Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Mijn huidige Vectra C 25-02-2011 tot nu
Mijn Amerikaanse Stafford Terrier nu 3,5 jaar:

En onze nieuwe aanwinst die over 3 weekjes in huis komt. Een Staffordshire Bull Terrier, nu 5 weekjes oud:
28 februari 2014 om 18:12 In reactie op: Kimmiej’s Vectra C Station 3.0 V6 CDTi (Sprookje houdt op) #17964113@lucas1975 wrote:
Idd, mooie strakke bak!! Tja, soms is het plezier van een glanzende wagen wel wat pijn waard!
Hahahah, ja hij wilt em alweer wassen, kont is weer goed onder geroet na een weekje hahah.
Morgen alleen heel rap mijn AFL koplampen terug plaatsen en die halogeen krengen weer lekker jaartje stof laten happen!
28 februari 2014 om 16:56 In reactie op: Kimmiej’s Vectra C Station 3.0 V6 CDTi (Sprookje houdt op) #17964109Ondertussen ook de vectra weer onder handen genomen voor de keuring.
– Nieuwe wissers rondom
– Nieuwe stabistangen
– OliebeurtjeRest was laatste tijd al gedaan.
Op 1 lampje wat niet 100% fel genoeg was even aantekening gehad, vervangen en verder met glans door de keuring!
En natuurlijk moest Ronald em weer ff strak poetsen! (tegen advies in van dokters…. :evil: )



12 januari 2014 om 21:30 In reactie op: Vectra C 3.0 V6 geeft gas bij bij intrappen koppeling! #18207295Nou, heb toch al heel vaak cc storing incl storingslampje gehad toen mn wagen niet goed reed en er dus geen constant circuit was.
Maar daarom zei ik al; KAN
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
12 januari 2014 om 20:15 In reactie op: Vectra C 3.0 V6 geeft gas bij bij intrappen koppeling! #18207292Als je zomaar schakelaartjes weg haalt kan je een hoop gezeik krijgen met je can-bus systeem.
Wss is schakelaar erachter ook enkel voor je cruise control, dus die zal dan niet (fatsoenlijk) meer functioneren.
Heb er bij de mijne geen last van dat die gas bijgeeft als ik de koppeling in duw zie ik direct de toeren afzakken en voor zover de 1600kg het toelaat de wagen afremmen, dus wat jij noemt is echt geen normale eigenschap.
Hier is koppeling los, gas trappen en weg spuiten, reactievermogen hoort daarin vlot te zijn ongeacht electronisch gaspedaal.
Wij hebben uit een omega gehaald toen voor onze A.
Nieuwe velgen incl banden voor nette prijzen.
Heb daar al 2 x set gehaald en ben erg tevreden over ze.
@DG80 wrote:
@kadettgte@freeler.nl wrote:
:thumb :thumb op speurders.nl
Opel VECTRA 3.0 CDTI V6 Irmscher Sport i35Vind ik nog behoorlijk veel geld voor deze auto. En jammer dat hij motorisch dan voor de rest origineel is.
Is ook niet de speciale uitvoering.
Is een “wannabee”Heb ze via deze lui;
http://m.ebay.de/itm/320661768344?nav=SEARCH&sbk=1
Komt er nog €20 of €30 verzenden bij.
@speaker wrote:
Op Marktplaats zit er eentje die eibach verkoopt. Is gewoon een bedrijf ( ergens in de buurt van Amersfoort , dacht ik )
Die vroeg toen 229 voor mijn set !:shock: ik was via Ebay incl verzenden net €180 kwijt
Jep,
Heb daar ook de complete set gehaald, past perfect.
Kan je alleen wel adviseren om voor wat extra ook koppeling en drukgroep meteen mee te vervangen.
Die complete sets hebben ze ook gewoon.
Kost wat meer, maar zit je niet straks met 2 x moeten openen.Overigens heb je voor de 3L wel montageset nodig om de koppelplaat in de duwen als je de koppeling monteerd.
Welkom.
Veel plezier met je vec.
Naaiss!
Ebay Duitsland.
28 november 2013 om 07:23 In reactie op: Gezocht : kachelweerstand opel V 1994 ( meet weerstand ? ) #18195743Ga ff bij dealer vragen:
Opel nummer: 90297351 (GM 1808432) of 90486793 (GM 1808438)
Klopt dat Taner een i35 had.
Die uitlaatpijpen, bumpers en skirts zitten nu op mijn vec :-)
Tis dat ik niet van rood interieur ben, hij had mij ook wel redelijk aanbod gedaan ervoor, maar helaas..
Not my color :-)@sjoerdie wrote:
dat is geen i35.
Idd een wannabe, absoluut geen echte… (overigens is het een 3.0 V6 CDTi SPORT)
Uitgevoerd met de standaard Y30DT met 177 pk motor.
i35 interieur heeft kleur combi leden (rood met Irmscher ingestikt, of geel/zart combi)
Standaard bumper met irmscher lip, nog niet eens de behorende bumper met lip.
Interieur mist de nodige i accesoires.
Zitten wat Irmscher upgrades op, maar daar is alles mee gezegt.En de prijs is ook te zot voor de leeftijd, irmscher uitgevoerd of niet..
Mag afkloppen met particuliere verkoop voor 5 a 6k met een 3.0, maar met inruil krijg je er zelfs nog maar standaard 2500 voor ongeveer.
Overigens heb ik uit de research naar i35 nooit de 3.0 diesel uit de bus zien komen, enkel de 3.2 V6 benzine motor.
Oops..
Scherm achterin, zeil inrollen (van de haken afpakken en rustig naar achter mee laten gaan), dan zit links of rechts op de houder een schuifhendel, die duw je opzij en dan ontgrendelt de bak waardoor je hem eruit kan pakken.
Vraag 2; daar heb je geloof ik andere schokbrekers en veren voor nodig, de nodige sensors en voorbereiding van die hele handel in je comp.
17 oktober 2013 om 21:41 In reactie op: Aanwezigheid tractiecontrole en stabiliteitsregeling C1 #18180721Even in je boekje kijken waar de zekeringen zouden moeten zitten.
Dat is mijn inziens snelste, veiligste manier
Je was me voor Jraaf hahah
Hoe erg veert ie achter door, na een drempel nemen 1/2 keer? zo ja, is dit vrij normaal door de vering bij een station.
Stuggere vering, zoals een Eibach Pro verenkit verhelpt dit. Dan is het gewoon boem op zijn gat terug en verder rijden.Lampje met steeksleutel, toch eens uit laten lezen.
Kraken voor kunnen ook stabi stangen zijn.
Als een sensor van bandenspanning kapot is blijft deze constant branden!
Behuizing van achterkant waar lampen in zitten verschillen tussen halogeen en AfL.
Enkel glazen kan je wisselen, maskers zijn ook net anders. -
AuteurBerichten