Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
GSI is standaard een 1.6, Xe_freakgrunn…
Kan ook heel goed met de koude wind en/of tegenwind te maken hebben… Met de wind in de rug gaat mijn standaard X14XE bijna 25km/h harder dan met tegenwind ;)
En u bent?
53 is toch geen foutcode? :S
Heb het even nagekeken…
LJN: AV5253, Gerechtshof Leeuwarden , WAHV 05/00735
3.11. Het hof is daarom van oordeel dat de op de autoruiten aangebrachte folie het zicht van de bestuurder belemmert indien als gevolg daarvan:
– de lichtdoorlaatbaarheid van de voorruit minder dan 75% bedraagt en/of
– de lichtdoorlaatbaarheid van een zijruit minder dan 70% bedraagt en/of
– de lichtdoorlaatbaarheid van de achterruit minder dan 70% bedraagt, terwijl de auto niet is voorzien van een rechterbuitenspiegel.De enige folie die er bij mij op zit is een soort bewapenings-folie ter preventie van een snelle inbraak… Zelfs met de hoek van een baksteen erop meppen heeft geen zin :P
Die rommel van de Action heb ik ondertussen al niet meer op m’n ramen zitten…
Ik dacht trouwens dat het 65% of 75% doorzichtigheid was ipv 45%. Maar inderdaad; standaard zijn alle ramen al enigszins geblindeerd, en dat komt uit op ongeveer 75 a 80%.26 januari 2011 om 22:39 In reactie op: autoambulance gezocht voor vervoer manta carroserie #17709249Gewoon op zoek naar een oprijwagen. In veel gevallen is het toegestaan om hier met een B-rijbewijs achter het stuur te gaan zitten. Je zou zelfs kunnen vragen bij de lokale sloop of garage of ze deze een dag willen verhuren mochten ze er eentje in het bezit hebben.
Mocht je ooit besluiten om met je eigen auto wat strepen te gaan zetten in Zandvoort, dan zou ik sowieso even de polis van je auto nakijken. Vaak staat er in dat auto’s bij het gebruik van straat- of circuit races niet verzekerd worden.
In het geval van Ditzo staat er: Wij vergoeden geen schade die ontstaan is:
> Tijdens wedstrijden waarbij de auto is gebruikt.
> Door illegale of criminele activiteiten van jou.Nu zal het tweede niet echt van toepassing zijn. Als je auto van een circuit af gesleept wordt, zal je toch moeten bewijzen dat er geen wedstrijd aan de gang was.
Check de site zou ik zeggen… Ze hebben meerdere pakketten ;)
Die auto’s zijn voor dat doeleinde verzekerd, voor zowel het circuit als openbare weg.
Ik zou sowieso gaan voor het circuit, anders ben je binnen no-time je rijbewijs kwijt :P
Wanneer gaat de Opel-Garage open DarkNL08?
Weet niet precies waar deze zit, maar je zou het op de ouderwetse manier kunnen proberen te vinden; draadjes volgen :P
Er zijn CV-systemen die een klik-geluid maken als je de auto open of dicht draait. Je zou hiernaar kunnen luisteren om de lokatie te vinden. Hierbij heb ik het niet over het klikgeluid in de deuren ;)Dat is allemaal geregeld door Race Planet. Al rijd je een Lamborghini Gallardo compleet tot koekkruimels, dan is het niet jou zorg (behalve dat je heelhuids uit die auto komt). Zulke auto’s zijn speciaal verzekerd voor dit doeleinde en hier betalen ze dan iedere maand ook hun prijs voor.
€ 400,- voor het inbouwen van een andere CV-module?? Het is een pakketje van 20,- bestellen, kastje overplaatsen en een paar draadjes doorverbinden.
Het enige wat ik kan bedenken is dat ’t een ander mechanisme is, het zogenoemde pulse-systeem, en dan werkt het niet op het standaard systeem van de wisselende + en -. Weet niet wat er standaard in zo’n B’tje zit eigenlijk.Mocht het zo zijn dat ’t gewoon een kwestie is van een wisselende + en -, dan ben je voor 20,- en een kwartiertje werk klaar. Wat de garage waarschijnlijk in gedachte heeft is het totaal omwisselen van alle motortjes en de rest van het systeem. Dan kunnen ze wel aan de 400,- komen.
18 januari 2011 om 10:59 In reactie op: Als ik rij en het regent hard stopt de motor van mijn Opel C #17800166Gevalletje kortsluiting is mijn gok…
Al gekeken naar natte plekken onder de motorkap net nadat hij uitgevallen is? En valt dan alleen de motor uit of zijn er ook zekeringen gesneuveld?
[rquote=1839478&tid=140291&author=BlackSapphire][rquote=1839441&tid=140291&author=mayhem]flol
als t corsa dude geweest was, dan had er geen hond gereageerd
:jerry[/rquote]
tuurlijk niet:jerry[/rquote]
Dan zou het toch forum-vervuiling zijn geweest? :agentIs helemaal waar ja, daar schijnt ook iets mee te zijn! Probeer dat eerst eens voordat je er aan gaat rommelen. Dit was bij de Vectra van m’n ouders ook het probleem enige tijd geleden.
Afstandsbediening of niet, dat maakt niet uit. Het is uiteindelijk toch CV :)
Meestal is uit het boekje van de auto wel op te maken welke zekering het is. En als je het weet, kan je natuurlijk stuk voor stuk eruit trekken, maar dat vinden de radio en TID niet zo leuk…
Uhmm… Ja… Dit zou in het vakje ‘forum-vervuiling’ kunnen. Voortaan of direct even in het andere topic zetten bitte ;)
[rquote=1835953&tid=140013&author=simon_marksmarks]dat klopt helemaal voor een 4 cilinder.
Een 4 cilinder zal altijd wat nerveuzer zijn dan bijvoorbeeld een 6 cilinder die op de snelweg makkelijk rond de 2000 toeren kan rijden rond de 100km/u. dat maakt 6 cilinders ook wat prettigere snelweg auto’s vind ik persoonlijk.
maar ik ben toch meer een 4 cilinder liefhebber :)[/rquote]
Ben ik het niet mee eens…Met een 4 cilinder kan je ook gerust 100 km/h @ 1800 rpm rijden. Ligt aan de versnellingsbak die aan je motor hangt…
Denk dat je deze beter in de thread van “Show hier je Corsa” kon zetten.
M’n buuv rijdt 1 op 18 met haar Combo. Is een 1.7 CDTi… Zoals caponetyuh al zei; ligt aan je rechtervoet…
Paperclip-methode ;)
Is gratis en kan je heeeel gemakkelijk zelf doen :)
[rquote=1824685&tid=139118&author=G-Junit]Is het niet toevallig de EGR klep die verstopt zit en constant open staat? Dan kan ie verstikken in zijn eigen uitlaat gassen.
Ook eens gehad met de de toenmalige ’94 Vectra van m’n vader. MMS lampje branden en rot lopen. Uiteindelijk hortend en stotend bij de werkplaats gekregen om deze te laten vervangen.[/rquote]
Aanvulling: de motor valt uit als je ‘m stationair wilt laten draaien?Corsa SE => Snow Edition
-
AuteurBerichten