Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Als hij gaat flossen terwijl je ‘m volledig intrapt, dan zou ik zeggen dat de kabel bijgesteld moet worden.
Ok… Waar? Wanneer? Hoe laat? Wie? Waarom?
[rquote=1874219&tid=143028&author=louwe 16 klepper][rquote=1873731&tid=143028&author=Klopper]Dan zou purschuim haast een optie zijn bij zoveel kit… Maar logischerwijs bedoelt hij eerder 8/10mm :)[/rquote]
als ge t nie meer wit
gebruik dan pur of kit :P:P:P
zo werkt het in de bouw
geloof ikdus waarom bij carglass niet:o:jerry:jerry:jerry[/rquote]
Dat van de bouw klopt helemaal :P Al zijn ze er gelukkig wel slimmer op geworden om dingen op te lossen :P
Kitten van de ruiten is zonder problemen gelukt en zitten weer netjes op z’n plaats (achterruit + B-stijl-ruiten). Ook meteen even voor de wasstraat gejaagd en geen lekkage gevonden :D
Motortje hoeft er volgens mij niet bij. Wel een ander / extra CV-kastje (het regelkastje)… Een complete set heb je al voor 20 euro… Dus opzich hoef je alleen maar op zoek te gaan naar een regelkastje, en meer niet… Die moet je er tussen zetten, en klaar is Johnny :)
Dan zou purschuim haast een optie zijn bij zoveel kit… Maar logischerwijs bedoelt hij eerder 8/10mm :)
@DeMeistah: Ben ik altijd al geweest ;) Maar als ik vraag of iemand een bepaalde methode of procedure voor heeft, dan komt het niet helemaal overeen met de vraag of ik moet snijden of gewoon plakken.
Het is toch gewoon een gezond laagje kit om de opening plakken, rubber om de ruit zetten, en deze er in z’n geheel in drukken?
Of denk ik hier nou te makkelijk over?
Goed, en nu terug naar de vraag; hoe kan ik deze er het beste weer terug in zetten? Bepaalde procedures hiervoor?
Ramen blinderen? Kan je tenslotte zelf doen :)
Thnx Yo!rick,
Het heeft wel iets geholpen, maar niet veel :(
Een introductie wie je bent en wat voor auto je hebt, zal wel op z’n plaats zijn.
Dankjewel :)
Even kort samengevat;
Grootlicht werkt altijd, zowel seinend als constant.
Stadslicht / parkeerlicht werkt ook naar behoren
Dimlicht werkt niet, ondanks dat je de knop op het dashboard volledig naar rechts hebt gedraaid?Hoewel het mij stug lijkt, kan je natuurlijk altijd nog een van de lampjes controleren of er toevallig iets doorgebrand is.
Wim; zit er achter de dashboard-schakelaar ook een relais gemonteerd?
[rquote=1865286&tid=142407&author=Mr. Horsepower][rquote=1865084&tid=142407&author=Klopper]Ik krijg de temperatuur nooit hoger dan 93 graden. En dat haal ik pas als ik 120km/h in z’n 4 blijf rijden, kwartiertje ofzo…[/rquote]
waarm doe je zo iets ?:puke
of was je vergeten dat je een 5 had :wtf
trouwens ik heb een c14nz gehad die had dat ook … had thermostaat ook al eens vervangen dat hielp ook niet ….
daarna met een koele thermostaat ging het al een stuk beter.
[/rquote]Omdat ik regelmatig kijk naar hoe mijn auto reageert op bepaalde dingen…
Maak je maar geen zorgen, normaal gaattie bij de 80 km/h over op z’n 5 ;)Ik krijg de temperatuur nooit hoger dan 93 graden. En dat haal ik pas als ik 120km/h in z’n 4 blijf rijden, kwartiertje ofzo…
Alarm niet afgegaan? Zelfs toen ik even aan de grill zat te rommelen, ging het alarm al af :P
Ik hou het altijd aan op 1 op 14 a 1 op 15… Maar ik heb er dan een X14XE in liggen…
Ik blijf gewoon stug doorrijden wat ik altijd al heb gereden met m’n auto’tje… En mocht het echt gek gaan worden, dan ga ik wel even shoppen in BE ;)
Ik heb nog wel een turbo’tje liggen voor de Corsa, maar ik heb er geen gegevens van…
Grappig hanskadett :)
Posts: 1300
Registreerde: 18-4-2009
Lokatie: weert
Lid Is Online1300cc en 1300 posts :P
Ontopic:
Ja, dit is gewoon mogelijk :)
6 februari 2011 om 00:24 In reactie op: motor start niet, computer vervangen (of toch niet??) #17811002Opnieuw gesealed? Zal toch eens even navragen bij een andere Opel-garage of ze dat zelf wel kunnen, want dit is zo’n groot broodje-aap verhaal :P
Rekening niet betalen, klaar…
Ik zat met hetzelfde probleem. Heb alles zoveel mogelijk op z’n plek geduwd en vervolgens de schroefjes aan de binnenkant van de wielkast vast gemaakt… Zodra die op z’n plek zitten, is de rest een eitje…
Wat betreft de schroefjes die bij de wielkastrand horen, die horen er eigenlijk doorheen, maar als het niet gaat, niet gaan zitten trekken of rommelen, gewoon een stukje van het oog afzagen of knippen (van je nieuwe bumper), en onder je wielkastrand steken. Mooier dan dit krijg je het waarschijnlijk niet…4 februari 2011 om 18:50 In reactie op: motor start niet, computer vervangen (of toch niet??) #17810998Hoi Thehog, graag voortaan eerst even een korte introductie geven van wie je bent :)
Verder zou ik zsm terug gaan naar de garage, navragen wat ze precies hebben gedaan, en dat je per se de computer, die zogenaamd uit je auto is gehaald, in eigen bezit wilt hebben. Logischerwijs zullen ze dan zeggen dat ze ‘m weg hebben gegooit, maar daar moet je niet mee akkoord gaan. Er is geen bewijs dat ze ‘m vervangen hebben, en met de kenmerken die je noemde van het apparaat zal je toch inderdaad een verschil moeten zien met de nieuwe. De foto kan je gebruiken als bewijs dat ’t niet klopt.
Bedenk wel; het zijn je eigen centen die hun er doorheen proberen te jagen…
Vectra van m’n ouders is donkergroen, maar op de papieren staat gewoon blauw…
Extra tekens zullen wel met de verkeers-info te maken hebben via de radio, maar dat andere is mij nog steeds een raadsel…
Persoonlijk zou ik geen vertrouwen hebben in de bout-verbindingen bij de X-constructie achterin. Dan zou ik het eerder vast lassen… Dat zal het eerste punt zijn wat op zal geven bij een zware crash…
Naar mijn weten ligt het ook aan de motor die erin ligt. Zoals genoemd is de c14sz heel makkelijk, maar de X14XE is een drama om bij te komen…
-
AuteurBerichten