Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hoe gaat je het mengsel verrijken onder boost. En de ontsteking verlaten wat nodig is met 10.5 compressie.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Zit het niet in de automaat? Welke motor code heb je?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik heb gewoon zelf alleen met arp ultra lube gemonteerd. Je kan ook andere molycoot vet gebruiken dan draad en onder de kop insmeren en vast zeker zoals het papiertje wat er bij zit.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Axiale spelling te groot heten dat. Kwam bij 1.2n en a serie mini motor vaak voor omdat er 3 krukas tappen gelagerd waren. Lijkt me sterk dat dit ook hij een z20ler voorkomt….
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Bougies gaan langer mee met COP ontsteking in verglijking met dis en rotor. En aan de andere kant vinci vernieuwd ze toch elke 5000km
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Lambda sonde bedrading of kapot loopt hij redelijk goed mee. Geen turbo druk lekkage oid?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
24 december 2015 om 20:23 In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304255Sebastiaan gaat met een c20xe turbo rijden dus dat is een c20let eigenlijk. De 4×4 bakken van vw doen wel 450nm standaard. En 6 versnellingen
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Geen vacuum lekkages?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
ik rij er ook gewoon mee naar mijn werk, in het begin is het even wennen omdat hij zo direct aangrijpt en het pedaal gaat iets zwaarder maar niet hinderlijk.
ik heb een licht billet vliegwiel omdat in mijn oude vliegwiel allemaal scheuren kwamen en ik toch wou upgrade naar paddle plate met versterkte drukgroep.
de helix set zou 550nm moeten houden. maar ik heb let drukgroep met een xe plaat!
Ik rij met een ttv racing vliegwiel 4.2 kg en helix koppeling en drukgroep. Mijn kadett rijd weg als een zonnentje niks geen trillen heb. Alleen pendaal gaat iets zwaarder. Ik zoek ff een plaatje van mijn set
Heb een link van mijn instagram heb een c20let met een f18wr bak Maar wel c20let vliegwiel.https://www.instagram.com/p/xHAe2cyShY/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
12 december 2015 om 10:45 In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304242Ik ken simon peetoom die bakken zie ik elke cross maakt veel vw bakken en sperren voor alle merken en schakel mechanisme.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
12 december 2015 om 09:06 In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304239F20 tandwiel assen zijn toch ook sterker dan f18 of niet. Dan zou je f18 overbrengingen op f20 assen kunnen zetten. En een sper diff nemen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
10 december 2015 om 16:45 In reactie op: Hulp gezocht , welke bak er onder een 400 plus pk c20xe #18304230En de assen van de tandwielen na maken van een ander metaal wat minder buigt? F23 lijkt in mijn ogen nog steeds de beste optie die bak is veel sterker als f20.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ja dat moet zeker en je moet je solex ombouwen voor de overdruk die erop komt te staan. En het mooiste is afstellen op een rollenbank!
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Heb ook krukas gepolijst eerst met korrel 500 en toen met 1000 en nieuwe keering en veertje iets strakker gedaan
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Heb ook krukas gepolijst eerst met korrel 500 en toen met 1000 en nieuwe keering en veertje iets strakker gedaan
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
25 november 2015 om 21:29 In reactie op: C20xe motor schokt bij gas los. (oplossing gevonden?) #18280972Je moet ongeveer 2.5 top top hebben en deze haalt al 2.5v met 1 piek. Je kan deze ook met de volt meter meten dan moet hij de 1.5v gemiddelde halen maar 2.5 x 0.707 is al meer dan 1.5 deze sensor is goed.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Als je een nieuwe auto heb met agm accu is die laad spanning niet ongewoon net na de start. Als je een oudere auto heb met normaal accu Is het idd veel te hoog
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Camber gaat hij niet van scheef trekken wel klopt de sporing niet meer na verlagen. Wat trekken en banden slijtage kan geven. Camber lekker laten voor wat het Is en gewoon de sporing laten afstellen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Bij mijn werkr zo’n bmc cda filter ook beter als een normaal open lucht filter en hij staat mooier onder de kap. Alleen ik had liever zwarte siliconen slangen gebruikt
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Misschien is het een quaife torsen sper
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Die slag trekker voor de deur pennen heeft midlock gemaakt vroeger althans weet niet of ze hem nog steeds maken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik zou dan gewoon een 1.9E of 2.0E erin lepelen veel makelijker dan koppen wisselen ect. Maar een 1.9N heeft lage compressie zuigers dus ik zie het nut er niet van in om een sh kop te monteren
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Raam eens goed schoonmaken met ammoniak en dan glassex voor auto’s dan is hij als nieuw. Ik zou gewoon ff een setje goedkope deuren aanschaffen ze mogen zelf verrot zijn voor de apk.
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Evo310 is dacht ik 1.5bar maar ik kan het mis hebben. Welke intercooler buis diameter gebruik je?
Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
-
AuteurBerichten