Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
haha dat ik ik bij mijn huidige Astra ook. Ik vond hem al dik in de opties zitten toen ik hem op internet tegen kwam. Dit was zeker het geval toen ik de auto ging bekijken en er een cd wisselaar, electrisch inklapbare spiegels en ECC ipv gewone airco op te zitten. Dat zijn toch fijne meevallers;)
@ Astra_DLS
die verlichting kun je gewoon instellen. Kunt uit 4 kleuren kiezen dacht ik.
@ Spacejam
Het valt wel mee hoor. De wielen achter liggen iets verder naar binnen dan voor en door de schaduw lijkt die achter lager. Bij daglicht zie je dat ze nagenoeg gelijk zijn. Op de 2e foto kun je ook zien dat hij achter veel lager lijkt door de schaduw. Denk dat het ook heel wat beter gaat lijken met de zomerwielen die een stuk breder zijn. Zal dan nog wel eens nieuwe foto’s maken.
De auto ligt wel een stuk beter op de weg, kun je echt merken! En echt stug is het ook niet of zo.En toen ik hem alleen voor het verlaagd vond ik het er echt niet uitzien. De auto hing echt helemaal naar voren en daardoor leek het wel of die achter nog verder omhoog kwam.
Astra vandaag ook achter verlaagd en meteen maar even wat (slechte kwaliteit) foto’s geschoten.
Heb de auto voor en achter verlaagd met een Eibach Pro Kit (30/30). Nu staat de auto nog op de 16″ winterwielen. Ben benieuwd hoe het gaat lijken met de 18″ zomerwielen.
Laatst ook een nieuwe radio in de auto gezet (zie laatste foto)
Eonon d5103E Super apparaat. Radio heeft echt belachelijk veel functies!


