Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
30 juni 2010 om 12:31 In reactie op: Astra start niet van 1ekeer, 2e keer wel direct.. HELP? #17694104
Heb hetzelfde met mijn Astra. Is overigens niet altijd maar af en toe wil die met mijn klapsleutel ook niet starten. De lampjes in de tellerbak branden dan wel. De tweede keer start die dan wel. Nu heb ik een tijdje mijn reserve sleutel alleen maar gebruikt en toen kreeg ik deze storingen niet.
De auto is uitgelezen en alle storingen bleken in de stuurkolom/startslot te zitten. Ik krijg nu binnenkort een nieuwe klapsleutel waarna het probleem over moet zijn. De sleutel verliest gewoon het contact met de auto….Dus je kunt een tijdje je reservesleutel gaan proberen en als je dan die storingen niet krijgt dan is hoogstwaarschijnlijk je andere sleutel kapot.
origineel gepost door martklanderman
Ze zien je gewoon aan voor beginnend bestuurder zeker;) Ik betaal ook 125 euro in de maand voor mn vectraatje uit ’96:angelDoe je toch iets verkeerd bruder:P
Aangezien ik maar 33 euro kwijt ben voor een gtc uit 2006. All-risk + bonusbeschermer.Dit is een photoshop, kijk maar naar de onderkant van de wielen. Het lijkt mij dat als je dit echt zo gaat doen dat je achterwiel enorm gaat aanlopen..
werkt dit bij een astra h met regensensor ook?
nette auto hoor en dat vermogen….:wors
Wat voor velgen heb je? die zie je niet vaak namelijk. Staan er erg netjes onder.
Hij zou inderdaad nog een tikkeltje omlaag mogen je auto.
Misschien nog een keer xenon projector koplampen? staan altijd mooi met de OPC 2 voorbumper. Al zijn deze zwarte Njoy/OPC koplampen ook erg netjes.
Verder is die gewoon af vind ik, stoer en snel maar niet overdreven: Top
:thumbupJa bij jou link zit de kat er al bij. Maar weet je intussen al wel of er ook een spruitstuk is voor jou type blok dan? Want deze is dus niet voor die van jou. De x16xel heeft de kat ook onder de auto en niet direct aan het spruitstuk vast dus dat is ook een heel ander type spruitstuk. Ik zal eerst maar eens kijken of er uberhaupt wel een spaghetti van lexmaul voor jou blok is te krijgen….
Maar als je dus moet aanpassen dan heb je echt wel een brug nodig en iemand die kan lassen.Bovendien heeft mijn broertje het zo gemaakt dat hij zijn kat voor de apk zo weer kan monteren anders komt die niet door de keuring. Maar met een sportkat moet dit geen probleem zijn. Weet alleen niet of je met een middendemper vervanger wel door de apk komt???
Vectra/signum kwaaltje. Lijm lost op door warmte of iets dergelijks. Een los spiegelglas op de sloop is denk ik ook lastig te vinden. Je kunt proberen op een een complete spiegel te zoeken. Eéntje met een kapotte kap op of zo dan is het misschien iets goedkoper. Haal je daar het glas weer uit. Maar ik denk het het makkelijkst is om gewoon een nieuwe te kopen…. ook al kost het je dan wat meer.
Hij heeft het gedeelte waar de kat zit moeten aanpassen. Het normale spruitstuk liep zeg maar naar beneden en dan zat daar een flens waar het kat gedeelte aan zat. De lexmaul loopt verder door dus het spruitstuk loopt langer door onder de auto zeg maar. Dus hij moest het gedeelte waar de kat in zit inkorten. Niet zoveel werk overigens. Maar je hebt er toch echt wel een brug voor nodig….
Overigens zou ik dan ook aan een andere middendemper gaan denken als ik jou was. Een spruitstuk doet meer als het hele uitlaattraject is aangepast. M’n broertje heeft ook een remus einddemper, middendemper en een katvervanger. Daarnaast heeft hij de diameter van het hele uitlaatsysteem iets vergroot.
Echt makkelijk te monteren zonder brug is het niet nee. Je moet toch onder de auto zijn bij de uitlaat. Mijn broertje heeft een spaghettie van lexmaul op zijn x16xel zitten. Dit is wel bij een Vectra B. Hij moest de uitlaat aanpassen aangezien de spaghetti niet dezelfde lengte had als het originele spruitstuk. Nu weet ik niet of dat bij jou ook het geval is (als er al een spruitstuk te krijgen is) maar dan heb je toch echt wel een brug nodig.
Je kun anders in Duitsland of Engeland op zoek gaan (ebay). Daar is namelijk veel meer te krijgen dan in ons kikkerlandje.
