Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
ze staan er wel mooi onder:thumbup
Ben je van plan later nog een aangelaste motorkap te nemen?
want zulke mochten toch niet? Mijn broer had ook zon booskijker op zn auto en mocht dat niet voor apkgroeten
kilatik hou me anders ook aan de toegestane snelheid, maar je hebt altijd van die lui die gelijk weer dicht op je gaan zitten en daar heb ik zo’n hekel aan.
motorruimte kan wel een opknapbeurtje gebruiken :jerry
@Rallyastra Was het een beetje te doen dat uithalen van de motor?Mooie pics en wat een ruimte in 1 keer :P
Kan je me een u2u sturen of hier plaatsen wie trottlebodies met een aluminium collector er omheen kan maken of verkopen? Is dat net zoals bij Robbies, want dat ziet er wel gaaf uit zo :DBij zo’n vermogen is het ook verstandig om spruitstuk met een externe wastegate te doen aangezien de originele het dan niet meer aan kan.
is dat zon inlaat die je me toen had laten zien?
Niels aka rallyastra heeft trouwens even een lijstje gemaakt met dingen die in de verkoop kunnen, omdat ik ze straks toch niet meer kan gebruiken ivm. nieuwe motor.
– Oliekoeler
– ECU
– Kabelboom
– Turbo
– Zuigers
– Drijfstangen
– Krukas
– Remmen
– Intercooler + slangen
– Luchtfilterbak
– Ontstekingshuis + verdelerkap + bobine7 januari 2009 om 16:04 In reactie op: tr corsa:(23-01-2013) Gaat in onderdelen weg, zie te koop! #17374830Goed bezig sylvester ben benieuwd:thumbup
Ik heb op de site van gema-motorsport gekeken en daar hebben ze een Automatisch sperrendes Torsen-Differential voor de f28 voor 4×4 en kost 1180 euro. Wat houdt dat ongeveer in, want zo veel kennis heb ik er niet van.
Als ik nu dingen laat aanpassen om later met 750pk te rijden zal je wel rond de 10.000 euro zitten denk ik of misschien wel meer. Ik laat het nu (nog) wel zo met 500 pk is ook wel leuk toch ;).
@Rallyastra Misschien leuk om het hier even neer te zetten wat er bij 750pk moet gebeuren en de kosten.echt de moeite waard en hopelijk is mijn calibra dan ook klaar
nee heb ze eronder weg gehaald. Komen tr schermen voor en achter.
Aanstaande zaterdag moet ik de verbreed staal naar cultwheels brengen voor herstellen en mat zwart laten coaten.ja zeker wil het liefst met 4×4 rijden. Ik heb met Niels aka rallyastra overlegd. Mijn motorblok gaat dan naar VMAX en wordt daar geschroeft naar 500pk.
die van mij is gereviseerd door hurliman, maar ik weet niet zeker of het al versterkt is :hmmz
Ja die komt mij zeker bekend voor.
Echt een mooie corsa:jerrygefeliciteerd :thumbup
@ carboncorsa bedankt he:jerry
mooie ronal turbo’s en ja idd dat schermpje:cry
@ the aviator graag gedaan:D Bij hun kan je idd zelf een kit samenstellen tot het aantal pk’s die je wilt gaan hebben.
Hier is een filmpje van een corsa c20ne met een turbokit van hg motorsport
Wil ook een turbo systeem nemen voor de corsa c20ne.
HG-motorsport verkoopt ook kits hiervoor:D Heeft iemand hier ervaring mee? Op Ebay staat trouwens een turbokit te koop voor een 8v.@ Corsaboy succes met de verbouwing en blijven posten de updates:kewlpics
Hier mijn 3 delige velgen BBS Steinmetz

leuk filmpje
je kan beter een standaard uitlaatsysteem onder zetten en pas na de keuring een groep a of een ander uitlaatsysteem onder zetten.
Alles netjes inbouwen en eerst helemaal standaard laten en na de goedkeuring kan je doen wat je zelf wilt.
ben je nog langs niels geweest?
Tuurlijk en jij mij he met jouw corsa c20let :D
Specs verschillen enorm en dat wist ik al. Vanaf 450 pk kan het zijn dat ik al mijn 4×4 moet aanpassen/versterken. Het kan wel een paar jaartjes duren tot ik 750 pk wil, maar het gaat mij vooral om tot hoe ver ik kan gaan. Ik ga eerst wennen aan de 450 pk en beetje bij beetje zal ik het verder opschroeven.
BTW ik zal de calibra nadat ie klaar is op de maha rollenbank zetten, zodat ik precies weet wat ik aan vermogen heb.
Tsja 16999 euro dat is misschien een hoop geld, maar dat is een hobby en ik hou zowiezo mijn calibra. In mijn ex-astra had ik ook dik € 10.000 euro ingestopt dus ik ben wel wat gewend ;) Ik pak tevens ook de buitenkant aan zoals sommige al gewend zijn van mijn ex-astra :D
Hier paar foto’s van een gecleaned originele calibra bumper. Deze had tie gisteravond klaar. Nu nog 2 bumpers. Laat het doen bij een kennis van mij. Die doet kunstoflassen.:D


Zoals jullie weten is mijn calibra weer voor reparatie naar Niels gegaan aka rallyastra. Ik was van plan om volgend jaar juli de motorblok laten versterken tot 450pk. Maar helaas is het nu gekomen. De motor gaat eruit en wordt onder handen genomen en het vermogen wordt geschroeft naar 450pk van vmax:D ..
Dus ik zal mijn calibra eventjes moeten missen. Nu ik dan een goede basis heb wil ik hem later weer verder opschroeven tot 750pk..
voor de opkomende updates laat ik het jullie wel weten
Sindsdien rij ik nu in mijn daily auto

Hier nog een nieuwe update van de achterbumper tijdens het cleanen :D


Bumpers zijn trouwen van mijn vader ;)
origineel gepost door InjectTheVenom
Dat is hem ja :thumbup Ah dan bedoelde hij waarschijnlijk de jouwe toen ik hem vanmiddag aan de telefoon had en vertelde dat er 1 in zijn zaak staat momenteel :)Klopt. Mijn calibra heeft motorschade en wordt de komende maanden versterkt en opgeschroeft naar 450 pk.
Bedoel je met Niels Rallyastra? Zo ja dan zie je mijn calibra daar ook staan met rolkooi ;)
-
AuteurBerichten