De pinnetjes van de verstelling schieten nog wel eens uit de kommetjes. Dan pakt het motortje de de lamp niet meer.
[rquote=1874571&tid=119472&author=botssiee]Mijn velgen worden in april denk ik weer mooi, zit veelste veel stoeprand schade op van de vorige bewoonder ;)
Maar leek me verstandiger pas na de winter te laten maken :)[/rquote]Heb je geen winterwielen op je OPC dan? Lijkt me toch wel handig met dat vermogen in de sneeuw;)
@ Astra-GTC-Freak
Ik weet hij bij de Astra ook niet eigenlijk maar ik ging uit van de Antara van mijn ouders. Daar zitten de parkeersensoren van voor namelijk via de knop op het dashboard en die van achter kun je dan ook niet uitschakelen. Dacht dat de Astra dat dan ook wel zou hebben, fout gedacht dus;)
Volgens mij werken de parkeersensoren achter niet via een knop. Deze wordt ingeschakeld wanneer je de auto in de achteruit zet. Die knop is voor het uitschakelen van de parkeersensoren voor.
Is een Astra GTC zoveel goedkoper dan? Of maakte je zo veel kilometers dat het brandstofverbruik kosten zo hoog waren?
Ik reed hiervoor namelijk een Astra OPC en die was goedkoper en de verzekering en de belasting dan mijn huidige GTC.Verlagingsveren gemonteerd. In eerste instantie alleen voor. Zit nog te twijfelen of ik achter wel moet doen….
Voor was de ruimte tussen band en wielkast al groter dan achter en ik denk dat die achter in de wielkast gaat vallen als ik die ook verlaag.
In het voorjaar eens kijken als de 18” er onder liggen hoe dat lijkt. En dan eventueel achter ook nog verlagen. Nu eerst maar eens laten uitlijnen.
Zal nog wel ff foto’s plaatsen binnenkort.Hallo Peter,
Als eerste, welkom op het forum!
Van de diesel weet ik niet zo veel van. Ik meen dat het geen verkeerde blokjes zijn. Je kunt het zelf natuurlijk een beetje zien aan het onderhoud wat de auto heeft gehad. Je rijdt er tenslotte al een kleine 2 ton mee….
De auto mooi rood houden is niet zo heel moeilijk. Als je geluk hebt zit er blanke lak overheen en verkleurd die sowieso niet/nauwelijks.
Verder is het belangrijk de auto regelmatig te wassen zoals je nu doet maar het belangrijkste daarbij is de auto eens in de paar maanden goed in de was te zetten. Voor een beginnend ‘detailer’ kan ik je mequiars spullen aanbevelen. Zoek hier maar eens na op het forum.
Door een goede waslaag komt de zon minder sterk op de lak wat verkleuring tegen gaat. Een goede autoshampoo hierbij zorgt ervoor dat (hoe gek het ook klinkt) de auto niet te goed schoonmaakt;)
Wat ik hier mee bedoel is dat een goedkope shampoo of van een dure te veel gebruiken, de waslaag afbreekt. Daarom staat er op een duurdere shampoo vaak een beschrijving van de mengverhouding.
Dus wassen en poetsen is het devies om verkleuring tegen te gaan. Mocht die toch nog verkleuren is een polijstbeurt genoeg om de kleur weer helemaal terug te krijgen, en een was om die weer te behouden;)Astra G heb je ook niet in OPC-Line…
Zal er foto’s van posten als ze eronder zitten;) Denk dat die lekker laag lijkt, zeker omdat er al een OPC-Line kit op zit. Jammer dat die nu nog op de 16” winterwielen staat:P
Hoop alleen dat die achter niet in de wielkast valt met de 18 inch velgen. Dat vind ik namelijk niet mooi. Voor gaat zowiezo mooi lijken. Hier zit ruimte zat tussen de wielkast en de band.
Eibach pro kit verlaging besteld. 30-30 mm. Ben benieuwd hoe het gaat lijken!
Nieuw radio in de auto gezet. Eonon d5103. Ik zal er nog wel een keer een foto van plaatsen. Het is echt een super apparaat!
haha zo had ik het nog niet eens bekeken;)
Mijn velgen zijn vorig jaar wel opnieuw gespoten in Opel Zilver dus dat zou heel goed deze kleur kunnen zijn…..[rquote=1864000&tid=61777&author=astrawez]Afgelopen zondag in Uden gespot
[/rquote]Deze staat volgens mij ook te koop. Zie hem nu op marktplaats staan.
Lijkt mij dat dit toch gewoon nog garantie is dan? Als jij dat vorig jaar heb aangekaart bij de dealer en het is niet opgelost zal ik er gewoon mee terug gaan als ik jou was!
Dat valt volgens mij reuze mee. Hier heb ik goede verhalen overgehoord http://www.wheelcare.nl/index.html
Bij prijzen kun je zien dat ze gerepareerd en gespoten worden voor nog geen 60 euro per stuk. Dat is nog best wel een bedrag in totaal maar dan zijn ze wel als nieuw.Sow dat is een mooie prijs! Hou je nog genoeg ik kas om de beschadigingen te laten repareren;)
24 januari 2011 om 16:34 In reactie op: Dikke ruitenwisserhendel en dikke knipperlicht hendel. #17804238Dat hendeltje daaronder is van de stuurwielverstelling.
Zijn speciale beugeltjes voor, meeste garage’s hebben ze wel. Je kunt het ook met spijkertjes proberen.
Moet je gewoon even met photoshop aan de slag. Een ervaren shopper kan prachtige plaatjes voor je maken hier of het forum. Zie je zo wat mooi staat onder je auto.
Die OPC snowflakes zijn zeer mooi inderdaad. Maar ook zeer duur;) En dan heb ik het nog niet eens over de 19inch bandjes die erop moeten….[rquote=1849608&tid=89637&author=Erwin][rquote=1849425&tid=89637&author=CAlberts]Dikke Vectra C van Street Customs uit Brazilië, zowel van buiten als van binnen.

Hier een filmpje.[/rquote]carro feio :thumbdown (lelijke auto)
Hij lijkt niet eens op een Vectra, anders had ik hem wel mooier gevonden. :P[/rquote]
Het is volgens mij ook een Astra H sedan;) Zal daar wel Vectra heten of zo
Die van mij is niet verlaagd, ga ik ook zeker niet doen. Vind dan altijd bij een GTC dat de ronding van de band, de ronding van de wielkast niet meer volgt. Dat vind ik dat echt niet staan. De grote van een velg kan ook anders lijken door de dikte van de velgrand en bijvoorbeeld de kleur. Ik had hiervoor op mijn Astra G OPC de standaard 17 inch bbs velgen. Deze leken een stuk kleiner dan de 17inch wielen van mijn broertje. Dit kwam omdat de velgrand veel dikker was en de spaken niet helemaal tot het uiterste puntje van de velgrand doorlopen. Ik moet zeggen dat de orginele 18″ wielen die ik nu heb ook nog eens heel erg groot lijken.


Dit vind ik toch wel één van de mooiste wielen op een GTC.
Ik heb het ook hoor. Daar zitten gewoon de “bruggetjes’ tussen de ventilatorroostertjes dus het is gewoon heel logisch. Moet zeggen dat het ook totaal niet storend is tijdens het rijden en als het binnen goed op temperatuur is zijn ze zo weg….
-
AuteurBerichten