Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb ook 18 inch onder de GTC. Moet zeggen dat dit heel dik lijkt maar nog wel comfortabel is.
16 januari 2011 om 19:00 In reactie op: mijn astra station en de garage ( hij is weer klaar ) #17794420@ chopperbob
In het lichtpakket zit: automatische verlichting, automatisch dimmende binnenspiegel en die sfeerverlichting in de handgrepen in de deur en onder spiegel. Dit is tenminste zo in de GTC.
@ StefanDTI
ECC is volgens mij niet standaard. Tenminste niet de versie waarbij je de temperatuur in je beeldscherm ziet. Ik heb een cosmo maar heb half automatische airco. De temperatuur bepaal je met de normale temperatuurknop waar de temperatuur omheen staat geschreven (dus niet alleen maar blauw of rood maar echt de cijfers) De airco schakelt niet automatisch in maar moet je met de hand doen. Voor de rest regelt die de temperatuur wel helemaal automatisch. Ook zit er die knop voor de ontwaseming van de voorruit op.
@ crossagek
Ik heb zelf ook de 105 pk 1.6 16v. Ik moet zeggen dat het mij helemaal niet tegenvalt. Vind het echt wel een pittig motortje. Ik had hiervoor een 2.0 OPC Astra G met 160 pk maar die was alleen hoog in de toeren wat vlotter heb ik het idee. Voor mijn gevoel is de 1.6 die ik nu heb onderin wat sneller.
Ik zal eens een keer gaan informeren bij de dealer. En vooral wat ze er voor vragen. We hebben de auto ook niet van de dealer dus…;)
Bedankt voor de tip!X1 is inderdaad door HTC geproduceerd. Ik snapte er ook niets van aangezien hij in andere merken auto’s wel werkt en met een parrot ook. Nog een paar maandjes en dan gaat de xperia weer de deur;)
@ Botssiee
Hoeveel vermogen zit je nu op na de chip?Weet je zeker dat die helemaal op peil is? Opel heeft nog wel eens last om dit al heel vroeg aan te geven namelijk!
Misschien is het dan toeval want wij hebben hier 2 sony ericssons (x1 xperia en w880i) waarmee het niet lukt om verbinding te maken met de auto terwijl ze het in andere auto’s wel doen…. Er is al eens nieuwe software opgezet, zowel op de telefoons en de auto. Maar dit mocht niet baten.
[rquote=1840198&tid=140250&author=TheLarger]hahahaha is dit een manier van negatieve aandacht vragen? Denk je dat iedereen zit te wachten tot blue.gsi een topic opent met hulp gezocht dat we dan allemaal in onze opel springen en met een bloedgang naar je rijden?
Beetje socialer zou niet verkeerd zijn.. denk IK…. :O:hmmz[/rquote]
Hoorde dat de naam ook wordt veranderd in: helpbluegsidewinterdoor-forum.nl ;)
11 januari 2011 om 21:21 In reactie op: mijn astra station en de garage ( hij is weer klaar ) #17794406Ze zijn allemaal tegelijk ge-facelift. Vanaf 2007 heeft de 1.6 – 115 pk en de 1.8 – 140 pk.
Je zou even kunnen kijken op de site van de autoweek. Hier kun je alle modellen bekijken met alle technische info zoals lengte, gewicht etc.De standaard bluetooth is bagger van Opel. Mijn ouders hebben een Antara van 2007. De enige telefoon die er verbinding mee kan maken hier thuis is het antieke apparaat van mijn vader. Lijkt wel of alle toestellen van de laatste 2 jaar niet werken met de bluetooth….
De OPC of de OPC-Line heeft een andere antenne voet!!
Deze voet is wat langer waardoor antenne wat verder naar voren komt.9 januari 2011 om 21:54 In reactie op: Astra H Cruise control niet meer aan na tankstationbezoek #17792332Zoals Spacejam al zegt: Gewoon met starten de rem en koppeling intrappen! Heb ik mijzelf ook aangeleerd vanaf het begin dat ik mijn rijbewijs heb.
Tomason TN1
Je moet de radio programmeren met de Tech of Op-com
Gewoon je raam naar beneden doen en dan met warm water en een (redelijk) zachte tandenborstel kun je het zo verwijderen.
Astra H heeft er ook last van. Mijn ouders vorige station had het en mijn GTC heeft het ook. Vooral als het koud is. Als ik bij mij de straat uit ben na een paar honderd meter is het over.
hier kijk eens aan, nog eerder dus. Baas boven baas;)
Dan zal het dus wel een geimporteerde zijn. De c2 is er toch al vanaf 2006?
Als die bevroren is moet je gewoon even wat meer kracht zetten zoals Stillekracht al zegt. Heeft die van mij ook last van. Heeft niets met warme handen te maken. Het is een knop die je in moet drukken namelijk. Bij mij opent die verder wel helemaal goed als je de knop goed hebt ingedrukt.
Als de lucht er langs gaat kan die natuurlijk altijd rammelen, wil niet zeggen dat die helemaal los zit he. Kan best zijn dat die nog gedeeltelijk vast zit en gaat ratelen. Gasklephuis schoonmaken kan helemaal nooit kwaad natuurlijk. Je kunt het altijd proberen, wie weet zit het hier wel in.
Moet je als het goed is eerst activeren met de Tech of een Op-Com. Als de functie is aangezet kun je het met de afstandsbediening en vergrendelingsknop op het dashboard activeren.
kleppen van het Twinport systeem kapot misschien? Die begeven het namelijk regelmatig.
Bij mij op het werk hebben we er een tijdje geleden ook één verkocht. Fijne auto en behoorlijk snel!!
De turbo levert natuurlijk een klap meer vermogen uit een kleiner blok. En zoals sw_reijnders al zegt: Als je hem laat chippen wordt het helemaal feest. Daartegen over staat dat een turbo wel iets is wat natuurlijk weer iets wat ooit kapot zou kunnen gaan.
Als ik moest kiezen zou ik toch voor een turbo gaan ipv een 1.8 of 2.2Ziet er erg netjes uit!!
Ben inderdaad alleen bang dat als je het gewoon met de knikkerbus hebt gedaan dat je er niet lang plezier van gaat beleven, zeker niet als je ze in het winterseizoen gaat gebruiken……Deze was gewoon normaal leverbaar hoor. Je ziet ze alleen heel weinig. Is een 2 liter turbo met 170 pk als ik het goed heb. Je heb wel meer motoren gehad in de Vectra C dan die jij opnoemt. Van de benzine’s alleen al: 1.8 – 2.0 turbo – 2.2 – 3.2 v6 – 2.8 v6 turbo.
Met een 2 liter turbo heb je in ieder geval een versie die je niet heel vaak zult tegen komen;) -
AuteurBerichten