Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Net Orang-Pinda gebeld. Hij houdt de calibra turbo vast voor mij :) Hij wacht nog op een goede verdeelbak en dan haal ik hem op!
Doe maar niet, in zijn geval ga je je rot schrikken…
@Baas J. wrote:
Zonder of met kapotte krukassensor start ie ook.
Hij heeft toch het krukassignaal nodig voor de benzine toevoer?
Is the crankshaft sensor connected properly?
Are you sure that the key is linked to the ehm what do you call it? Does it recognise your key?
wielkas is wel gelast hoop ik? Behandelen over bestaande roest vraagt om problemen op de lange termijn… Zeker aangezien die roest van binnenuit komt..
Hij heeft een maand niet meer gereageerd, nu reageert hij opeens weer en nu zegt hij dat er vandaag iemand zou kijken… Nog niks gehoord daarover. Ik ben iig zeer geinteresseerd in de cali van orang pinda. Nette originele cali turbo met mankementen, maar wel bouwjaar 95 en een eerlijke verkoper. Degene die een jaar stilstaat is van 93 en dus nog niet behalndeld tegen roest, correct?
Zijn sowieso niet in de auto’s kleur gespoten of ligt het aan mijn ogen dat ik kleurverschil zie?
Het kan niet op de m2.8 versie aangezien de ECU persé de waardes van de lambda nodig heeft. Misschien dat het met een weerstand ipv de lambda wel lukt.
Denk dat hij het zelf heeft gedaan
Onder de licht draaiknop zit een draai “schuif”, hiermee kan je de lichtsterkte regelen van de dashboard verlichting. Staat deze al op zn felst?
Super! Zondag is de beste man terug, dus ik ga z.s.m. kijken :thumb
Krijg ik toch wat meer hoop van :thumb
Zal eraan denken! :jerry
Hmm shitt… :( Op hoop van zege dan maar. Ga er volgende week kijken!
Ik weet niet of hij buiten of binnen heeft gestaan, ga het natuurlijk wel vragen. Stel dat er redelijk wat roest op de remschijven zit, ik moet natuurlijk wel naar huis rijden met die auto. Is die roest niet weg na een paar keer goed remmen? Kan ik nog wel veilig naar huis rijden?
Ik zal ook onder de bekleding kijken @TWA ;)
Ik ga volgende week kijken :thumb Hij spreekt vol lof over de auto, geen mankementen etc, the usual shit dus ik ben benieuwd! Als hij goed is dan neem ik de auto gewoon over. Ik heb altijd al een calibra turbo willen hebben king:
Dit is sowieso wat ik eraan ga vervangen op het moment dat ik hem thuis heb:
-Distributie met spanrollen en waterpomp
-V-snaren / multiriem
-Olie / oliefilter / olietapboutmoer
-Kvs
-versnellingsbak olie
-4×4 bakolie
-Carterpan pakkingMis ik iets? Op de slangen na, ik wil eerst zien of ze gewoon heel blijven ;)
0 graden -> 4800-6600 ohm
20 graden -> 2200-2800 ohm
40 graden -> 1000-1400 ohm
80 graden -> 300-400 ohmDit zouden ze moeten zijn.
ehm ik bedoel de sensor, excuses moi! Geef deze wel een correcte waarde? Teveel benzine merk je alleen onderin… Tenminste, dat was bij mij zo. Wat ook kan zijn is dat de lmm plug pikkies geoxideerd zijn!
KVS?
@Corsa_GSi wrote:
Slangen uitgedroogd, riemen uitgedroogd.
Olie vast gekoekt in het carter.En als hij hem in dat jaar een paar keer goed warm heeft laten lopen? Riemen ga ik sowieso vervangen, pakkingen en olie ook. Maar de slangen zijn behoorlijk duur, dus hopelijk zijn ze niet uitgedroogd.
En ik koop hem niet als hij niet goed is. Of hij moet de prijs dusdanig interessant maken dat ik hem toch koop :)
@GSI racer, goede tip :thumbSuper!!
Duss klopper :P Neem je een keer zo’n busje graties voor mij mee? :jerry
Welkom!
Fotooos
-
AuteurBerichten