kiyamizio

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 1,370)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: X16XEL low-boost turbochargen #18307037

    Hoe gaat je het mengsel verrijken onder boost. En de ontsteking verlaten wat nodig is met 10.5 compressie.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Opel Astra H “bokt” soms bij gas geven #18306790

    Zit het niet in de automaat? Welke motor code heb je?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Aanhaalmoment arp vliegwielbouten #18306774

    Ik heb gewoon zelf alleen met arp ultra lube gemonteerd. Je kan ook andere molycoot vet gebruiken dan draad en onder de kop insmeren en vast zeker zoals het papiertje wat er bij zit.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Ingesleten krukas, Revisie of Ruilmotor? #18303754

    Axiale spelling te groot heten dat. Kwam bij 1.2n en a serie mini motor vaak voor omdat er 3 krukas tappen gelagerd waren. Lijkt me sterk dat dit ook hij een z20ler voorkomt….

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: COP bobines ombouw gelukt!!! #18303103

    Bougies gaan langer mee met COP ontsteking in verglijking met dis en rotor. En aan de andere kant vinci vernieuwd ze toch elke 5000km

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: c20let stoterd tot niet lopen #18305649

    Lambda sonde bedrading of kapot loopt hij redelijk goed mee. Geen turbo druk lekkage oid?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304255

    Sebastiaan gaat met een c20xe turbo rijden dus dat is een c20let eigenlijk. De 4×4 bakken van vw doen wel 450nm standaard. En 6 versnellingen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: c20let stoterd tot niet lopen #18305646

    Geen vacuum lekkages?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: licht vliegwiel ja of nee #18305456

    ik rij er ook gewoon mee naar mijn werk, in het begin is het even wennen omdat hij zo direct aangrijpt en het pedaal gaat iets zwaarder maar niet hinderlijk.

    ik heb een licht billet vliegwiel omdat in mijn oude vliegwiel allemaal scheuren kwamen en ik toch wou upgrade naar paddle plate met versterkte drukgroep.

    de helix set zou 550nm moeten houden. maar ik heb let drukgroep met een xe plaat!

    In reactie op: licht vliegwiel ja of nee #18305447

    Ik rij met een ttv racing vliegwiel 4.2 kg en helix koppeling en drukgroep. Mijn kadett rijd weg als een zonnentje niks geen trillen heb. Alleen pendaal gaat iets zwaarder. Ik zoek ff een plaatje van mijn set
    Heb een link van mijn instagram heb een c20let met een f18wr bak Maar wel c20let vliegwiel.

    https://www.instagram.com/p/xHAe2cyShY/” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304242

    Ik ken simon peetoom die bakken zie ik elke cross maakt veel vw bakken en sperren voor alle merken en schakel mechanisme.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304239

    F20 tandwiel assen zijn toch ook sterker dan f18 of niet. Dan zou je f18 overbrengingen op f20 assen kunnen zetten. En een sper diff nemen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304230

    En de assen van de tandwielen na maken van een ander metaal wat minder buigt? F23 lijkt in mijn ogen nog steeds de beste optie die bak is veel sterker als f20.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: ascona b turbo? #18304036

    Ja dat moet zeker en je moet je solex ombouwen voor de overdruk die erop komt te staan. En het mooiste is afstellen op een rollenbank!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: krukas kop slijpen??? #18302471

    Heb ook krukas gepolijst eerst met korrel 500 en toen met 1000 en nieuwe keering en veertje iets strakker gedaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: krukas kop slijpen??? #18302472

    Heb ook krukas gepolijst eerst met korrel 500 en toen met 1000 en nieuwe keering en veertje iets strakker gedaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: C20xe motor schokt bij gas los. (oplossing gevonden?) #18280972

    Je moet ongeveer 2.5 top top hebben en deze haalt al 2.5v met 1 piek. Je kan deze ook met de volt meter meten dan moet hij de 1.5v gemiddelde halen maar 2.5 x 0.707 is al meer dan 1.5 deze sensor is goed.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: [C2]Laadstroom te hoog? 15,5-16v! #18302416

    Als je een nieuwe auto heb met agm accu is die laad spanning niet ongewoon net na de start. Als je een oudere auto heb met normaal accu Is het idd veel te hoog

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Uitlijnen onmogelijk #18302179

    Camber gaat hij niet van scheef trekken wel klopt de sporing niet meer na verlagen. Wat trekken en banden slijtage kan geven. Camber lekker laten voor wat het Is en gewoon de sporing laten afstellen.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Openluchtfilter in orginele astra g behuizing #18301106

    Bij mijn werkr zo’n bmc cda filter ook beter als een normaal open lucht filter en hij staat mooier onder de kap. Alleen ik had liever zwarte siliconen slangen gebruikt

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Problemen met sper? #18300547

    Misschien is het een quaife torsen sper

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Kadett afgekeurd op deuren #18299839

    Die slag trekker voor de deur pennen heeft midlock gemaakt vroeger althans weet niet of ze hem nog steeds maken.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: 1.9n en 1.9sh #18300012

    Ik zou dan gewoon een 1.9E of 2.0E erin lepelen veel makelijker dan koppen wisselen ect. Maar een 1.9N heeft lage compressie zuigers dus ik zie het nut er niet van in om een sh kop te monteren

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: Kadett afgekeurd op deuren #18299833

    Raam eens goed schoonmaken met ammoniak en dan glassex voor auto’s dan is hij als nieuw. Ik zou gewoon ff een setje goedkope deuren aanschaffen ze mogen zelf verrot zijn voor de apk.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

    In reactie op: welke injectoren op een c20let vmax 310 #18298006

    Evo310 is dacht ik 1.5bar maar ik kan het mis hebben. Welke intercooler buis diameter gebruik je?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 1,370)