Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
netjes :thumb foto’s :kewlpics :kewlpics :kewlpics
Uit ervaring weet ik dat een iets armer of rijker mengsel na genoeg geen pks oplevert ik denk dat jij idd gauw een andere uitlaat moet monteren wat een k26 moet veel meer kunnen spoelen. Welke turbo druk rij je? De grafiek zelf is wel een mooie vorm.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
plastigauge om de lager spelling op te meten,
mooi werk trouwens :thumb
Hier staan ze allemaal op een rijtje aangezien jouw normale koppeling plaat het niet houd heb ik de stage 2 kevlar plaat gekozen. Want een paddle plaat is ff te gek voor jouw gebruik naar mijn idee.
http://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=blkdikvrclutches&car=vauxhallcalibra&manufacturer=blkdi&sub_category=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Dat is aanpassen bij Rica dus dat zou betekenen dat de TS de auto op de trailer moet zetten om naar de power test te gaan. Ik zou met een niet afgestelde auto nooit gaan rijden als je geen afr meter hebt.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik weet dat tx autosport ze verkoopt. Pas klaar voor c20let in calibra……
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Je zou een rvs bocht vanaf je lucht filter naar turbo kunnen nemen als je deze al niet hebt. Daar dan een 25mm rvs pijp aanlassen en die langs distrubutie deksel naar je inlaat hoedje laten gaan op de diverter valve
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Dat geld alleen voor volgas de lambda sonde geeft aan de ecu door dat hij rijk loopt als je constant rijd en wijzigt dan de injectie tijd! Je kan idd alleen de afr meter met een wideband lambda sonde. Of je laat de afr afstellen op een rollenbank weet je zeker dat het goed Is.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
zoiets??
http://www.forgemotorsport.com/Fast_Road_Closed_Loop_Diverter_Valve_with_Adjustable_Vacuum_Connection–product–749.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
Ik rij met z20leh injectoren op phase 3 op 3 bar ik heb bij vol gas afr 11.8 en bij normaal rijden 14.6 dus dat is gewoon prima
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Op de k16 zit toch een recirculatie valve en eds verkoopt daar een betere versie van. Of bedoel jij een dumpvalve met een aansluiting om het terug te voeren
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik weet dat Black Diamond ronde kevlar platen levert met versterkte drukgroep is ook prijs technische goedkoper als Sachs en helix.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Je kan proberen de adaptieve waarde van de motor te resetten en dan hem flink op ze staart trappen. Wil wel eens werken voor traag reagerende auto’s
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik rij met een 4 puck dagelijkse auto ik heb geen problemen mee. Alleen hij hapt wat agressief kwestie van ‘ff’ wennen
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Rekord E 2.2 van 85 heeft altijd geventileerd schijven
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
27 september 2015 om 19:41 In reactie op: Afmetingen C20ne motorblok en nog wat andere vragen #18296528Een omega is ook langsrichting en heb ook c20ne gehad
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ze hebben toch ook een versie met een zwaardere organische plaat dat is een mooie midden weg.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Als je multimeter een rpm stand heb kan je hem meten. Of met een simpel ledje de groene draad is een massa schakelende dus met een constante plus moet je led knipper op die groene draad.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik zou voor direct coil gaan zonder wasted spark zodat je geen positieve en negatieve vonk krijg.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik gebruik deawoo nexia achterklep slot en de actuator enkel heb ik een knopje nu naast mijn bestuurder stoel.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik heb mijne bij dutch power trading gekocht. De nm staat wel op de Engelse site van helix.
Ik gebruik trouwens wel een c20xe koppeling plaat omdat ik 5 bak rij.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik heb helix autosport koppeling is voor Kom vliegwiel is 500nm koppeling pedaal gaat nog redelijk licht.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
dat met die 2 rails had ik kunnen weten want mijn 20xe en c20let hadden 1 andere aansluiting :D
die AN koppelingen met braided hoses geven ze niet weg kwam ik achter :jerry #goodridge price
het is m12 x 1.25 want ik heb er net nog een wielbout ingedraait.
in en retour zijn gelijk want ik had ze net namelijk nog omgedraait bij mijn let …..
-
AuteurBerichten