Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dat denk ik niet nee,de achterkant loopt bovenaan bol v.l.n.r en onderaan hol v.b.n.o.
Daar heb je op z’n minst een engels wiel voor nodig.
En aangezien mijn voornaam geen Chip is heb ik die niet:P
Ik zou ook niet weten hoe ik em zou moeten gebruiken.Zo vandaag weer een beetje aan het prutsen geweest.
Na een poosje naar die kofferbak gekeken te hebben had ik zelf het idee dat ik niet kundig genoeg was om dat hele ding eruit te slijpen en weer netjes dicht te krijgen maar ik vond em wel aan de lompe kant.
Dus dacht ik datie maar wat kleiner moest worden en zo gezegd zo gedaan,7 cm er tussen uit geslepen en zo ziet het er nu uit.Voor

Na



En tussen door ook nog even met het dak aan de andere kant weer wat verder gekomen.

foto’s doen het weer,even een andere foto emmer aangeschaft:D
Het zijn allemaal vlakke ruiten dus dat moet geen probleem zijn denk ik om dat bij een bedrijf te laten snijden.
Welke kleur?
Hij is zwart met roest en dat blijft zo,het word tenslotte een RatRod
De lasnaden worden,waar nodig, wel wat weggewerkt met een beetje plamuur en verf ed. maar de basis blijft zo.
Het is de bedoeling dat ie er uit gaat zien of dat ie al 40 jaar ergens in een schuur heeft gestaan.
Rust is mother nature’s paint job,don’t mess with mother nature:Dvandaag ook weer wat verder gekomen,het dak is aan één kant klaar.





Natuurlijk suicide doors :D, dat was ik er idd nog vergeten bij te melden.
@ BigSexy,welk jaar? ik hoop dat je 2011 bedoeld anders word het wel een beetje kort dag:D
en die opmerking van die deuren had ik eidenlijk al eerder verwacht maar das niet zo moeilijk,ik ga de voordeuren verlengen en de achterdeuren dicht lassen.
het word dus een 2 deurs dus dat is dan ook weer opgelost;)iig wel de mijne;)
Nou zoals beloofd hier de foto’s
Vandaag het dak gechopt,voor 10 cm en achter 5cm er tussen uit



Omdat ik geen zin had in een lasnaad op het dak van links naar rechts heb ik het schutbord 6 cm naar achter verplaatst





en zo staatie er nu bij,nu alleen nog aflassen en afwerken.





zo dat was het weer voor vandaag
Het gaat wel lekker idd,vanavond het dak eraf gezaagd
voor 10cm er tussen uit en achter 5 cm morgen weer verder zal ik gelijk weer ff pica’s schieten.:D24 december 2010 om 22:59 In reactie op: Bettus accu’s projecten topic: UPDATE! 8-01-2012! #17560471Die foto’s van jou doen het goed of nie Melvin:wtf

Sow hé,das een grote:jerry
Zit de achteras al recht?
Jij kwam toch nog eens op de koffie,zei je?
Yep die is inmiddels van GJ.




Is goed Louwe,ik zie ze wel verschijnen
Maar ik ben vandaag een dagje vrij geweest en omdat ik morgen verplicht op m’n kont moet zitten :( ben ik vandaag maar eens lekker met de Six aan de gang geweest. :P
eerst maar even de bladveer steunen verder afgemaakt.

En omdat ik alleen ik de schuur was moest ik wat improviseren om de body er alleen op te krijgen.


En nou moet ik eerlijk zeggen nou hij zo laag is begin ik wel te twijffelen of de schermen er misschien toch op moeten.:hmmz



Achterkant zit al hoger,ik heb het achterste gedeelte wel 20 cm omhoog gezet en het voorste maar 10 en de bevestiging ook weer 20 cm dus dat is al klaar
Ik ga em verder niet boxen,het is de bedoeling dat het een traditional ratrod word dus ik ga zoveel mogelijk van de oude onderdelen en uitstraling behouden.
Ik ga er ook geen 500 pk monster van maken,de motor hoeft maar aan één ding te voldoen,en dat is dat het een small block chevy v8 moet zijn en de pk’s schelen me nix het gaat mij om het geluid.
vanavond niet veel gedaan,iets te veel aan de koffie gezeten :o
21 december 2010 om 21:57 In reactie op: Rekord A 1963 Project Update ! Chassis vertinnen ! #17569911Strak werk Niels,elke keer weer prachtig om naar te kijken die projecten van jou,hoe is het trouwens met die sierra afgelopen
Zelfde kleur als die van mij alleen is al het blauwe dan oranje
[rquote=1821113&tid=126988&author=FJay]god :P
kost ook wel wat zeg
laat ik dat ding eerst maar eens rijdend maken, kan altijd nog..
en @ koekie
het liefst het hoogst haalbare he ;)
en dan zou het een downgrade worden, dat is ook weer niet de bedoeling..
[/rquote]Ik snap ook niet waarom je de motor er zowiezo uit gehaald hebt.
Was meer dan zat geweest voor een c-tje
Jasper en Dex doen het met 120 pk’s op droog op zantvoort,dus het kan wel.zit er geen flitsert op de camera;)
Ik wil mezelf er verder niet mee bemoeien maar,als je nou gewoon een 2.0S met 4 bak erin lepelt dan kun je jezelf al heel best redden op nat,aangezien de meeste driftdagen op nat zijn,
Gan kan als je dan je geld en je vader op de goeie lijn hebt kun je altijd nog even verder kijken.
een kadett c met een 2.0s is al heel wat sneller en wentbaarder als zo’n lompe sierra.Troost je maar,bij mij gaat het ook niet altijd even snel,dat Ascona BCC drift apparaat heeft ook lang zat geduurt:jerry
Ik heb ook niet zoveel tijd, je moet natuurlijk wel een beetje doorgaan:D
Ik hobby 2 avondjes en de zaterdag dus dat valt nog wel mee en dan vriest het ook nog eens bij ons in de schuur:o, dus een beetje doorgaan dan krijg je het vanzelf warm:Pzou wel voldoende wezen maar word nog wel verstevigd,dat hoorde oon nog bij die 20% :-)
Maar ik wist nog niet goed hoe ik dat wilde hebben dus dan wacht ik daar even mee. -
AuteurBerichten