheeld ook weer een cm of 8.haha dat moet ook,fuck air-ride gewoon plat op z’n pens dat ding:P
Dat zijn idd de veren en schokkers inéén,het word toch zoals zoals ze dat in het wereldje noemen een fenderless met suicide front maw zonder schermen en de zijkanten van de motorkap eruit.
Zoiets als dit vind ik echt geweldig,het past goed bij het RatRod idee wat ik heb.

Maar één ding staat iig vast en dat is datie maximaal laag moet,dus daar ben ik maar mee begonnen.
Het moet allemaal old school dus ik ga zoveel mogelijk van het oude chassis en ophanging gebruiken.
Sorry voor de gare foto’s maar m’n fotocamera is zaterdag overleden dus deze zijn van de telefoon.Eerst maar eens zorgen dat het allemaal een beetje waterpas staat.


De slijptol erin :D

En een verzetje erin van 20cm :o


Deze zit op z’n plek nu de andere kant nog,er komt uiteraard nog wel een plaat aan beide kanten van de balk om em dicht te maken
Precies;)
Dus je vind mij geen echte liefhebber:hmmz
Allebij ,NL Drift Series en driftdagen
Moest gekeurd/geschouwd worden voor het kenteken en hij mag,als ik de papieren binnen heb, de weg op:o.
moetie het wel eerst doen natuurlijk:P maar apk hoeft niet meer:vertag:thumbupVandaag bij het RDW geweest in Arnhem.



en :jerry:jerry:jerry:jerry hij is goedgekeurd :thumbup
dus ik kan aan de slag,vanmiddag gelijk de schermen eraf gehaald en dat vind ik toch wel het mooiste staan.
Het chassis laten zakken,gechopt ,zonder schermen en alleen de bovenkant van de motorkap zonder zijkanten.

Gelijk eens goed bekeken hoe het allemaal zit en ik denk dat ik de voor en achteras ook orgineel laat.
Ik vind die wielen en die swingarm/schommel vooras toch wel apart staan,dat zie je niet elke dag op een Rod.


Ja vind ik zelf ook wel,moet alleen al m’n plannen in de prullenbak gooien:o
Hier een plaatje bij het praatje

en hier een slecht stukkie knip en plakwerk van mezelf

vrijdag naar de RDW om em te laten schouwen,ik ben benieuwd:hmmz
Netjes :thumbup
origineel gepost door sik
die foto’s staan hier ook al een poosje ;)Daar kijkt niet iedereen,ik namelijk ook nooit;)
Hier nog een paar actie pic’s van de Drift Ascona BCC.






En hier nog een filmpje waar ik ook af en toe eens langs kom glijden.
@Louwe,je hebt een u2u.
Bijna gelijk idd, vooral de neus,motor en onderstel zijn verschillend
Dit is een Six

en dit een super six
origineel gepost door Fl!pke
Echt vet zo’n Super Six:thumbupHoho,het is een 2 ltr. Six,een Super Six is jonger:vertag….:D
origineel gepost door louwe 16 klepper
wagen had ik ook al eens zien staan bij jou d8 ik
is al n paar jaar geleden;)als het enigzins op je tekkening gaat lijken
gaat dat een erg mooie rod worden:thumbup;)ik heb nog 2 chevy,s 350 liggen =5,7 ltr
1 met lager schade
en 1 was goed lopend tot m,n chevy van in brand vloog
:oheb ook nog een rover v8 over
is een 3.5
;)Is die motor erg beschadigd van de brand,Louwe?
@Grey Illusion,dit project zet ik zeker door, die hotrod blitz heeft moeten wijken voor deze omdat hier wel de goeie papieren bij zitten(1934 en die blitz was van 1966) en omdat het echt een hotrod kan worden, qua model zeg maar.
maareuh weer ff wat gedaan,
zijkantjes van de cabine even dicht geprutst


Haha,da denk Dennis het moet er toch een keer van komen:P
Volgens mij zijn er geen filmpjes,even geduld nog dus
Haha,ik hoef nix te doen zie ik wel Sik houd het topic wel bij:D
-
AuteurBerichten