Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mooi vectra wim, nu maar weer spotten in het dorp :D
Gelukkig is het probleem verholpen, wel jammer van de 325 euro voor de egr, vacuum slang is een stuk goedkoper.
missien een stomme vraag maar heb je de fout melding gereset na het schoonmaken van je egr?. Bij mij was hij na het resetten even weg maar kwam al snel terug nu heb ik een 1.9cdti en daarvan is de erg een stuk goedkoper als die van jou dus heb ik er maar een nieuwe ingezet. vacuumslang is zo te doen ff nakijken lmm, staat wel wat van op het net maar zal niet weten hoe je deze kan schoonmaken. maar hoe is het vermogen onderin?
Merci dus toch ff losmaken boven
Groningen is niet in de buurt sorry, maar het is echt niet zo heel moeilijk. Zelf een setje van conrad deze moet je aansluiten op je verlichting welke gaat branden indien je de auto in zijn achteruit zet. Het geluids kastje zit bij mijn reservewiel. Werk bij mij perfect. S6 er mee
@sw_reijnders wrote:
begin eerst eens met te zeggen wat voor nieuwe vectra je hebt ;)
Hij heeft een Opel Vectra GTS 1.8 16v!
Die van mij gaat weer naar frankrijk,samen met twee alc testers en een tom tom zonder flitspalen
19 maart 2012 om 09:54 In reactie op: Nieuwe verkeerswet/alcoholtest flitspalen tom tom/Frankrijk #17853290Wat een gezeur over apen, moslims etc, het gaat er om dat mocht je naar frankrijk gaan of er doorkomen je in ieder geval op de hoogte ben .met fucking 1500 euro kan ik een hoop leuke dingen doen voor mijn vectra en denk vele van mijn mede forum leden ook. Geld besparen is beter dan het nutteloos uit te geven aan de franse politie
19 maart 2012 om 09:49 In reactie op: Nieuwe verkeerswet/alcoholtest flitspalen tom tom/Frankrijk #17853289@Astraman wrote:
Boete is 11 euro? En wat kost die test dan?? ;)
Volgens de anwb zijn ze bij de pomp te koop voor 2,50 maar eerst zien dan geloven
Je moet er twee hebben.Ik heb de mazzel dat mijn vader en moeder hun best hebben gedaan ben dik 2 meter.
1 keer het aan de stok gehad met een golfje ging mij dan ook na het akkefietje volgen ( dat moet je niet doen ). vervolgens mijn auto aan de kant gezet nadat hij tot drie keer mijn bumper probeerde te kussen. komt erg een opgefokt kereltje aanlopen van nog geen 180 voordat hij bij de auto was stapte ik de auto uit en vraag op een zeer vriendelijke manier wat het probleem is, nog nooit iemand zo snel weg zien rijden. :DJe kan er ook een weerstantje tussen zetten dan geeft de bc ook geen fout melding meer. led heeft minder watt dan gewoon stadslicht. Bij controle check denk je bc dat deze stuk zijn omdat die verwacht een minimale weerstand van 5 watt ipv 1 watt met een weerstandje los je dit probleem gemakkelijk op.
Ze zijn echt ideaal en ja kan er met de ramen open mee reiden. Op de snelweg met 130km ook geen probleem. Ik heb ze gehad in mijn Astra g station en nu in mijn vectra c sw.
Weet ook dat er twee leveranciers zijn sonniboy en privacy shades
zelf heb ik ze van Sonniboy waren iest goedkoper en passen in mijn vectra sw perfect
http://www.sonniboy.nl/Opel/Bekijk-alle-producten.htmlBij de site van mtech saat dat dit wel kan bij de 150 pk maar niet bij de 120, EDS doet dit wel volgens mij. weet je iemand in de buurt van rotterdam dan >
iemand bekent met MTech.
foto is volgens mij niet goed maar motor code wel 139 euro ex verzend kosten is te doen.
http://www.opel-tuning.nl/indexx.php?View=page&part_id=851342&lhid=&lvid=&mid=43″ onclick=”window.open(this.href);return false;Vandaag alles nagelopen en opnieuw uitgelezen komt de P0400 weer boven, Onjuiste werking EGR. Het schoonmaken van de EGR heeft helaas geen zin gehad.
