Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
24 juni 2011 om 15:47 In reactie op: manta b snokt heel de tijd tijdens rijden en stilvallen #17869014
neen zeker benzine getankt daar let ik meer dan 200% op hopenlijk niet gekloot door een of andere zot die iets in tank heeft gedaan maar kdenk het niet hoor kheb momenteel nog hydrolische stoters nokkenas timing zou goed moeten staan kleur boogies de kop is bruinkleurig en de bougie ronding zelf is pot zwart dus hij staat gewoon wat rijker wellicht compressie alle 4 op 10 normaal gezien zal nog even hermeten normaal gezien loopt hij heel lekker stationair maar hij gaat gewoon niet echt vooruit als je op de gas stampt maar stationair draaide hij (toen hij niet snokte of stilviel) gelijk een rallywagen :) kzal nog even alles nakijken maar zou het niet van de pomp komen ? kdenk dat ik beter een pomp heb die meer aankan dan 3bar op max vermogen
kuhmo zijn goeie banden maar ik zou ze persoonlijk niet meer steken want kruipen zeer graag steentjes in of deraan plakken en je wagen kan wel eens beschadigd geraken van steenslag bij sportiever rijden
ah oeie :) nuja iedereen heeft nu die website ook waar heb jij de jouwe besteld? grz
kga het anders doen normaal spagetti uitlaat tegen blok en 63mm full group a uitlaat lijn want kheb niks liggen dat past en liever die kopen dan originele ;)
volgens mij is die rvs versie van 400 € geen echte rvs kan mis zijn maar iets zegt mij dat het iets te veel naar chrome lijkt en volgens mij gewoon gespoten is
daarnet prijs gevraagt bij debeukelaere in koekelare website : http://www.safetydevices.be/” onclick=”window.open(this.href);return false;
340incl btw voor stalen versie 63mm group a op stock ik ga morgen een gaan ophalen want dringend nodig later wel eens bij stroeve een bestellen als ik meer tijd heb ;-) grzik denk ook wel dat de eerste demper kant motor kan passen vanavond of morgen eens bekijken
hm ok bedankt voor de info grz
@opel-motorsport wrote:
ja bij stroeve kan je een group n kopen volgens de site want deze is 60mm en ik wil der een van 63 mm
thx noneed2fear kga eens gauw mailtje sture :)goedkoper dan lahouter is debeukelaere in koekelare google daar eens op die zijn importeerder normaal daarvan en goedkoper dan lahouter normaal gezien
je hebt in elk geval de krukas nodig van een 2,4 maar dat is het duurste meestal
@2000 wrote:
Lijkt mij voor straat gebruik wat extreem. ik heb zelf ook een hurricane blok gehad met een vergelijkbaar nokkenas, maar onder de 3500 toeren was er niet mee te rijden, wat vooral vervelend is in de stad. Ik reed wel met injectie, misschien dat het met carbs beter gaat?
hey ik heb gelijk de indruk dat het mss wel beter met injectie gaat ;-) hij begint iets voor de 3000 bij mij maar stopt veel te vroeg deze week nog eens proberen spelen met hoeveel benzine enz.
indien het aan de nokkenas ligt die te scherp is welke nokkenas kan je me aanraden?
Hoeveel toeren zou een 2.0S met die graden nokkenas moeten kunnen doen met hydro klepstoters en alles origineel van klepveren enz. ? hij begint zoals verwacht maar te trekken vanaf +- 2600 toeren en stopt net voor de 5000
Als ik mij niet vergis moet die toch iets verder gaan … net over de 4000 toeren krijgt hij gelijk nog mini boost en rond de 4800 toeren ongeveer stopt hij kan ook aan de afstelling liggen maar kvraag mij gewoon af of hij Normaal meer toeren kan maken dan 4800… alvast bedankt Groeten Alex
Volgens Lahouter motorsport uit westvlaanderen moet het te doen zijn en volgens een kennis van mij die dezelfde nokkenas zitten heeft in een 2.4 moet het ook lukken ;-)
ging het gisteren ook posten maar je was me voor ;-) ik verlang al tot het spel uit is word zeker een kopertje en misschien toch maar eens kijken voor een stuur dan zien we direct of het het zelfde rijden is of in real ;)
@mar10manta wrote:
@knoll wrote:
ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde
dan iemand doen kijken naar de lichten vanachter en ik op de rem en gewikkeld aan alle zekeringen in de zekeringkast bleek er gewoon eentje los te zitten zoek daar maar achter ;-) maar of het het zelfde probleem is durf ik niet zeggen kan veel oorzaken hebben Grzhet probleem was dat de schakelaar op het dashbord kapot is! :cry
is toch geen zo’n groot werk gwn knopje eruit halen en vervangen
hier moeten we toch eens oplossing voor vinden die deurrubbers zijn mega zeldzaam in goede staat …
DAMN zeg welke lozer houd zich daarmee bezig ? ben ver zeker da ze suiker erin gekapt hebben of dergelijk kheb vroeger al gehoord dat ze dat durfden bij brommers suiker in tank doen
kzou hem in alle geval leeg pompen deftig uitkuisen en alle leidingen door blazen en aflaten overal en hopen dat hij draait met nieuwe benzine zo rot zeg voor die jongen was nogtans Pracht exemplaar zowiezo doe je dat niet bij Elke wagen zullen wellicht bende snotneuzen zijn of gekleurde sterkte nog
ik heb ook iets soortgelijks gehad ik heb alle ampulen vanachter vervangen (mss bij jou niet nodig) maar waren bij mij terug sterker de lampen en dan was het probleem bij mij nog het zelfde
dan iemand doen kijken naar de lichten vanachter en ik op de rem en gewikkeld aan alle zekeringen in de zekeringkast bleek er gewoon eentje los te zitten zoek daar maar achter ;-) maar of het het zelfde probleem is durf ik niet zeggen kan veel oorzaken hebben Grzman man man dat ze maar snel ophouden met allemaal dat kleur te nemen ben niet uniek meer :p
ik denk dat de rode kabel naar de batterij moet e die blauwe en paars omlijnde moeten denk ik alle 2 aan die massa bout gevezen worden op je injectie collecteur (dat klein boutje) denk ik toch correct me if wrong … en die gele omcirkelde moet op de fische zitten die achter je blok ligt die dient voor je benzine pomp dacht ik grz
17 maart 2011 om 11:05 In reactie op: Met spoed gezocht setje originele spatlappen voor een b1 man #17836332hey hm dus die voorste zn zonder logo origineel ok zien wel houden die originele genoeg tegen :)
kan mis zijn maar die zien er toch gelijk origineler uit bij ps autoteile :
http://cgi.benl.ebay.be/Federtopf-an-Hinterachse-Ascona-Manta-A-B-/390295326139?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5adf6a0dbb die heeft een groot rond gat ook zoals origineel
das mij niet helemaal duidelijk en die van manta24v hebben die niet grz
jepz zijn proper :) ga het asje waar ze opkomen ook zo proper zetten en minimuum 1 nieuwe schotel oplasn omdat deze na dat mn vriend een wiel verloren heeft toch diep is in gesleten en later komen er toch maar problemen van en hier in belgie mag je daar niet aan lassen dusjah beter op z’n geheel nieuwe schotel steken zal proper afgewerkt zijn met de nieuwe ankerplaten ;-)
-
AuteurBerichten