Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
origineel gepost door Rik Ophuis
E85 bied juist mogelijkheden om meer vermogen uit een bestaande motor (met hoge comprssie) te halen. Door de hoge zelfontbrandingstemperatuur kan je met een hoge compressie toch behoorlijk wat meer vervroeging toestaan. Moet wel heel wat meer brandstof in (ca. 40%), wat in veel gevallen andere/grotere injecteurs noodzakelijk maakt.Nadeel is dat wanneer je de hele handel helemaal afgesteld hebt op de voordelen van E85, dat je dan niet even gewone benzine meer kunt gaan tanken (volgens mij is E85 nog lang niet overal verkrijgbaar).
ontsteking kan toch later met meer octaan of heb ik het mis.
dan zou je al een compleet vrij programeerbare ecu moeten nemen ofzo niet echt een goed koop grapje
origineel gepost door Fearless
Ik ben vorige week ff achter die apparte rustoleum bussen aangegaan.Ze gaan me 15 euro stuk kosten.. Als ik via mn werk bestel.
Anders komt er nog wat btw over heen.De corsa maakt het nog goed, op het olieverbruik van de motor na.
Deze zal een keer uitelkaar moeten voor nieuwe zuigerveren en klepseals. Voorlopig geen tijd voor. Dus rij gewoon door tot ie constant roken gaat.
is het niet pcv die dicht zit? in het kleppendeksel?
drijfstang was 110 dacht ik.
cilinderkop geen idee.
plaats de foto ff ik wil hem ook zien,:)
komt omdat hij door de radio praat denk ik.
spuit ze gewoon een aantal keer. heb ik ook gedaan in gemonteerde toestant.
gat boren in je inlaat spruitstuk of moet het voor de gasklep zitten?
http://www.tuninglinx.com/videos/fifth-gear-videos/249-fifth-gear-premium-fuels.wmv
kijk en leer. die van shell is toch wel iets beter.
maar alleen als de auto weet wat je tank.gewoon blanke schijven te kopen en gaten laten boren. dit zijn er in elke maat zo wat.
ik denk 2l koppaking want hij moet toch meer de kop afdichten? cilinder boring is toch anders bij 1.9 en 20
miss moet je dat stangentje inkorten die verticaal omhoog gaat.
( weet ff niet hoe hij heet)origineel gepost door Keesjr
Staan de carbs goed synchroon? Bougie zwart betekent veel te veel benzine……… lekkende vlotter, stationairsproeier losgetrild??hoe kan ik een lekkende vlotter bevestigen? als ik in de klep kijkt licht er wel benzine voor de gasklep maar dat heb klein beetje. te rijk moet ik dan de lucht/brandstof schoef nog een halve slag uit draaien?
origineel gepost door hanskadett
klopt binnenkort als het niet zo klote heet is buiten:Pheb ook via freek corsa kw schokdempers van een corsa a die op de c kadett zijn achteras gaan geen gezeik bij de apk dat de veren loskomen:vertagpassen corsa a schokdemper zomaar achter dan?
oranje metalic omdat oranje door is naar de halve finale? en blijft mooi als oranje dan verliest(klop klop)
3 flessje forte injecite cleaner. kat warm stoken met brander. anders je luchtmassa meter voor de gek houden maar dan gaat je lamba weer omhoog.
dat zou kunnen die zijn toch 298mm schijven?? in combinatie met porsche klauwen 6 pots toch? of heb je de 4 pots uitvoering?
edit: trouwens 996 carrera 4 schijven zijn de zelfde als van boxster S ik geloof 318mm schijven een gewonen boxster had 298 dacht ik!
werk zelf bij porsche dus ja weet wel wat van.
origineel gepost door E+Bkadett
origineel gepost door bd.
ik heb zelf ook porsche klauwen icm. rh zw1 velgen en dat past toch gewoon hoor ;)maar dan heb jij zeker 5 gaats?
hier zijn die porsche rem klauwen die ik bedoelde
http://cgi.ebay.de/Porsche-Bremsanlage-C20let-Gsi-Vr6-Turbo-Opel-/110549442510?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item19bd429fcedeze zijn ook van een 996 maar niet van een S of een 4s/turbo.
maar de kleinste voering dus carrera 4 met de smalle koets.
hier zijn ook veel soorten schijven en blokken voor verkrijgbaar voor circuit en street enzo.je zie ze ook veel die nemen van een boxster S de klauwen en dan van een ander merk schijven in 4×100 maar dan heb je kleinere zuigers
klopt waarschijnlijk porsche boxster klauwen anders moet je minimaal 16 inch
is 4 pots.
vind ik persoonlijk mooier dan een rechte.
en conische hebben meestal een groter opppervlakte.
green conische fiilter
mijne kan maar op 1 manier erin. of zijn er verschillende uitvoeringen.
want bij mijne is de ene kant open met een veertje en de andere kant dichtwat is bdp? dat puntje op je vliegwiel? ben met mijne ook aan het afstellen.
heb nu dat puntje op het pijltje.
14 juni 2010 om 17:16 In reactie op: Corsa B C20XE + Eaton M90 Project + WMI/NOS update 09-08-15 #17372704ik wou het als standoff maken op me webers. om die golfjes een extra neer te meppen.
welk merk/setje heb jij miss een linkje ofzo?
-
AuteurBerichten

