Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ahh vandaar, zal sowieso even testen op een grasveld, dan merk je het snel genoeg :)
Nu had ik mijn calibra laatst op een brug, gestart en laten lopen in z’n 1, de achterwielen draaiden gewoon mee. Als ik 1 kant tegen hield bleef de andere kant draaien, zo niet harder. Hoe kan dat? Zekering 19 is er uit..
@RISL wrote:
Killahertz, aangezien je uit Gorinchem komt: http://opel-forum.nl/viewtopic.php?f=26&t=163056″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Klopper vroeg me om je hier even op te wijzen.Mijn Astra had ook eerst teveel toespoor, goed laten uitlijnen werpt dan echt z’n vruchten af, ook in bandenslijtage!
Moet even kijken of ik dan kan. Ik zit dan wel in Druten, das wat verder dan Gorinchem ;)
Calibra uit laten lijnen, wat een verschil zeg, ligt nu echt als een blok op de weg :) Hij had veel te veel toespoor.
I believe that the speed calculation comes from the ABS system, if the ABS system has an error, the speed can’t be calculated and the needle doesn’t move.
Please correct me if I am wrong.
12 juni 2012 om 11:42 In reactie op: probleem 1, tikken, probleem 2, stotteren, verholpen!!! #18030072Zou het ook een klapperende injector kunnen zijn?
Vandaag weer een nieuwe APK, heb wel de binnenste ashoes links voor moeten vervangen en de uitlaat moeten lassen. Gelukkig kon ik dat zelf dus kostte me bijna niks :) Heb ook gelijk de stabilisator stangetjes vervangen, die waren ook door maar is apk adviespunt.
Is gewoon stationair regelaar dat vervuilt is. Gelijk complete inlaat schoonmaken als je toch bezig bent ;)
@16VCalibra wrote:
Wat zou er mis met de kop kunnen zijn? Klepseals zijn laatst vervangen omdat deze olie door lieten. Er is toen bij de bouw van het blok een buisje geperst. Had ik maar gelijk laten doen om gezeik te voorkomen..
@KiLLaHeRTz wrote:
Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.
Haarscheur tussen cilinder en kvs systeem bijv.
Fotooooooo!
Als je een calibra met abs hebt, dan heb je toch geen afwijking?
Moest wel binnen 7 dagen zei de opel dealer. Nadat ze een drie kwartier bezig geweest waren met mijn auto valt het lijstje behoorlijk mee!

Stabi-rubbers worden zaterdag ook gedaan. Stadslicht rv heeft los contact, wordt ook gedaan. ABS doet raar onder de 40 km/h, dat voel ik in mijn rempedaal. Ik heb gevragen of ze hem uit kunnen lezen maar er zijn geen foutcodes. Is geen afkeur/advies maar het moet gewoon goed zijn. Denk sensor defect oid.
Olie lekkage is bij de carterpanpakking, die ga ik ooit een keer vervangen als de downpipe er onder uit moet ;)
8 juni 2012 om 08:46 In reactie op: Motor hapert/stottert/valt terug als ik gas geef…. iemand? #18017481Denk dat hij vooral moet kijken naar de gasklep schakelaar/potmeter, ligt aan m2.5 of m2.8. Heb je DIS of rotor?
Mijne is ook afgekeurd.. Uitlaat lek (wordt gelast), ruitenwissersproeiermotor bouwt geen druk op(ga ik naar kijken) en linksvoor binnenashoes gescheurd (wordt gemaakt). Dit wordt allemaal zaterdag gedaan, volgende week terug en dan wordt hij goedgekeurd zonder extra betalen :)
Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.
Hmm toch maar overwegen dan…
Ja idd :puke
heeft hij je onderblok niet gereviseerd dan?
Is dit geen garantie dan?? Je mag wel een goed werkende motor zonder rare fratsen na een revisie?
Allemaal motorshizzle, toevallig allemaal tegelijk, is je motor massakabel nog wel in orde?
Verbruik van normale bak/fwd naar gelockde bak. Wat het verschil is
Dan komt er toch ergens teveel druk je systeem binnen… CO sniffer al geprobeert bij een garage?
Merken meer mensen zo’n toename in verbruik?
Of lambda
Nee, een LED heeft een hoge weerstand, hierdoor loopt er te weinig stroom en kan de elektronica raar gaan doen. De 6,8 ohm weerstand zorgt ervoor dat de oude halogeenlampen gesimuleerd worden en loopt er dus weer voldoende stroom.
-
AuteurBerichten