Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@stillekracht wrote:
@Kietje wrote:
Ik heb een setje besteld bij de dealer. Komen uit de accessoire folder. Zitten ventielen in. Ik heb zelf een inleer apparaat gekocht via E-Bay.
Waarom heb je niet je huidige gecloond ? nu moet je elke wissel de ventielen weer inleren…..
Omdat ik originele ventielen heb. Dat inleren is 1 minuut werk.
Je hebt geen bouten nodig. De Astra heeft wielmoeren.
Ik heb een setje besteld bij de dealer. Komen uit de accessoire folder. Zitten ventielen in. Ik heb zelf een inleer apparaat gekocht via E-Bay.
https://www.opel-accessories.com/opel_aoc/nl-NL/Astra_Sports_Tourer” onclick=”window.open(this.href);return false; Onderdeelnummer :39022490
http://www.ebay.com/itm/322190013110?_trksid=p2060353.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT” onclick=”window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=_v8jTLmbwXY&list=PLd8-z5FMWmT3XVg0VTXg2FiHi7x5dqp7e” onclick=”window.open(this.href);return false;
Onze 1 maand oude Astra K Sports Tourer

Natuurlijk willen we (ik iig) een how to. Altijd handig om te weten hoe dingen vast zitten zonder een clip of schroef over het hoofd te zien.
Zo had ik even geprobeerd om die powerflex adapter voor de zekeringkast (interieur) weg te krijgen maar die leek te gaan breken. Ik had hierbij de clip en de schroevendraaier gebruikt zoals beschreven in de handleiding maar ik zou de achterkant van dat deksel wel eens willen zien.
Desnoods een nieuw topic.Doe me dan maar een reservewiel. Ik zou me kapot schamen als ik ze voor een lekke band moest bellen.
Die auto regelen ze vast wel voor je, maar dan moet je hem de volgende dag weer om gaan ruilen. Lekker als je een eind van huis bent of onderweg naar je vlucht vanaf Schiphol.En als de garage dicht is?
En wat is trouwens het idee achter de compressor, een lekke band blijft lek, daar helpt geen compressor aan :(
Eerst plakken en dan oppompen waarschijnlijk
Zoiets?




Dat is zeker een blonde opmerking.
En FlexConnect met ophanghaak en tafeltje.


Om op dat FlexOrganizer pakket terug te komen: De rails, een net over de hele breedte, een zij net, 4 haken en 4 adapters om het brede net mee in de rails te bevestigen.
Bij mij zit het er dubbel in omdat ik ook via eBay een adapter en nettenset had gekocht.

Die vloeistof kun je beter niet vervangen want niet goedkoop. Beter kijk je of je voor die centen een (nood) reservewiel kunt regelen. Ik werk inmiddels 40 jaar in de auto branche en heb bijna dagelijks te maken met lekke banden. Ik heb maar zelden een geslaagde reparatie met vloeistof gezien. Na gebruik van het spul kan de band sowieso bij het afval.
Mooi hoor!
Veel plezier met je nieuwe astra :thumb
Welke auto heb je nu nog net ?
Nog net een Peugeot 308(II) 115 pk diesel. Nu bijna 3 jaar oud.

Vraagje; je hebt het flex-organizer pakket genomen lees ik, wat zit daar nu allemaal bij?
Ik zal volgende week (als ik m heb) foto’s maken van het flexOrganizer pakket. Er zit een zakje haken en twee netten bij. Die zaken moet je volgens los kopen als je het niet af fabriek besteld. De €125 optie zijn alleen de rails voor zover ik weet.
Onze Astra staat bij de dealer. 19 juli ’16 (week 29) ophalen. 25-02-2016 (week 8) order geplaatst.
Is een 1.4 turbo 150 pk ST Innovation in Granite Gray met Leder, memory stoelen, schuifdak, Innovation introductie pakket met 18 inch, Navi 900, IntelliLux, bagagescheidingsnet en flexrails in de bagageruimte.
Diverse optie uit het magazijn zoals een airwellness adapter en FlexConnect adapter tussen de hoofdsteunen om een tassen haak en opvouwbaar tafeltje aan te bevestigen.Privé aangeschaft.



Ik heb het in 2000 een keer gehad met een Vectra B Design Edition. Daar zouden goudkleurige dakrelingen op komen maar er was gebleken dat de geleverde dakrelingen niet goed genoeg waren waardoor een hele partij van die relingen weer retour moesten naar de toeleverancier, die dan eerst moest kijken wat te verbeteren en weer opnieuw moest produceren. Er zijn toen enkele weken geen Design Edition’s van de band afgekomen. De dealer had als leverdatum ‘voor 1 mei 2000’ opgeschreven omdat de diesels vanaf 1 mei 2000 gulden duurder zouden worden.
Je snapt dat dat niet ging lukken wat vervelend was voor mij maar ook voor die dealer omdat ik vast had laten leggen dat ik onder geen voorwaarde die 2000 gulden ging betalen bij het niet nakomen van de levertermijn.Dat heeft de K ook. Volgens de handleiding tenminste. Volgens dezelfde handleiding zitten de automatisch inklappende spiegels er ook op, echter alleen als je hem op slot doet met de AB.
Op 25 februari besteld met
– 1.4 DI benzine 150 Pk
– Metallic Granite Grey
– Innovation introductie pakket met 18 inch wielen
– Leder Siena II
– Navi 900
– Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen
– Elektrisch bedienbaar schuif/kanteldak
– Intellilux LED matrix verlichting
– Ruimtebesparend reservewiel
– Flex pakket bagageruimte
– Scheidingsnet bagageruimteAanvankelijk was aflevering in week 24/25 gepland. Staat nu op 20-07-16 gepland.
Ik heb nu adaptieve CC op mijn Peugeot 308 II. Ik ben blij dat ik het kwijt raak. Systeem is te sloom om comfortabel te zijn. In de latere versies van de 308 is een functie gekomen om het adaptieve deel uit te zetten. Vrij veel gebruikers hadden er geen goed woord voor over.
Ik ga vanaf eind juli een Astra ST rijden. -
AuteurBerichten