Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Etten? Waar woon je dan als ik vragen mag?
Nieuw gekocht bij de dealer of gebruikt? Als het gebruikt is dan wil dat niet zeggen dat alles vervangen is hoor. Er staat gewoon bepaalde periodes of km standen voor vervangen van onderdelen bij beurten. Is het niet nodig, wordt het niet vervangen. Dus wil niet zeggen dat de dealer zomaar alles vervangen heeft;)
M32 is de toch de 6 bak van de OPC en de turbo motoren? Die zit toch echt niet in een 1400…
Mijn boertje heeft het voor mij op het werk op de brug gedaan. De hele veerpoot er gewoon met schotel en al onderuit. Dat is denk ik de makkelijkste manier maar dan moet je wel een brug hebben natuurlijk…
Wielen zijn 18 inch inderdaad. De wegligging is echt verbeterd met deze veren. Ligt veel strakker. Maar dat heb je dus aan comfort ook ingeleverd. Ik maak erg weinig kilometers en het is ook meer voor de mooiigheid. Op de snelweg zal je er niet zoveel last van hebben maar rij je veel binnenwegen dan is het toch best wel stug. Ik vind het niet zo’n probleem maar mijn ouders bijvoorbeeld noemen het al een stuiterbak;)
Zoals ik al zei, het wordt alleen maar in je kentekenbewijs gezet en zal dus ook wel digitaal geregistreerd zijn zoals Robert_Corsa zegt. Maar volgens mij is dit wel tegen extra betaling. Normalerwijs krijg je volgens mij nog steeds het 1tje op de plaat.
Ik heb ook een IDS (geen IDS+) onderstel maar dan verlaagd met een Eibach Pro Kit. Voor een achter 30mm

Sorry voor de off topic maar ik moet altijd denken aan Jeremy Clarkson in Top Gear met de voicecontrol in de S Klasse:P
Niet meer dacht ik (tegen meerprijs volgens mij). Je krijgt wel een duplicaat code op je kentekenbewijs.
Wat een stelletje teringlijders ook!!! Waarom moeten ze toch altijd met de poten aan andermans spullen zitten. Gewoon een beetje voor de lol dingen slopen… Bij mijn broertje was het vorige week ook raak. De rechterbuitenspiegel eraf gejat:mad: Was op meer plekken gebeurt bij ons in het dorp…
Echt te belachelijk voor woorden!!!!
Hopen dat het via de verzekering weer netjes in orde wordt gemaakt.Gasrespons en stuurbewegingen heb je al met de sportknop. Het gaat bij IDS+ puur om het stugger worden.
Ik heb deze radio in mijn Astra. Echt een super apparaat. Stuurwielbediening werkt perfect! Stekkers zitten er allemaal bij. Is gewoon allemaal passend op de orginele auto stekkers.
Alleen als ik het goed heb heeft jou dashboard en huidige radio geen vouw in het midden he? Deze radio heeft dat wel dus volgens mij lijkt dat voor geen meter. Ik dacht dat die vouw alleen maar in de Astra h, zafira b en de corsa d zit.Foto hoe het bij mij is:

Gewoon de sport knop indrukken, dan is je wegligging denk ik beter dan met een schroefset;)
Maar gaat je sportknop nog wel werken als je de stekker voor de IDS eruit zal trekken?
niemand?
Andere dingen hebben even voorrang gehad maar ik ben toch weer van plan om xenon in mijn auto te bouwen.
Nu heb ik koplampjes op het oog, orgineel met ballasten na-starters en lampjes.
Dit zijn echter AFL lampen. Nu ben ik niet van plan om er AFL in te bouwen.
Weet iemand of je die AFL koplampen ook zonder AFL kan gebruiken? En zo ja, werkt de hoogteregeling via het knopje op het dashboard dan nog gewoon?Groeten,
Chiel
16 maart 2011 om 17:55 In reactie op: binnekort wss trotse eigenaar van een astra G cabrio #17835800lijkt ook wel een iets andere kleur, die voorbumper…
Afgelopen weekend de zomerwielen er weer opgelegd. Nu komt de verlaging heel wat beter uit dan met de winterwieltjes.


En nog even een foto van de nieuwe radio bij daglicht.

Voor 160 euro alleen maar veren. Heb ze ook van SKG.
Hoe verder je de auto verlaagd hoe schever de boel er onder komt te staan, vooral achter. Je banden zullen hierdoor natuurlijk schuin gaan slijten, hij rijdt dan meer op de binnenkant van de band zeg maar. Je kunt hier zo mee blijven rijden hoor, geen probleem.
Ik vind overigens ook dat je ‘m aardig laag hebt staan hoor. Persoonlijk vind ik altijd dat als de ronding van de band niet mooi gelijk loopt met de ronding van de wielkast dat die dan te laag wordt. Dus hoe lager is bij mij zeker niet altijd beter;) Maar desalniettemin ziet het er erg dik uit!Ik heb sinds een maand een Eibach pro kit (30mm – 30mm)onder mijn auto zitten. Het bevalt mij echt heel erg goed. Auto ligt toch een stuk strakker op de weg maar wordt niet oncomfortabel. Daarnaast ziet het er nog eens heel erg dik uit ook! En dat is denk ik toch de voornaamste reden;)
De auto komt echt ongeveer 30mm omlaag mits je natuurlijk de juiste veren voor jou auto hebt.
Veertjes waren 160 euro dus dat valt reuze mee. Hou er wel rekening mee dat je de auto moet uitlijnen na de verlaging. Dus dan komt er nog een kleine 50 euro bij.Hij bedoelt CAMBER. De hoek waaronder je wielen staan. Standaard staan je wielen onderaan altijd iets verder naar buiten dan bovenaan. Achter staan ze nog iets schuiner. Dit is bij jou auto niet in te stellen.
Als je de auto verlaagd veranderd het camber ook.Een complete set is natuurlijk altijd beter dan alleen veren, zeker als je verder dan een 30 millimeter gaat verlagen. Maar dit is ook heel wat duurder.
Als ik jou was zou ik achter nooit meer verlagen dan voor. Dit is geen gezicht. De auto hoort achter iets hoger te staan dan voor vind ik. Denk Dat als je voor en achter al eens 30 millimeter pakt dat het al wel heel dik lijkt.Die schroefset zou ook je IDS onderstel vervangen. Dit wil niemand denk ik? Vandaar dat er ook geen schroefset voor te vinden is waarschijnlijk:P
Ik heb er ook last van. Ben 1.91 en zit met mijn haren ook bijna tegen het dak met de stoel in de laagste stand. Maar ik heb de leuning dan ook redelijk rechtop staan. De binnenspiegel is inderdaad erg irritant. Zeker als je (zoals bij mij) een regensensor hebt. Dan zit er echt een enorme zwarte vlek midden in je gezichtsveld.
Het enige wat ik kan bedenken is dus inderdaad om je leuning wat schuiner te zetten….Laten uitlijnen aangezien die vorige week is verlaagd.
-
AuteurBerichten