Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
de oranje manta b had ook sper zitten je hebt ook sneller grip bij droog asfalt maar bij nat asfalt durf ik nog niet zeggen dat het snellere tijd neer zet en webers hebben inderdaad meer koppel maar ik denk nog steeds dat je veel kan doen met injectie ook dat er snel maar fotos komen ;-)
al fotos? ;) budel was in orde jammer van de regen van vannacht en vandaag grz
13 juni 2012 om 07:14 In reactie op: probleem met benzine systeem geen problemen met lpg rijden #18033754wegens tijdsgebrek nog steeds niet kunnen dingen uitproberen maar daarnet terug probleem gehad bij starten (start altijd eerst op benzine en na x aantal tijd schakelt hij over)
hij bleef maar demareren en wilde niet aanslaan zat niet veel leven in maar heb hem kunnen overschakelen met beetje moeite naar gas zonder die draaide en hij draaide onmiddelijk terug goed op gas zal proberen om zo snel mogelijk maar eens naar de lmm te kijken
8 juni 2012 om 03:25 In reactie op: probleem met benzine systeem geen problemen met lpg rijden #18033751heb hem al wel eens horen schieten vooraan maar of dat backfire is geen idee
7 juni 2012 om 04:04 In reactie op: probleem met benzine systeem geen problemen met lpg rijden #18033749iemand een idee? alvast bedankt grz
heb met mn groene gsi wok in de tijd boven de 200 gegaan maar nu iets korter omdak op 1800 steek zit
10 december 2011 om 16:59 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947984probleem is opgelost samen met een vriend de kleppen allemaal bekeken en afgesteld tap laten draaien bij lahouter viel mee van prijs hopenlijk blijft hij zitten word afwachten grz en mercikes
1 december 2011 om 15:03 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947983Lahouter van ieper gaat voor mij ene maken zal van niet hoog vallen van prijs volgens hem is de originele die derin zit toch van staal kan iemand dat anders bevestigen? kzal toch best een speurtocht doen of ik het eventueel terug vind voor het meedraait als het nog niet te laat is als die dop erop zit steek ik ook gelijk oliedruk sensor en oliedruk meter zodat ik zie wat mn oliedruk doet
1 december 2011 om 04:51 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947982dus het beste is een alu pennetje te maken zijn die origineel van alu? grz
30 november 2011 om 22:32 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947981ah ok das al heel wat positiever want scheelde pak centen en tijd zal al een deel geruster slapen ;) 1000 keer vriendelijk bedankt alex
30 november 2011 om 21:35 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947978hoor net van iemand die denkt dat de nokkenas lagers ermee vast zitten kan dit of is dat uitgesloten anders is die lager ook wellicht weg .. Pf
30 november 2011 om 21:30 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947979en hoe diep moet ik die maken iets minder diep dan dat het zogezegt diep is? En gaat die niet losser worden als de blok warm krijgt? Dus de pen moet iets iets groter zijn dan het gat en dan konisch maken en erin tikken mercikes voor de nuttige info he vind het wel raar dat die er zomaar uitkomt heb zo een 4km gereden met lawaai uit kleppen hopenlijk geen schade ergens anders grz
30 november 2011 om 18:51 In reactie op: Zeer dringend gezocht dichtingsdop voor olie kanaal aan kop #17947977welja draad tapen in gietijzeren kop kweet niet of dat verstandig is waar moet je dan met je ijzervijsel naar toe :)
hey, tis dat ben van plan om ze allemaal te doen khoop dat er niet meer aan de hand is met de kleppen want ze maken echt wel veel herrie :) olie is in orde maar bedankt voor de tip ga ze volledige toer aanspannen mercikes voor de info grz
wat moet je doen bij hydro stoters bij een 2liter gsi blok als je al een of meerdere kleppen heel goed hoord laat me zeggen bijna enorm hoord :) hoe weet je dan welke je moet bijspannen om te beginnen of moet je ze eerst allemaal los zetten en dan aanspannen en 3/4 toer bij draaien? vriendelijk bedankt grz
heb ook al eens een klapband gehad rechts achter aan 160km/u gelukkig hebben alle vrachtwagens en andere auto’s snel plaats gemaakt dat ik direct naar de pechstrook kon gaan zonder veel schade
welja verlagen is niet echt een optie omdat er regelmatig word deelgenomen aan sportievere rondritjes zitten ook stukjes onverhard in meestal en wil niet echt overal beginnen happeren :) ik denk eraan om regelbare spax te steken rondom rond en dieselveren vooraan (halve ring wegdoen) om zo het effect te hebben dat de neus iets hoger staat,
een vriend van mij die rally rijd met die ascona b diesel heeft hem getest met de sper as onder nadat hij hem scheef had gezet was hij haast oncontroleerbaar deed totaal niet wat van hem gevraagt werd dit komt omdat de neus nu paar cm langer hangt dan de kont dat is niet echt goed voor de wegligging denk ik
ja en welke en hoeveel ringen moeten er af ongeveer :)
kweet dat hij niet zoveel zwaarder is maar toch alle injectie delen en 5bak weegt toch ook meer maar mn bedoeling is om neus omhoog te krijgen iets hoger dan de kont dus
hm kzal dat eens proberen H-400 anders heb ik zowiezo te weinig druk want hoger dan 2,4 bar is hij nog niet gegaan bij mijn weten en zal er toch andere pomp tegen moeten het zou moeten om gsi injectie gaan met koudstart
stationair krijgt hij vooraan ongeveer 2bar bij gas geven 2,4 bar bij gas lossen zakt hij even naar 1,7bar daarna terug naar 2bar is dat goed die waarden of te weinig?
kan wel jaarke duren maar kheb nu een nieuwe group a zitten onder mn b1 ook maar die maakt nu al meer kabaal dan mn groene maar komt deels omdat mn motor niet goed afgesteld staat ;-) deze week komt er originele nokkenas in terug en word die degelijker afgesteld :) misschien is mn filter intussen al wat weg vanbinnen
kzou zeggen nog eventjes geduld ik heb op mn groene manta b ook al jaren een group a zitten zelfde als die van jou het geluid is pas na ongeveer een jaar gekomen en nu na jaar of 3 is die echt wel luid aan het worden ik ga zeker boven de 100db zal dat ooit nog wel eens meten hoeveel ;) grz
zit nu terug met gsi injectie op mn 2.0S blok kdenk dat ik toch maar eens lagere nokkenas ga proberen iemand een aanbeveling voor originele blok enkel met group a uitlaat erop want verlies te veel koppel met 312° alvast bedankt
29 juni 2011 om 13:29 In reactie op: manta b snokt heel de tijd tijdens rijden en stilvallen #17869018das ook een optie of lagere graden nokkenas bijkopen die is nooit verloren want heb nog cih blokken lopen ga nog wel zien ;) bedankt om mee te helpen denken vanavond gaan we het nog eens bekijken
26 juni 2011 om 11:33 In reactie op: manta b snokt heel de tijd tijdens rijden en stilvallen #17869016welja denk dat biesheuvel of die qsp ook degelijke pompen heeft want originele bosch pomp kost om en bij de 200euro nieuw … en kga dat printplaatje nog eens vervangen en uitproberen of het uitmaakt kheb die dat erop zat eens beter gepositioneerd zodat hij weer klikte bij beweging gasmechanisme nu klikt het opnieuw (ervoor niet) maar probleem is nog steeds het zelfde dus ga ik hem nog eens vervangen en positioneren en zien of dat uitmaakt ga dan ook eens de benzine druk meten grz
-
AuteurBerichten