knoll

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 306)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: 22e Internationale Opel Kadett C Meeting Budel #17987062

    de oranje manta b had ook sper zitten je hebt ook sneller grip bij droog asfalt maar bij nat asfalt durf ik nog niet zeggen dat het snellere tijd neer zet en webers hebben inderdaad meer koppel maar ik denk nog steeds dat je veel kan doen met injectie ook dat er snel maar fotos komen ;-)

    In reactie op: 22e Internationale Opel Kadett C Meeting Budel #17987054

    al fotos? ;) budel was in orde jammer van de regen van vannacht en vandaag grz

    wegens tijdsgebrek nog steeds niet kunnen dingen uitproberen maar daarnet terug probleem gehad bij starten (start altijd eerst op benzine en na x aantal tijd schakelt hij over)

    hij bleef maar demareren en wilde niet aanslaan zat niet veel leven in maar heb hem kunnen overschakelen met beetje moeite naar gas zonder die draaide en hij draaide onmiddelijk terug goed op gas zal proberen om zo snel mogelijk maar eens naar de lmm te kijken

    heb hem al wel eens horen schieten vooraan maar of dat backfire is geen idee

    iemand een idee? alvast bedankt grz

    In reactie op: Achteras vraagje #17955193

    heb met mn groene gsi wok in de tijd boven de 200 gegaan maar nu iets korter omdak op 1800 steek zit

    probleem is opgelost samen met een vriend de kleppen allemaal bekeken en afgesteld tap laten draaien bij lahouter viel mee van prijs hopenlijk blijft hij zitten word afwachten grz en mercikes

    Lahouter van ieper gaat voor mij ene maken zal van niet hoog vallen van prijs volgens hem is de originele die derin zit toch van staal kan iemand dat anders bevestigen? kzal toch best een speurtocht doen of ik het eventueel terug vind voor het meedraait als het nog niet te laat is als die dop erop zit steek ik ook gelijk oliedruk sensor en oliedruk meter zodat ik zie wat mn oliedruk doet

    dus het beste is een alu pennetje te maken zijn die origineel van alu? grz

    ah ok das al heel wat positiever want scheelde pak centen en tijd zal al een deel geruster slapen ;) 1000 keer vriendelijk bedankt alex

    hoor net van iemand die denkt dat de nokkenas lagers ermee vast zitten kan dit of is dat uitgesloten anders is die lager ook wellicht weg .. Pf

    en hoe diep moet ik die maken iets minder diep dan dat het zogezegt diep is? En gaat die niet losser worden als de blok warm krijgt? Dus de pen moet iets iets groter zijn dan het gat en dan konisch maken en erin tikken mercikes voor de nuttige info he vind het wel raar dat die er zomaar uitkomt heb zo een 4km gereden met lawaai uit kleppen hopenlijk geen schade ergens anders grz

    welja draad tapen in gietijzeren kop kweet niet of dat verstandig is waar moet je dan met je ijzervijsel naar toe :)

    In reactie op: Alles op een rij: Kleppen stellen #17309791

    hey, tis dat ben van plan om ze allemaal te doen khoop dat er niet meer aan de hand is met de kleppen want ze maken echt wel veel herrie :) olie is in orde maar bedankt voor de tip ga ze volledige toer aanspannen mercikes voor de info grz

    In reactie op: Alles op een rij: Kleppen stellen #17309789

    wat moet je doen bij hydro stoters bij een 2liter gsi blok als je al een of meerdere kleppen heel goed hoord laat me zeggen bijna enorm hoord :) hoe weet je dan welke je moet bijspannen om te beginnen of moet je ze eerst allemaal los zetten en dan aanspannen en 3/4 toer bij draaien? vriendelijk bedankt grz

    In reactie op: Ongeval zee bruggetunnel #17945109

    heb ook al eens een klapband gehad rechts achter aan 160km/u gelukkig hebben alle vrachtwagens en andere auto’s snel plaats gemaakt dat ik direct naar de pechstrook kon gaan zonder veel schade

    In reactie op: veren vraag na ombouw 16N naar 2.0E met injectie #17799815

    welja verlagen is niet echt een optie omdat er regelmatig word deelgenomen aan sportievere rondritjes zitten ook stukjes onverhard in meestal en wil niet echt overal beginnen happeren :) ik denk eraan om regelbare spax te steken rondom rond en dieselveren vooraan (halve ring wegdoen) om zo het effect te hebben dat de neus iets hoger staat,

    een vriend van mij die rally rijd met die ascona b diesel heeft hem getest met de sper as onder nadat hij hem scheef had gezet was hij haast oncontroleerbaar deed totaal niet wat van hem gevraagt werd dit komt omdat de neus nu paar cm langer hangt dan de kont dat is niet echt goed voor de wegligging denk ik

    In reactie op: veren vraag na ombouw 16N naar 2.0E met injectie #17799811

    ja en welke en hoeveel ringen moeten er af ongeveer :)

    kweet dat hij niet zoveel zwaarder is maar toch alle injectie delen en 5bak weegt toch ook meer maar mn bedoeling is om neus omhoog te krijgen iets hoger dan de kont dus

    In reactie op: hoeveel benzine druk bij 2.0E #17908298

    hm kzal dat eens proberen H-400 anders heb ik zowiezo te weinig druk want hoger dan 2,4 bar is hij nog niet gegaan bij mijn weten en zal er toch andere pomp tegen moeten het zou moeten om gsi injectie gaan met koudstart

    In reactie op: hoeveel benzine druk bij 2.0E #17908295

    stationair krijgt hij vooraan ongeveer 2bar bij gas geven 2,4 bar bij gas lossen zakt hij even naar 1,7bar daarna terug naar 2bar is dat goed die waarden of te weinig?

    In reactie op: group a vraagjes #17908776

    kan wel jaarke duren maar kheb nu een nieuwe group a zitten onder mn b1 ook maar die maakt nu al meer kabaal dan mn groene maar komt deels omdat mn motor niet goed afgesteld staat ;-) deze week komt er originele nokkenas in terug en word die degelijker afgesteld :) misschien is mn filter intussen al wat weg vanbinnen

    In reactie op: group a vraagjes #17908772

    kzou zeggen nog eventjes geduld ik heb op mn groene manta b ook al jaren een group a zitten zelfde als die van jou het geluid is pas na ongeveer een jaar gekomen en nu na jaar of 3 is die echt wel luid aan het worden ik ga zeker boven de 100db zal dat ooit nog wel eens meten hoeveel ;) grz

    In reactie op: 2.0S met sportnokkenas van cat cams van 312° #17846792

    zit nu terug met gsi injectie op mn 2.0S blok kdenk dat ik toch maar eens lagere nokkenas ga proberen iemand een aanbeveling voor originele blok enkel met group a uitlaat erop want verlies te veel koppel met 312° alvast bedankt

    das ook een optie of lagere graden nokkenas bijkopen die is nooit verloren want heb nog cih blokken lopen ga nog wel zien ;) bedankt om mee te helpen denken vanavond gaan we het nog eens bekijken

    welja denk dat biesheuvel of die qsp ook degelijke pompen heeft want originele bosch pomp kost om en bij de 200euro nieuw … en kga dat printplaatje nog eens vervangen en uitproberen of het uitmaakt kheb die dat erop zat eens beter gepositioneerd zodat hij weer klikte bij beweging gasmechanisme nu klikt het opnieuw (ervoor niet) maar probleem is nog steeds het zelfde dus ga ik hem nog eens vervangen en positioneren en zien of dat uitmaakt ga dan ook eens de benzine druk meten grz

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 306)