Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
2 juni 2015 om 21:10 In reactie op: C20XE slaat af onder rijden en start vervolgens niet meer #18286381
Krukas nokkenas sensor?
Een c20let heeft geen vacuum pomp. Er zit bij mijn een terug slag klepje in de slang vanaf het kleppendeksel miss dat die lek is bij jouw.
Het lager van de kachelmotor zal wel kapot zijn je kan een goede teflon olie proberen ben bang dat het weer terug komt
Dat is echt super dik
Aan de bak code bijv f18w357 of f18c374 W is wr
Ik ga met mijn Let ook naar f20 met f18wr cassete
me andere nokkenas komt je koppel veel later waardoor je niks heb aan de 6e gang
Bilstein met eibach – 20 of – 30 is gewoon goed zo heel laag is dat niet beetje gelijk als een opc
Ik had dan een f18wr genomen een f28 weegt heel veel kilootjes meer.
Graag gedaan :)
Koppel = pk dus lager koppel wordt het geen 350pk lijkt mijn
06 53322618 zeilenmaker. Hij heeft een avia tankstation voor de deur
Oude Opel dealer van vroeger heeft nog een groot magazijn en koopt andere magazijnen op in duitsland België ect.
@16VCalibra wrote:
Zo gezegd zo gedaan. Komt uit een opgekocht failliet Opel magazijn en vervolgens heb ik het gevonden op marktplaats :angel

Origineel Opel onderdeel hou ik zo van :D
Nou rechts nog king:
Cheers to the weekendd :thumb
Heey,
Voor rechts kan je zeilenmaker proberen die heeft bijna alles nog.
Mvg Mike
Zeilenmaker in Purmerend heeft nog een set liggen van een 1.1sr mischien dat die passen
Gsi heeft 1.5 graad camber ipv 0.5.
Ben ik ook wel benieuw naar of iemand het ral nummer heeft
Miss zijn er wel losse koplamp glazen te koop
7 mei 2015 om 15:34 In reactie op: UPDATE Extreem olieverbruik bij 4000 stationair z22se lagers #18279859Nieuwe zuiger veren kunnen kunnen niet zonder honen. Nieuwe Zuiger veren altijd honen anders slijten die niet in
Vonk is alleen maar om er voor te zorgen dat het volledige mengsel verbrand. Ontsteking timing kan wel schade maken aan de zuigers alles heeft met de afstelling te maken.
Trouwens super netjes motorblok
Ik zou eens met afr meter gaan rijden oid. Misschien gaat de motor wel pingelen door arm mengsel?
Forte flush en daarna bij de nieuwe olie top end treathment
Of ombouwen naar dubbele webers:)
Anders spruitstuk en dubbele carburateurs en gasmechaniek aanpassen en dan sproeier bezetting afstellen met afr meter
Vacuum vervroeging is om de motor zuiniger te laten draaien als je bijv. Op de snelweg rijd. 14 graden vooronsteking bij stationair is prima valt hij tenminste ook gauw terug in toeren.
-
AuteurBerichten