En wat betreft de uitlaat. Zoek eens naar Remus of Sebring. Die hebben een grote keus aan einddempers.aaah kijk daar heb je het al. Dit werkt volgens mij bij de Astra H op dezelfde manier!
Volgens mij is dit zelf wel te programmeren hoor. Ik dacht dat het werkte met het inhouden (bepaalde tijd) van de deurvergrendelingsknop op het dashboard. Vraag me niet hoe maar moet je maar ff via de zoekfunctie op dit forum aan de slag gaan…
Gewoon laten doen door een schadehersteller. Is echt de moeite waard. Die gebruiken overigens gewoon staalplamuur hoor en dat knapt er niet zo maar af.
Maar als je dat het niet waard vind dan kun je natuurlijk met de vijl aan de slag maar ik denk niet dat het er mooier op wordt…..Andere kant van het pennetje (het kruisje zeg maar) kun je gebruiken om het kinderslot in de deuren aan of uit te zetten volgens mij;)
Astra G OPC (160 pk) 227 km/h
Astra GTC 1.6 nog niet getest maar zal niet veel meer zijn dan 190…. :P@ dennis121
Het mooi rood maken is ook niet zo moeilijk hoor! Dat zegt pimmie89 ook. Alleen het probleem is dat het heel snel weer vervaagt, ook al zet je het goed in de was. Zeker in de zomermaanden als de zon erop staat te bakken kan het binnen een week al weer gedaan zijn met je mooie rode lak.
De enige oplossing is blanke lak eroverheen of elke week poetsen en in de wax zetten;)Oudere rode auto’s is weinig aan te doen behalve polijsten. ‘moderne’ hebben er een blanke lak overheen zitten wat verkleuring tegen gaat. Dus zou je het ook willen tegen gaan dan zul je hem opnieuw moeten laten spuiten maar dat lijkt me niet de bedoeling;)
Ik heb er een orginele leren armsteun in zitten. Die zit aan de leuning vast met zo’n bakje erin. Erg fijn ding, ook stevig. Alleen met instappen is het minder want je moet hem opklappen anders krijg je krassen als je de stoel naar voren doet. ziet er wel mooier uit dan een armsteun op je bekerhouder.
Hij is volgens mij door mijn collega verkocht aan een jongen uit Rotterdam. Ben het broertje van MartKlanderman en werk bij hetzelfde bedrijf;) Echt een geweldige auto. Zat wel wat werk aan (roest) maar je trok er elke auto mee uit in een sprintje, belachelijk snel!
16″ is het minimale. Er vanuit gaande dat de standaard 308 mm schijven er nog opzitten. Staal gaat ook niet passen weet ik uit ervaring met mijn vorige auto. Dus je zult naar 16″ moeten gaan.
aha oke, Weer wat geleerd. M’n broertje doet ’t onderhoud van m’n auto dus heb er zelf niets mee van doen, haha. Altijd makkelijk een monteur in de familie;)
Die melding kunnen ze er bij de garage zo weer uithalen. Dus je zult er wel ff langs moeten. Misschien weet iemand of je via een verborgen menu dit ook zelf kan doen? dacht het niet maar je weet maar nooit.
Zit al een spaghetti op, standaard vanaf fabriek. Dus ik denk niet dat daar nog veel valt te winnen. Vermogenswinst bij dat blok gaat je gewoon veel geld kosten. Alle ‘goedkope’ oplossing zijn standaard vanaf fabriek al gedaan, vandaar ook de 160pk uit een 2.0…..
M’n ouders hebben ook een keer een rammel gehad toen ze de vec nog hadden. Na schade werd de achterklep opnieuw gespoten en daarvoor werd het 3e remlicht verwijderd. Nu brak deze dus af omdat die gekit zat zoals calibra4x4turbo al zei. Nu viel er dus een stukje in de achterklep die er met geen mogelijkheid meer uit te krijgen was.
Dit zorgde dus voor een mega irritante rammel als je de klep dichtgooide…. Ik hoop dus dat ’t niet het geval bij jou is;)
origineel gepost door mantarobin
Elke morgen (op een doordeweekse dag) kom ik een Astra G OPC tegen deze komt vanuit de richting Aalten, en gaat richting Dinxperlo iemand van hier?Is dat een blauwe? Ik krijg ook regelmatig de vraag of ik dat ben maar heb de mijne al enkele maanden geleden verkocht. Ben wel benieuwd wie het is. Weet dat er in een Aalten een hele nette grijze OPC 1 staat.
origineel gepost door Bakkum
origineel gepost door janneman vectra c
OPC Moon in zilver 19 inchJan
Waar te krijgen? Passend onder de ’04 Vectra station? En wat mag deze kosten?
Staan volgens mij ook op marktplaats in 18 inch. Kosten dacht ik 899 of zo…
-
AuteurBerichten