Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@opel-mark wrote:
Vandaag de 1.4 gechiptuned met eds ipf programmer van 90 naar(wat eds opgeeft) 105pk
Mark
Merk je nu ook veel verschil?
@Fearless wrote:
Als iedereen nou ff zn glazen controleerd, en vervolgens vast kit van achter…
Vallen ze er voorlopig ook niet uit.Heb het van de winter ook gehad. Zag hem trillen dus voor de zekerheid maar eruit gehaald en opnieuw vast gekit. Zit weer muurvast!
@DarkNL08 wrote:
Doetinchem! Ook een echte Achterhoeker king:
Vandaag de auto nog bij het oude Amphion geparkeerd om te shoppen ;)
@frank de jonge wrote:
Kheb de restrictors uit de filterbak gehaal van mn Astra H GTC turbo
Heb ik een aantal weken geleden ook gedaan. Zowel uit de deksel als de bak zelf. Ik merk niet echt veel verschil, al lijkt het of de auto onderin iets meer trekt. Het klinkt overigens wel beter vind ik. Je hoort iets meer aanzuig geluid.
Zitten er ook op gelijmd als ik het goed heb. Je kunt ze dus alleen maar kapot eraf krijgen.
Varsseveld, een echte Achterhoeker dus!!!
Ze werden volgens mij origineel geleverd op de Nurburgring dus bij de dealer zijn ze wel te verkrijgen waarschijnlijk.
Hoeveel heeft die gelopen dan?
Alles blauw!
Dat kan altijd. Ik denk alleen dat het je een vermogen gaat kosten! Misschien kun je eerst opzoek gaan naar een bedrijf die het kan repareren?
inderdaad. Ik kan mijn benen ruimschoots strekken hoor. Weet je zeker dat je de stoel in de achterste en onderste stand hebt staan?
Hoe lang is je vader dan? Ik ben zelf 1.90 en als de stoel helemaal naar achter staat en in de laagste stand kan ik niet eens fatsoenlijk bij de pedalen.
Weet je zeker dat het roest is onder de strip? In die strip blijft namelijk water staan waardoor die zelf ook roest. Hierdoor loopt er vaak roestwater uit waardoor het lijkt ofdat de carroserie roest maar dit is meestal niet het geval!!
Reinigen en beschermen is moeilijk. Je moet het kunststof eerst goed ontvetten waarna je het kunt voeden. Gebruik een APC (all purpose cleaner) voor het ontvetten. Je kunt het kunststof daarna weer voeden en zwart maken. Hier zijn heel veel soorten middelen voor te vinden. Een goede is Black Wow.
Dit is overigens alleen voor de buitenkant. Voor de binnenkant kun je APC sterk verdund gebruiken om het te reinigen en daarna te voeden met een middel als Natural look van poorboys.@astrawez wrote:
Vandeweek en vandaag weer gespot op sloperij van Zutphen in Veghel:
Deze Astra GSI C20NE in nog zeer goede staat en nog helemaal compleet!! Voor degene die wat zoekt, weet nu waar het te vinden is..



Onder de kap

Ook nog een net en compleet interieur

Groetjes!!
Compleet, compleet… Ik heb ze wel eens completer gezien ;) :jerry
Even serieus; goede post! Hier zitten nog een boel nuttige onderdelen op!Is net zoiets als met schijven of trommels achter. Ligt ook aan de motorinhoud of uitvoering
de CIM regelt alles rond je tellerbak. Hij laat alle onderdelen met elkaar communiceren zoals de startblokkering etc. Deze willen nog wel eens kapot gaan waardoor je auto de sleutel niet altijd herkent.
Kan zijn dat de sleutel slecht contact maakt maar in het slechte geval heeft je cim zijn slechtste tijd gehad….
Ik zou dan voor hoogglans dak, spiegels gaan en matzwarte velgen. Een hele sterke glans op velgen vind ik nooit zo mooi.
Ik heb hetzelfde. Ook begonnen met Meguairs en inmiddels grotendeels overgestapt op Poor Boys. Vind dit merk toch wat beter en tevens goedkoper!
oh wel dus:P
Dit zijn geen originele neem ik aan?
Ik denk dat het een hele klus wordt om wat te vinden voor een Astra J. Auto is natuurlijk nieuw waardoor de vraag naar aftermarket/imitatie spullen heel laag is en dan ook weinig zou worden aangeboden.
Zo snel polijst je niet door de lak heen hoor. Maar enige ervaring met polijsten is toch wel gewenst. Zeker aangezien je anders een polijstmachine moet aanschaffen en die zijn toch best wel prijzig. Je kunt beter iemand in de buurt vragen of die het een keer voor je wil doen. Kost je misschien een keer 100 a 150 euro maar daar heb je dan ook een full detail voor! Dus gewoon opzoek naar een fanatieke detailer in de buurt is mijn advies.
@ Botssiee. Die groene turtlewax zit gewoon nog onder je nieuwe was hoor. Je kunt de auto beter een keertje kleien zoals Niekos hierboven laat zien. Hiermee haal je alle vervuiling van de lak inclusief alle oude wax resten. Doe je dit niet dan zet je gewoon een nieuw waxlaag over de vervuiling heen. Je zult versteld staan als je de auto een keer gaat kleien, hoe glad de auto dan aanvoelt!!
Heb van de week nog een flinke poetsklus gehad aan de twingo van mijn vriendin. Wassen, kleien, machinaal polijsten, voeden met een glaze en daarna 2 maal in de was gezet. Je hebt nu echt een zonnebril nodig als de auto in de zon staat, zo glimt die!
Dit heb ik met mijn eigen auto ook gedaan. Krijg zo vaak complimenten over hoe de auto erbij staat. Zo haal je toch eer uit je werk.Kijk anders eens op carclean.nl Ze hebben hier ook een forum waar je alles kunt vinden over het detailen van je auto, er is namelijk veel meer dan alleen maar poetsen!
smartwax polished, niet polijst. Dat is een heel groot verschil!!! Een polish haalt de vervuiling van de lak, zoals kalk vlekken enz. Een polijstmiddel heeft een schuurkorrel die een deel van je lak verwijdert. Dit is dus een manier om krassen te verwijderen. Dat gaat je met een polish niet lukken.
-
AuteurBerichten