Daar in tegen is de auto wel lekker nagelopen
Nieuwe luchtfilter
Nieuwe brandstoffilter .
nieuwe vacuümslang en mijn gasklephuis is weer lekker schoon.
Iedereen BEDANKT :wors voor het meedenken en de tips :thumb
Nu opzoek naar een nieuwe egr.
Iemand nog een goed en goedkoop adresje?grt Gerard
Auto gaat niet in noodloop ( gelukkig niet ) misschien gek maar kan het niet mijn luchtmassa meter zijn ? en zo ja is deze zelf schoon te maken
Onderschrift aangepast :afroKlopt van 120 pk gechipt naar 150, even voor de zekerheid opgezocht geen wervelkleppen.
Ik moet er even bij vermelden dat de auto opzich soepel rijd en dat na het schoonmaken van mijn egr het verbruik weer normaal is en het vermogen terug Gasklephuis ook gedaan.
Als het mijn wervelkleppen zijn zou de motor toch met enige regelmaat inhouden en afslaan?
15 februari 2012 om 20:24 In reactie op: Gvd eerst p2279 toen p0400 en nu het storingslampje #17990124Sinds 1 uur branden beide Auto met sleutel en Motormanagement lampje geeft nu de egr weer aan morgen maar een nieuwe kopen, schoonmaken heeft geen zin gehad zo te zien. Auto met sleutel kan duiden op het filter maar krijg daar geen melding van in de opcom. maar staat in het boekje. morgen maar weer verder ben het nu ff zat.
To Be Continued15 februari 2012 om 16:27 In reactie op: Gvd eerst p2279 toen p0400 en nu het storingslampje #17990121Na het vervangen van mijn vacuum slang nog steeds geen vermogen onderin :(
Egr klep schoongemaakt en weer vermogen :D
Gaat nu weer het storingslampje branden, opcom er aan geen melding maar wel :fy1 irritant dat dit blijft branden.
Ooit gelezen dat als je de accupolen los haal de auto zich opnieuw gaat inlezen en reset maar helaas ook dit had geen resultaat.
Maar even naar mijn brandstoffilter kijken en hopen dat dan de :fy1 :puke :swear melding weg blijft, misschien dat daar vocht inzit.
Een van jullie ervaring met het aftappen hiervan of kan ik hem beter gelijk vervangen15 februari 2012 om 11:00 In reactie op: Gvd eerst p2279 toen p0400 en nu het storingslampje #17990112Dat gaat helemaal goed komen maar kan er morgen pas mee beginnen. toch tijd vandaag :D
maar in ieder geval bedankt voor de link PYRONice
15 februari 2012 om 07:46 In reactie op: Gvd eerst p2279 toen p0400 en nu het storingslampje #17990110Vacuum slang vevangen had geen resultaat, bleef onderin geen vermogen hebben. Nogmaals opcom aangehangen en daar was die dan de egr klep. Auto staat nu stil morgen maar ff naar kijken.
13 februari 2012 om 16:02 In reactie op: Gvd eerst p2279 toen p0400 en nu het storingslampje #17990119De op de foto meest rechts is bij het aanhechtingspunt erg poreus deze dan ook maar even vervangen en als we dan toch bezig zijn nemen we de EGR gelijk maar even mee. hopen dat het probleem daarmee is opgelost. laat het nog even weten.
grt gerard en bedank jurgen :thumbup
13 februari 2012 om 13:18 In reactie op: Gvd eerst p2279 toen p0400 en nu het storingslampje #17990118
dit zijn toch de vacuüm slangen? deze zijn dringend aan vervangen toe
-
AuteurBerichten