Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
+ kabel kapot van je verlichtingknop naar de tellerhuis?
23 juni 2011 om 11:06 In reactie op: Motor slaat af als je remt vanuit hoge toeren :( hulp??? !!! #17869381Lees eerst maar uit…
En is het brandstoffiler niet verstopt?
dynamo kapot + accu leeg?…?
waar zijn de show pics?:D
beetje met remreiniger in de rondte spuiten, hogere toeren = valse lucht
Gewoon de Tech 1 eraan hangen, dan zie je ook alle waardes. Je ziet snel genoeg of de lambda dood is, als hij nooit boven de 0.7V komt of onder de 0.3V. Als hij gewoon keurig alle waardes laat zien tussen 0.1 en 0.9V is hij goed
@freek corsa wrote:
@KiLLaHeRTz wrote:
LET ECUtje is wel voldoende toch?
En de draadboom dan ?
Waar haal je een LET ECU ?
Voor mijn gevoel denk je nu iets te makkelijk.
Ik doelde op de standaard c20xe ECU die niet voldoende was. Natuurlijk moet de draadboom ook vervangen worden ;)
Maargoed, een LET ecu is tegenwoordig zeldzaam.Ga naar de action en koop een paar remmenreiniger bussen voor een paar euro en spuit eens in de rondte langs verschillende luchtslangen.
Viel spass!
@McKaamos wrote:
@Meertn88 wrote:
Hallo allemaal,
ik zat net even te snuffelen op het internet naar xenon verlichting voor mijn tigra, en toen kwam ik xenonlook lampen tegen.
Aangezien ik het financieel even rustig aan moet doen en dus geen geld heb voor echt xenon dacht ik dat dit misschien een mooie tussenstap zou zijn.
Iemand ervaring met xenonlook verlichting?
P.S. Als ik echte xenon verlichting aanschaf dan is het het mooiste om ook heldere komplamp units te nemen of niet?
Xenonlook is bagger.
Het is gewoon een halogeen lampje met een blauw kleurfilter er op. Daardoor komt er minder licht af. Ziet er wel iets witter uit, maar dat is nutteloos.
Als je goed licht wil koop je b.v. Philips Diamondvision of Osram Nightbreaker lampjes.Als je aan Xenon begint, koop dan koplamp units met projectorlenzen.
Gewone spiegels zijn kut omdat ze verschrikkelijk veel stroolicht geven en je tegenliggers verblinden. Het is gewoonweg gevaarlijk omdat verblinding niet weg is nadat de lichtbron verdwijnt. Het kan makkelijk een kwartier of meer duren voordat iemand z’n zicht weer volledig terug heeft. (kijk de mythbusters aflevering over piraten ooglapjes maar eens…)
Helder glas is ietsjes beter, maar nogsteeds niet geweldig.Dus doe je mede wegmisbruikers een lol en koop projectorlenzen.
Je vind ze vaak in angeleyes, en dat is vaak ook de goedkoopste optie.
De lenzen zijn veeeeeeel beter in het richten van licht en het zorgen voor een harde grens waardoor er minder strooilicht is.
Je hebt zelf meer profijt van de hogere lichtopbrengst en je zit niet iedereen in z’n muil te schijnen.+1 Xenon + Projectorlenzen
bij lambda kapot kan hij teveel benzine inspuiten = hoge co waarde, dit kun je uitsluiten door hem uit te lezen en naar de lambda waarde te kijken. kleine moeite
Wiellager zaten in de trommels dacht ik..
Te hoge CO2? Ik denk dat je CO bedoelt. Lamda zou kunnen, dit kan je uitlezen, moet tussen de 0.1 en 0.9V schommelen bij verhoogd toerental. Kat kan natuurlijk ook, deze hoort het weg te filteren.
Xenonlook = poep.
En het beste is angel eyes / devil eyes met projectieglas, soort van lens bij dimlicht.
@Corsa_GSi wrote:
leuke set, maar waarschijnlijk zoals david als zegt goedkoop spul.
nu ja er moet er altijd 1 het uitproberen.
decompressieplaat bieden ze apart aan en andere computer ook, want met standaard motronic van een 20xe ga je het echt niet redden.
LET ECUtje is wel voldoende toch?
Welkom!
Blauwe xenon mag in Nederland, is gedoogd. Zelfs roze / groen etc mag.
Hee, dat kan natuurlijk ook, gewoon resonantie buiten het blok om… :hmmz
Dat gaan we binnenkort ff testen, thnx! :agent
@Wim, dat kan natuurlijk ook, maar is dat niet meer bij elk toerental – sneller = meer trillen?[youtube:39i63q1t]http://www.youtube.com/watch?v=tS8bGz1RnMk[/youtube:39i63q1t]
Blijkbaar heeft mn telefoon een upload naar youtube functie… best makkelijk :angel
Yup bij de motor zelf hoor je het heel duidelijk, heb dat namelijk al geprobeert :(
Omlaag gooien die hap :jerry
En ik dus ook :D Auto heeft roest onder bij de linker wielkas, dit gaat behandeld worden, maar dan moet ik alles netjes opnieuw laten spuiten. Als jij hem kan wrappen, kan hij gewoon simpel gespuitbus’d worden op dat ene stukje :D
Doe je ook zwartwerken? :P
Achterruitrubber laat bij mij ook los, je kan kit / secondenlijm proberen maar het wordt nooit meer zoals het vroeger was. Rubbers kan je niet vervangen, daarvoor moet de hele ruit vervangen worden.
Als je ECU geen krukas-signaal krijgt valt de motor gelijk uit om zichzelf te beschermen.
-
AuteurBerichten